Qvarre: Vilken del av kroppen i övrigt var offside (med s)? Han står utanför målgården och Svedberg jobbar utanför målgården. De kommer i kontakt, men det är aldrig offside i målgården.
Kontakten som sådan är inte straffbar när det är Svedberg som söker upp den genom att "gå ut" på skytten.
70 Rodrigues:
Det ENDA positiva med denna match är att det oavgjort,Brynäs hade ett bra PP i slutet,det är väl typ det enda man gjort.
Ang Modos 1-2,så är det ju ett solklart mål.
Nej,det luktar ändå torsk detta.
70 Rodrigues: Ja, jag kunde inte vara mer nöjd med resultatet när man ser till spelet. Det är ett mindre mirakel.
En period kvar, den perioden avgör matchen.
Glöm de tidigare perioderna
0-0
In och kör!
Redigerad kommentar
Hoppas Brynäs börjar spela för att vinna matchen nu då när man mirakulöst nog lyckas ha 2-2. Eller ska vi låta Modo förtsätta köra över oss och återigen ta ledningen?
Domarjävel! Värsta domarskandalen sedan 1411. Satans Persson. Skandal.
Vänd och vinn, det är det enda som förlåter den här skiten! Knappt det..
sylf: Precis! Vi fixar en ny fancy madiakub och budgeterar för högre publiksnitt, vem fan försöker man lura.
Det är huvudsakligen spelet som lockar eller avskräcker folk. Vi kan ha världens snyggaste mediakub, världens coolaste ice projection intro eller vad som helst. Spelar Brynäs så här så kommer det inge folk i alla fall.
Jag vet! Jag hör snacket! Det verkar inte Brynäs göra..
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar