70 Rodrigues: HF har sagt att jag har fått besöksförbud hos hans päron :-))
Lindgren: Vi överlåter den mer finstilta statistiken till dig. Du som kan den.
rackham: Förra gången så blev det också golvet med en fin madrass so m tappade luften efter 20min :-))
Men det är ju gratis iaf...
Bissett19: Det går ju inte så många supporterbussar upp, så risken är ju stor att man måste ha med sig hembakt. Eller var det hemkört?
Kul om det stämmer iaf. Vi är över 50st om ingen har hoppat av sedan senast.
Tänkte på Oves mål. Om det hade varit någon annan, tror ni att denne hade gått hela vägen eller spelat smart och vänt hemåt istället för att snitsla sig framåt målet.
arnio: Det räcker med att Angell tar med sig sina päron på resorna samtidigt som Sylf rastar hundkräket. Det gav ju iaf 2p i kväll. ;-)
Skall bli intressant och se om Almtorp blir fågel elelr fisk på lördag. Risken är väl att han är övertänd och åker ut på matchstraff.
Bissett19: Synd att man inte ser hela vägen. Han startar en bra bit i egen zon. Bra speluppfattning åter igen utav Hansen vid 4-3 målet.
2-1 målet fanns inte så mycket att göra åt förutom att sparka sargen.
GävleLasse: Såg Oves mål på Canal+, förhoppningsvis så kommer det på sporten.
Märktes också på webbnissarna att det var lite mer farligare när MODO var på G. Kristan hade han tur eller börjar Alcen få pli på honom ;-)
Angells mål på OT var också jävligt snyggt. Perfekt bakåtpass utav Hansen tror jag.
Men skriver igen. Vilket mål utav Molin :-))
TIKbiff: Tänk inte ens tanken... :-)
Vi lär nog stöta på varandra ändå. Tycker det är snällt att ni lämnar över serieledningen när man väl är där ;-)
TIKbiff: Det rullade på TV'n nu. Sicket mål.
Får nog stå, annars så får jag gå hem :-))
Att 40 procent av Brynäs amerikaner hetat Brian?
Att Brynäs båda nilssöner genom tiderna haft tröjnummer tio men att Brooklyn Tigers förste ordförande ändå vill ha nummer 64?
Att Sven William Löfqvist och Late Show's host Dave Letterman är födda samma år, samma månad och på samma dag.
Att Christer Olsson och Jennifer "J.Lo" Lopez födda samma år, samma månad och på samma dag.
Att Elitserien aldrig startat så tidigt som på 65selanders födelsedag. Den tidigaste säsongspremiären är 15:e september. Året: 1999. Den enda matchen detta datum: Linköpings HC—Brynäs IF 0–3 inför 4 603 personer i Stångebro.
Att 20 Lindgren visiterat fyra elitseriematcher i Gavlerinken på sin födelsedag. ...samt slutminuterna av en J20 förra säsongen.
Att nu tar 20 Lindgren lunch och återkommer senare.
Nä, det här var inte statistik utan mer trivia. Det kan dock uppfattas som kul.