Brynäs IF

728246 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF-Linköpings HC 17/2 2011

« · 1349334 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Linköpings HC 17/2 2011
arnio: Svär du vid ditt felstavade namn att du verkligen kommer att betala honom dessa tusen kronor? Jag tror att du tar dig vatten över huvudet... Ni som är från andra städer verkar ju inte förstå hur litet Gävle är.
Kommentera

Peja: . "Svär du vid ditt felstavade namn att du verkligen kommer att betala honom dessa tusen kronor?"

Jag vinner så jag behöver inte betala ett skit. (-:

Dina otrevligheter om felstavade namn kan du skippa, en ursäkt vore på sin plats.
Kommentera

Peja:" Ni som är från andra städer verkar ju inte förstå hur litet Gävle är."

Även om jag inte bor i Gävle just nu så har jag bott där i femton år så helt borta är jag inte.
Jag vet i alla fall att ingen som dillar om insyn i föreningen någonsin haft en siffra rätt i alla fall.
Kommentera

Skit samma...krossa LHC !!!
Kommentera

arnio: Du är ovanligt segerviss för någon som öppet säger sig ha noll insyn. Nej, jag tänker inte be om ursäkt för påpekandet av felstavningen. Det var ett skämt, möjligtvis ett uselt sådant, men så himla otrevligt var det inte.

Även utan någon insyn kan man ju konstatera att Bertilsson inte rankas bland de sex främsta backarna i Brynäs, och det brukar inte spelare acceptera hur som helst. Särskilt inte när de inte längre är juniorer (vilket han inte är nästa säsong).

Redigerad kommentar

Kommentera

arnio: Om jag säger så här,den jag har pratat med är en som är med på isen,om det sen skulle bli att Bertil blir kvar så är väl det positiv men vi kan väl betta ialla fall,höjer till 3000 som jag kommer att ge till Brynäs ungdom om jag har fel.. Är du med?
Kommentera

Nä, nu ska jag ta och dra mig upp mot Sätra! :)

Jag tror på seger 4-2 ikväll!

Får se om de är extra noga att kolla leg vid baren ikväll nu då? Förväntar mig inga "förberedda" glas med öl heller.. Drygt, då får man köa längre ;)

Kommentera

bizon:" men vi kan väl betta ialla fall,höjer till 3000 som jag kommer att ge till Brynäs ungdom om jag har fel.. Är du med?"

Nä det känns för mycket. Jag hoppas att jag har rätt och att du har fel i alla fall för jag tror mycket på Bertilsson, lite skadebenägen kanske men potential har han liksom kontrakt vad jag har förstått.
Kommentera

MarcusElving:

Ingen Lauritzen ikväll,Kahnberg in med Larsson och Nordqvist.
Kommentera

Peja: "Du är ovanligt segerviss för någon som öppet säger sig ha noll insyn. Nej, jag tänker inte be om ursäkt för påpekandet av felstavningen. Det var ett skämt, möjligtvis ett uselt sådant, men så himla otrevligt var det inte."

Jag tar det som en ursäkt, dock en förklädd sådan (-:

Segerviss javisst, man har ju läst en del "säkra" påståenden från folk med insyn här på forumet. Det är ju bara så mystiskt om i stort sett ingen i laget står bakom NC trots att spelarna ritar på nya kontrakt till höger och vänster, år efter år. Kanske Brynäs helt enkelt betalar bäst?
Kommentera

Bissett19:" Ingen Lauritzen ikväll,Kahnberg in med Larsson och Nordqvist."

Rena drömmen för Kahna, upp till bevis nu!
Kommentera

arnio: Helvete också han är viktig ju!!!
Kommentera

Bissett19: Riktigt tråkigt. Gillar Lauritzen som spelare och tycker att han det senaste varit riktigt vass. Dock upp till bevis för Kahna.
Kommentera

mattiaskarlgren: Lär fungera ändå... peppar, peppar. Spelar LHC som de gjorde mot TIK så vinner vi galant.

Nu blir det att gå till The Cave i Ladenburg och koppla upp sig mot webbradion.
Hinka Paulaner och höra mupparna på webben kunde varit bättre men, men.
Seger med 4-2.
Kommentera

mattiaskarlgren:
Här får Kahna en riktigt bra chans tycker jag,hoppas verkligen han tar den.... men synd på Lauritz så klart.
Kommentera

Helvete vad jag är förväntansfull inför ikväll! Seger och vi NOSAR på fjärdeplatsen - vilket känns helt jävla osannolikt när man tänker tillbaka på en fantastiskt svängig säsong..

Kör hårt nu grabbs! 4-2!
Kommentera

Huge: Du kommer att märka när jag läxar upp någon!!!
Kommentera

LHC verkar bänka Norrena.

