Brynäs IF

724830 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-MIF Redhawks

« · 364479 · » Till forumet


Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Tror att Lind får ta ett mer defensivt ansvar med sina mannar. Säkra hemåt i första hand i en sån här viktig match..
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Huge: Självklart. Detta är ett annuitetslån!

Undrar varför vi ser så litet av Lill-Daniel - Lind - Malmström?
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Huvudsaken är väl att skulden betalas tillbaka. Bättre att få tillbaka pengarna när dom behövs, dvs i slutet av serien.... :-)

Man verkar f.ö ha hittat en bra konstellation i Danielsson-Miettinen-Anger. Nu återstår det bara att få igång Soling. Vi får väl börja snacka om ev trade till HV för hans del. Verkar göra susen.... :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Huge: Don't push it, Huge ;-) Jag ser det som Angers första amortering på en rätt massiv skuldförbindelse.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Dags att bänka Anger i sista. Karl´n glider ju bara omkring på isen...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Och en till.....................soplag !!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf: Se upp, den kan bli en obehaglig upplevelse om Jompe är i närheten, med tanke på hans löfte att sparka ner trivselinrättningar inför den här matchen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Och när jag säger det så släpper HV in en till balja.......
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Å va fan håller Färjestad på med då??? Tappat 2-0 till 2-2 på ett par minuter...Faan
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Det verkar som vi har en enorm tur den här säsongen. I stort alla resultat går våran väg.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Alla lag gör sitt jobb utom ettan och tvåan,som ligger under mot bottenlag på hemmaplan ! dom har en period på sig att upprätta sin heder.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Har rätt stort dass,får släpa in kylskåp,tv och radio så klarar jag mig :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Niklas Anger e ju kung ju idag! 1 mål och 2 ass hittills.... Underbart....
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Har väl hållit nollan två ggr mot Lule om jag inte missminner mig.

Tyckte synd om Korhonen mot Färjestad, där avgörandet kom på en försvarsmiss. Sen blev han också kanonarg och slog sönder spaden mot målburen.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Hong Kong: Förra säsongen var konceptet att hålla Rodrigues borta från Gavlerinken. I år verkar det som om vi får låsa in sylf på dass. Ingen glamorös tillvaro, men här gäller det att ställa upp för laget. :-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Hong Kong: Jag sätter mig gärna där tills i vår om det innebär att dom vinner alla matcher.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Han har väl 2 nollor tror jag
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Tjohejdu! Så mycket för backa hem...
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
westerlind: Anger har 1 mål och 2 ass !! bra jobbat
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Har Anger vaknat nu....då kan det bli en härlig vår :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf: Tycker du gott kan sitta kvar på muggen hela matchen...=)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Hong Kong: Framför allt unnar man Korhonen en shut-out. Har han tillåtits hålla nollan någon gång i år?

Det får inte bli något "backa-hem-spela-på resultatet"-spel nu. Vi är hopplösa på att spela på resultatet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
westerlind: Och nu fick Anger slå till lät det som. 3-0. Killen har vaknat. 14 poäng till ikväll så har han tagit igen det han missade tidigare under hösten. ;)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Hong Kong: ANGER, ANGER, ANGER - dagens kung.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Tänk...dom kan ta vara på chanserna idag. Anger har tydligen vaknat, tredje poängen för i kväll.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Hong Kong: Fan,här går man på muggen och då smäller det :-)

3-0 där !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Kan man få önska sig en lugn resa nu då resten av matchen? Vore nyttigt för lilla hjärtat det!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Tänk OM dom för en gångs skull kan fortsätta och producera. Det skulle sitta skönt med en storseger. Men det blir väl som vanligt...nagelbitande i tredje.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Ford Prefect: 2-0 Danielsson - och Anger passar igen. Hahaha, hockey är härligt när målen kommer rättvist.

HEJJJA BRRRYYYYNÄS!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf: Anger o Danielsson....lysande!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Så bra det blev när jag slog igång webradion. Mål direkt! :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
PP på PP men man hör inte att dom skjuter !!??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Vafaaaaan, Malmö dominerar i Gavlerinken...skärpning...forchecka!!!! Blodsmak!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: LIF är digerdöden personifierat,dessutom en bottenkonkurrent,alltså rätt lätt att hålla på HV.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf: Självklart, fast det är ju som att titta på Pestens IF mot Kolera AIK.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Såg också den,LIF leder välförtjänt men man hoppas naturligtvis på att HV vänder.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf: Satt och kollade på HV-Leksand på C+. Leksand krigar som djur över hela plan och spelar klokt. Ledningen är inte oförtjänt. Skulle tro att ett mer taggat HV kommer ut i andra.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Gusten: Hv får ta sig i kragen,det här håller inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Matcherna får gärna vara slut nu...Brynäs leder och LHF,MoDo och Södertälje ligger under. Det är bara Hv71 som ska skärpa sig.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Fan jag måste åka på kalas, typiskt ointresserade småsyskon att ha kalas samma tid som det är hockey.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Fram till 1987 var det bara de 4 första lagen i grundserien som fick spela slutspel. Sen dubblerade de antalet play off-lag - av någon underlig och vill jag nog tycka dum anledning. Även om lag som Brynäs därmed har större chans varje år att nå en slutspelsplats tycker jag, ärligt talat, att det bara är 4 lag som är förtjänta av att gå till slutspel och medaljmatchandet.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jompe: Ja att Laitinen skulle hänga en idag, det hade jag aldrig trott.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Mickis: 1-0 Laitinen, assist Anger. Hoppsan. Mer av den varan, tack.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
sylf och Hong Kong: Tjoho 1-0 av Laitinen genom ett välriktat slumpskott. Bra lag ska ha tur: Ju mer man skjuter, desto mer tur får man.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Magnus: Oki...då säger vi så:-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Mickis: Oavsett, må minst dåliga lag vinna! :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Jag är ledsen grabbar och tjejer, men jag tror vi får stryk idag. Det hänger i luften.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Huge: Nja, realist snarare. Däremot kan det vara roligt att vara med i slutspelet av ekonomiska skäl (för klubben), även om man blir förnedrade i en serie av FBK. :)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Magnus: Men nu ska det ju spelas kvartsfinaler....och då behövs det 8 lag. Men sen att alla 8 inte är lika bra, det får vi leva med.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MIF Redhawks
Magnus: Du vet väl vad straffet är för defaitism? :-)
Kommentera

« · 364479 · »