spud/Frisco:
Förstår att ni känner er obekväma men vi har aldrig gått ut i förväg och sålt biljetter till ett slutspel när vi inte är på slutspelsplats. Tror nog att ni hinner kränga biljetterna om ni ni skulle gå till slutspel.
Sista matchen är 13/3 och slutspelet börjar 18/3 så jag förstår inte paniken....
65selander: Och min pappa är starkare än din pappa.
Hög nivå på resonemanget, nu.
spud: oj vad ont jag fick... Men du kommer väl ihåg -99
www.youtube.com/watch?v=US3wjfjHu7k65selander: Tänk att det där har blivit så stort. Modo skickade till serie- och VIP-kortsinnehavare ut ett brev där man fick välja om man ville ha slutspels- alternativt kvalseriebiljetter.
Att man sedan i nyheten på hemsidan inte skrev "Vi vill påminna alla seriekortskunder att vi behöver er beställning av slutspelsbiljetter/kvalseriebiljetter senast måndag den 1 februari." är alltså något som blossas upp till att Modo tagit ut slutspelsplatsen.
Fantastiskt. Men så har det ju alltid varit. Man väljer att tolka allt på samma sätt som djävulen tolkar bibeln.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Tabellen efter 47 omgåmgar. Ser bra ut, synd att SAIK vann... samt att SSK och RBK ligger för långt bakom. Tror inte att båda lagena klarar ett KS.
Våga vägra Leksand
1 | Linköpings HC | 47 | +39 | 87 |
2 | HV71 | 47 | +37 | 84 |
3 | Djurgårdens IF | 47 | +28 | 79 |
4 | Färjestad BK | 47 | -5 | 77 |
5 | Skellefteå AIK | 47 | +2 | 75 |
6 | Brynäs IF | 47 | +16 | 71 |
7 | Luleå HF | 47 | -5 | 66 |
8 | Frölunda HC | 47 | -5 | 63 |
9 | MODO Hockey | 47 | -8 | 59 |
10 | Timrå IK | 47 | -16 | 59 |
11 | Södertälje SK | 47 | -37 | 54 |
12 | Rögle BK | 47 | -46 | 45 |
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Bissett19: Han har god hjälp med att sänka nivån. Ni vann matchen och diskuterar Modos administrativa förehavanden gällande biljetter.
Fascinerande.