Brynäs IF

726480 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs IF - Malmö Redhawks

« · 809959 Till forumet

Sv: Brynäs IF - Malmö Redhawks
Huge: Du vet exakt vad jag menar. Hade inte Kristan varit snabb nere med benskyddet hade DJ, utan en motspelare i närheten, tryckt in pucken i eget mål och trepoängare hade med stor sannolikhet varit förlorad. Du verkar tycka att det är bra. Jag tycker att det är skit.
Kommentera

Det bara måste bli tre poäng imorgon. Vi möter seriens absolut sämsta lag hemma i en arena som förmodligen kommer att full med folk. Korhonen är välkänd bland våra spelare och ledare och svagheterna lär vara vida kända i laget. Samtidigt verkar det som att Malmö endast har fem backar och det måste vi utnyttja. Full fart framåt!
Kommentera

Jompe: Nä, där hade nog Kronwall inte gjort ngt misstag utan satt pucken bakom Kristan.
Som tur är så har ju Danne spelsinne och ville väl bara se ifall Robert var vaken....

Danne Johansson
Kommentera

Jompe: Nej inte ens i det läget kunde han vara distinkt ;)

Men jag hålller med om att Brynäs gjorde en stark insats igår även fast jag inte är överens med Boork om taktiken. Detta hembackande vid en ledning gillar jag inte. Det är små marginaler.

Jag hoppas verkligen att Brynäs kan fixa en trea hemma i morgon. Det mesta talar ju för att det är nu under de kommande 5-10 omgångarna som det avgörs om vi skall vara med och kriga i toppen eller botten. Det skulle ju vara väldigt trevligt om Brynäs kunde vara med i fajten om en plats bland top 4 inför slutspelet. Några tunga förluster och fajten blir nere i getingboet därnere. Där vill man INTE befina sig.
Kommentera

GävleLasse: Starkt att slå Luleå borta igår kväll. Bortaspelet verkar fungera bättre än hemmaspelet just nu. Malmö på lördag blir en intressant match, som vi absolut bör vinna.

Danne Johansson verkar vara beredd att göra allt för att komma med i målprotokollet. På vippen att han överlistade Kristan med en isare. Det hade aldrig Staffan Kronwall gjort.
Kommentera

65selander: Javafan du har ju dragit till fjälls...;)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Eich ein trottoar bönder, ser gutt
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Lasse: Så du börjar umgås med våra "engångs" Besökare. Det kvittar i slutändan eftersom varenda krona är lika värd.
Kommentera

Hagge_87: Tydligen så åkte Jason Wooley på en hjärnskakning i kvällens match så han lär inte spela på lördag.
Kommentera

Hagge_87: De kommer att placeras på övre etagen i hörnet och på långsidan ovanför till vänster sett från ståplats.

HOCKEYFESTEN ÄR NI KLARA!!

JAJJAMENSAN FATTAS BAR... sen gör Brynäs 3-0 JAAA!

*skratt*
Kommentera

GävleLasse: Var det förra året, har hört 1000, men vad spelar roll det kommer nog vara mycket roligt för spelarna o spela. Var ska de placeras nånstans. Måste bara säga att det var bättre klack mot linköping senast hemma, lite emr manligare o ramsor. Kanske inte så många, men mycke bättre än tidigare vardags,matcher utan hjälp av någon supporterklubb..
Kommentera

Hagge_87: Ja det ser jag verkligen fram emot. Fast det är väl "bara" 800 på hockeyfesten som gänget kallar sig.
Kommentera

Kommer endast 1 buss på lördag ifrån BSKV: Men den 27/1 mot Linköping kommer det 3 bussar ifrå¨n BSKV, + att de gänget med 1000 personer kommer som var i gavlerinken förra året mot FBK. Snacka om tryck!!!
Kommentera

21olsson: Jag tror inte att han tar upp den grejen. Däremot så kommer han att påminna dem om att en match börjar vid första nedsläpp och inte vid 0-3 i häcken...
Kommentera

GävleLasse: de tror ja boorken kanske snackar me killarna om. Han borde göra det om han e smart:)
Kommentera

21olsson: Ja det är bara att hoppas att det blir mycket folk. Måtte bara Brynäs inte göra samma sak som efter förra vinsten borta mot Luleå...

Då vek de ner sig mot Mora.
Kommentera

Brynäs IF - Malmö Redhawks
Brynäs stockholm ska upp och BSKV nu ska de bli drag på ståplats:)
ja tror Kristan står i målet mot malmö å Korhonen i Malmö målet:) hoppas på mycket folk i skillnad mot i tisdags när de va 5800 pers i LA tror på runt 7000 iaf:)
Kommentera

« · 809959