Hoppas jag får äta upp detta senare, men:
Westerholmarna, VILKEN F L O P P!
HappyX3: "Markström "klarade" Waivers. Ingen annan NHL klubb plockade alltså upp honom "gratis"! Vad innebär detta? Fortsätter han at fightas med Jocke Ericsson i AHL eller vänder han hem till europa? "
han ägs fortfarande av Vancouver men blir dumpad till AHL.
70 Rodrigues: Alla dessa jävla trådar. Varför inte ha en tråd. Punkt.
För övrigt är jag vit man 40+. Jag skriver var jag vill :-)
Redigerad kommentar
maddog1970: JAAAAAAAAA!!!!
Sweatt! Rättvist och viktigt!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Känns som man är tillbaka i normalläget för en brynäsare (i modern tid). Räkna poäng till kvalstrecket och undra när sportchefen ska förstärka laget.
Till jul åker Brynäs ledande spelare för att lira en internationell juniorturnering. Får hoppas att Brynäs inte har för många matcher dom veckorna.
honken21: Juniorerna gör många bra saker men också fler misstag än en etablerad spelare. Dyrt i längden för ett lag där seniorerna inte är tillräckligt bra.
Zappaholic: Ta med ungarna. Viktigt att indoktrinera dom tidigt.
honken21:
Tycker Lööke o Lindblom klarar sig som man kan förvänta eller tom över förväntan av juniorer vad gäller de fysiska kamperna...
De övriga håller jag med om...
Powerfade:
Ollas, Olden, Brodin är alla bra vid motståndarmålet...
Håller med om att vi saknar ngn halvsmutsig jävel som är billig i drift...jag förordade Rodhin...
Ser Bz samma behov är jag övertygad om att han har ett bra kartotek på den typen av spelare, och till en rimlig penning
70 Rodrigues:"Fan vad skönt, då kan alla JA-SÄGARE skylla kvällens kommande förlust på den långa bussresan😉😂😂"
- De flyger väl ändå för böveln!😄(?) Såg ngt om landning Rörberg 01:30-tiden...