Brynäs IF

727952 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15

« · 1707627 Till forumet

Sv: Brynäs IF - MoDo Hockey 29/10-15
70 Rodrigues: Jag trodde vi hade hemmamatch! ;-)
Tips 3-2, till Brynäs alltså
Kommentera

Vore så förbannat skönt om Brynäs kunde vinna med lite marginal så man slipper ha hjärtklappning genom hela tredje perioden för en gångs skull.
Kommentera

KulaShaker: Klart vi har, snacka om trött😂😂😂. Hoppas att någon av moderatorerna kan ändra på tråden?
Kommentera

Känner vi cykloperna i grannforumet rätt handlar denna match endast om tur eller otur.

Vi har tur om vi vinner och då har cykloperna haft otur såklart. Som vanligt.
Kommentera

70 Rodrigues: Går det bra för dig?😂😂😂
Kommentera

Boktips till Herr Norsdström på AB : Klickokratin : mediekrisens första offer är sanningen( www.adlibris.com/se/bok/klickokratin-mediekrisens-forsta-offer-ar-sanningen-9789173894814 )

När vi inte hittar nåt avvikande vinklar vi rubrikerna så att man ska tro att Brynäs är djävulen själv!

Jävla tomte!!

Idag Gävla kör vi över MODO!!!
Kommentera

Honken: Jag är livrädd för matchen ikväll! Som någon skrev så vore det jävligt skönt att vinna med lite marginal!
Kommentera

70 Rodrigues: Ni kommer snart se att det är ändrat :)
Kommentera

70 Rodrigues: negativ idag torsk 2-4
Kommentera

pjåtor: Nä nu ska vi vara positiva. Tror på urladdning, 6-1 vinner vi med ikväll.

Forza Brynäs !!!
Kommentera

BILJETTER TILL KVÄLLENS MATCH!

Har 2 st biljetter till matchen ikväll, sektion D1, rad 2, plats 29 och 30. Har tyvärr fått förhinder och säljer dessa rariteter. Ordinarie pris 220 kr/styck.
Båda säljs för 220 kr, dvs 2 till priset av 1.

Hör av er så länkar jag till biljetter. Swischbetalning funkar fint.
Kommentera

Tror på en rysare ikväll. Skiter i hur,bara vi vinner.
Kommentera

Klart vi vinner idag. Kommer inte bli någon enkel resa men tror revanschlusten väger över mot lite sviktande självförtroende. Tror på rätt många mål. 4-3 kanske. Gärna rödin som målskytt
Kommentera

Det blir en komfortabel seger med 4-1. Rödin,Scott,Pudas och johnson
Kommentera

Madmen: 4-3 vi kör över Modo i första perioden och leder med 4-o, sedan lägger Modo in den sedvanliga spurten och matchen slutar 4-3 till oss.

Målskyttar
Brynäs: Kilas, Scott,Scott, Scott
Modo: DP, DP, DP

Publik 6719
Kommentera

Carl Lejonkräk: Tyvärr spelar inte DP men han kanske gör mål hemma han skickar målen med faxen ;)
Kommentera

modomille: Då blir det nog 4-0 för nån fler spelare än Dennis känner jag inte till i Modo 😉
Kommentera

modomille: Det är ju en fördel.
Kommentera

rafalski: jag kan köpa dem om dem inte redan är sålda
Kommentera

Nån som kan hjälpa mig att få tg i Rafalski har lite bråttom å veta när jag har en bit att åka
Kommentera

Dallemas: Dom är sålda tyvärr.
Kommentera

Zappaholic:

Pussgurka!

Lesiure Suit Larry says: – Vi kan inte kontrollera exakt hur puckarna studsar, men vi kan kontrollerar det som händer innan pucken börjar att studsa. Vi kan vara ärliga och säga, visst hade de några studsar med sig i matchen men samtidigt hade de kunnat göra fler mål i ett tidigt skede av matchen om inte Adam Reideborn svarat för flera högkvalificerade räddningar, säger Larry Huras och fortsätter:

– Vi måste lägga fokus på det vi kan kontrollera och man skapar sin egen tur eller otur genom att konsekvent jobba hårt. Desto hårdare vi jobbar ju fler studsar kommer vi att få med oss, så enkelt är det.

Sug på den Zappowitch
Kommentera

Dallemas: köp ståplats om du är sugen, 149kr för vuxen det ;)
Kommentera

bisterfinnen: Varför skulle jag det? Mina inlägg om tur och otur i modomatcher handlar endast om att raljera kring det som JFK alltid skriver om när våra lag möts. Det vill säga tur.
Kommentera

Zappaholic: Bra att Modos tränare nu en gång för alla förklarat att det inte handlar om otur när vi slår Modo. Vi har helt enkelt konsekvent jobbat hårdare än dom och därmed skapat oss vår egen tur.
Rätt klipsk kille ändå, den där Huras.... :-)
Kommentera

Chris11:Hade inte haft nått emot de, problemet är att jag tänkt tagit med sonen och vi har provat stått med klacken en gång och han tyckte inte att han såg nå bra annars hade jag med glädje gjort de.
Kommentera

www.expressen.se/sport/hockey/shl/har-ar-shls-tio-storsta-besvikelser-i-host/ Här är en lista av Sportexpressens Mattias Ek. Här listar han de tio största besvikelserna denna säsong. Det är oerhört tråkigt att behöva se en brynäsare på denna lista. Tycker Blomqvist får alldeles för mycket kritik. Han kan vara den spelaren som kämpar mest av alla på planen och speciellt i BP
Kommentera

Gött nervös nu får nog gå ner i källaren en sväng🍺😬
Kommentera

Dallemas: vi har två logeplatser över 😜
Kommentera

Madmen: Blir lite skum läsning för oss som följer laget varje match. Förra säsongen var Blomman en besvikelse,nu har han ju fått en ny roll och hitills varit helt ok.

Sen antar jag iof att han kanske har lite mer i lön än vad en brunkare brukar få.
Kommentera

6000 biljetter sålda i nuläget, kan vi hoppas på 6500 kanske?? Sjukt besviken efter i tisdags, idag förväntar jag mig att alla i laget ser ut som bålgetingar från första sekund...!

Framåt Brynäs!!
Kommentera

Madmen: Ek visar ju bara prov på sin egen okunnighet, alt att han inte är uppdaterad utan enbart går på årsgamla saker.
Blomman började ju redan förra säsongen att omskola sig från tänkt sniper till hårt jobbande forward och har lyckats bra i sin nya roll.
Synd bara att han inte lyckats producera lite mer, han har ju ett riktigt bra skott och vet var målet är beläget.
Så där har Ek gjort bort sig rejält i sin bedömning. Orkade inte läsa om de övriga 9 på listan, mitt grundtips är iaf att han är ganska så fel ute i vissa fall även där...
Kommentera

Endast 5800 biljetter sålda. Trodde någon sa att det skulle bli upp not 6500-7000?
Kommentera

Brynäsgubbe: 6000 skrev Brynäs på Twitter kl16:00.
Kommentera

Undrar om Blomqvist har sett samma lista som oss. