Brynäs IF

730593 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Linköpings HC 16/10 2010

« · 1291016 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 16/10 2010
Jajjen: Problemet är att vi inte har något att gå tillbaka till eftersom den viktigaste komponenten i det spelet var Markström.
Kommentera

Brynäs problem handlar både om målvakterna och försöket med det nya, offensiva spelet. Att hitta en ny målvakt av hög klass mitt under säsongen är antagligen svårare än att gå tillbaka till neggohockeyn. Håller Czarnecki fast vid det här spelsystemet förtjänar han kritik för första gången efter sina två succéår. Men så länge laget ligger över kvalstrecket har dom presterat över sin förmåga.

Det är inte första gången tredje året för en tränare i samma lag går åt h-vete. Slutar spelarna att lyssna efter två år?

Brynäs Goalkeeping Efficiency på 3,70 har inget lag varit i närheten av på 10 år, då Björklöven blev toksist och åkte ut med dunder å brak.
Kommentera

Lindström: hehe ja fast nu och någon månad framöver måste vara den bästa tiden att fynda för den som har pengar över. Många som inte platsar i NHL och vill tillbaka till europa.
Kommentera

Zzz: Är kört marknaden är ju död...
Kommentera

Annars har vi Johan Fransson som kanske är mer realistisk, Rögle kanske inte skulle vara helt omöjliga eftersom dom har Gistedt.
Kommentera

Här har vi en kille som säkert inte är allt för nöjd med sin situation.
Säkerligen dyr dock..
Kommentera

Detta är den rätta tråden! Brynäs är hemmalag.
Kommentera

Bet 365 ger 2 gånger pengarna på över 5,5 mål i matchen imorgon. Känns som ett ok odds!!
Kommentera

70 Rodrigues: Sämre hmm ok en slips kan jag hålla med om ger en viss försämring men en kon är inte så lätt att överlista!
Kommentera

Anders Berg: Självklart så kommer inte uppställningen se ut som den jag skrev ner, men jag önskar att den såg ut så, det kan omöjligen bli sämre, borsett från målvakteran då :-)
Kommentera

Anders Berg: Hur många felsatsningar ska Sundlöv & company få göra innan någonting händer i klubben. Sundlöv tror att ett gäng 82:or från Leksand ska ta BIF mot ett nytt SM-Guld är skrattretande. Sen kan man fundera på vad man gör i båset, bäst för dagen finns inte i NC tankesätt. Se bara på #16 tog inte ens plats i LHC men i BIF ska han spela alla olika spelaformer och helst så mycket som möjligt. Att ens gå ut i tidningarna med att målsättningen är Semi-final måste tyda på fruktansvärt dålig självinsikt. Vem försöker man lura... Men BIF ska ju ta nästa steg, men åt vilket håll???
Kommentera

Rensfeldt kommer givetvis inte att spela. Men det är klart, det är så där du vill se laget imorgon. Både Nordqvist (som fortfarande varvar igång efter sin skada) och talangen Sundström kommer vara med, var så säker. Allt annat än en Linköpingseger är en stor sensation!
Kommentera

Brynäs IF-Linköpings HC 16/10 2010
Så här vill jag se laget i morgon:

Målvakter: Slips(Kon)

1:a Jonsson-Carlsson Silfverberg-Järnkrok-Rödin

2:a Ekholm-Clarke Kahnberg-Larsson-Somervuori

3:e Sundqvist-Bertilsson Sandin-Rensfeldt-Wännström

4:e Dackell-Hansen-Lauritzen

Extra: Berglind, Sundström o Nordqvist

Tips: 2-5
Kommentera

« · 1291016