Goalkeepers 30. NORRENA, Fredrik  
  31. ENGSTRAND, Christian  

Kommentera

Bissett19: Gör absolut ingenting :-)
Kommentera

90Steen_:

Äntligen hockey igen efter en ökenvandring utan dess like. Man har i alla fall haft möjligheten att suga på karamellen men 9 raka med poäng ett bra tag.
Vore skönt med en seger här så man kan åka till Indien med vissheten att ett slutspel väntar när jag åkervänder den 7:e.
Fick planera smekmånaden efter slutspelsdatum :-)
Kom igen nu Brynäs!!!
Kommentera

Bissett19: oj, bra nyheter!
Kommentera

Aja, Greiss har kommit i gång bra!
Kommentera

Stolpskott..det är vi ju inte vana vid :P

PP!
Kommentera

90Steen_: Stolpträffar formen är i alla fall konserverad. Hoppas PP är det med.
Kommentera

Qvarre: Clarkes första vassa passning 2011.
Kommentera

Billigaste utvisningen på många år det där.....Vad tänkte domaren med?

Redigerad kommentar

Kommentera

Qvarre: Enligt mig var det inte ens nära en utvisning.
Kommentera

Lesky: och sen missar han dessutom en solkar utvisning för LHC minuten senare..LOL!
Kommentera

Lesky: Rödin åker ut för att han kämpar, och gör det bra. En helt horribel utv!!
Kommentera

Lesky: Blir ju inte bättre av att mongot sedan "missar" ett gäng ganska klara dito på LHC.
Kommentera

sylf: 4 - 10 i skott ändå tycker jag Brynäs är klart bättre.

Redigerad kommentar

Kommentera

Nån mer än jag som har störningar i sändningen? Ryckigt med massa stopp...?
Kommentera

bradberry: Fungerar bra för mig. Kör Comhem.
Kommentera

bradberry: Jag har ingen bild alls, dom har tydligen ändrat hela konceptet med Canal + Max paketet och erkänner usel info till sina kunder, så jag får gott sitta o vänta en timme innan jag får någon bild, ändå så pratade jag med dom ang mitt abonnemang i måndags :-(
Kommentera

70 Rodrigues:

Sådant suger ju.. Betalar man typ 500 i månaden för att se något ska de fan leverera med.
Typ som Clarke.. 200' i månaden utan att leverera ;-)
Kommentera

sylf: Ja, man trodde ju att Brynäs skulle vara sega efter uppehållet, men inte att domarna skulle vara tröga?
Först en horribel tvåa på Rödin och sen ingen åtgärd när Lindhagen slår undan skridskorna på Ekholm i vårt BP.
Annars en bra period och man kan nästan tro att det är vi som fått en match i benen efter uppehållet och inte LHC.
Ett stolpskott av Sundström och ett missat öppet mål från Nordans sida och vi leder kraftigt på poäng.
Måste även plussa för Greiss, som haft ett par mariga styrningar att jobba med.

Redigerad kommentar

Kommentera

70 Rodrigues: Otroligt, jag pröjsar 787 spänn i mån, och det enda jag vill se är Brynäs. Dom kan fara åt helvete!
Kommentera

Qvarre:

Jo trots skotten så kändes verkligen som Brynäs period,iallafall fram tills Lärking hittade en utvisning på Rödin.
Ser ut som pigga ben hos BIF,men det måste ju bli desperation i anfallszon,mer skott,in med gubbs på mål.

Är livrädd för LHC:s spelvändningar.
Kommentera

Bissett19: Är väl bara deras tjecker man är rädd för, som vanligt.
Där gäller det att inte släppa till nån spelvändning, det kan kosta.
Kommentera

sylf: Nu jävlar så är det bild :-)
Kommentera

Var det lika dåligt i första perioden, från båda lagen alltså??
Kommentera

70 Rodrigues: Tycker Brynäs lirade bra i första och en 1-0 ledning vore väl på sin plats.  Haffsigare i 2a.

Redigerad kommentar

Kommentera

Qvarre: Kommentatorn håller fan inte på Brynäs i alla fall.
Kommentera

Hade gärna sett Clarke som forward och Hansen som back, hade inte blivit sämre på något sätt snarare tvärtom :-)
Kommentera

Herre min jävlar vilken tråkhockey det var i andra,känns som båda lagen åker och väntar vad det andra laget skall hitta på.
Brynäs känns fruktansvärt otajmade.

Blir väl 0-1 efter straffar;)
Kommentera

70 Rodrigues:
Ingen bild i första? Då missade du Clarkes macka till Nordan i PP.... fint pass, borde vart mål där kanske.
Kommentera

Tväst: Nu blir det som vanligt. Brynäs avgör i sista:-D
Kommentera

Qvarre: :-))
Kommentera

Varför BACKA IN i egen målvakt?
Kommentera

« · 1349334 · »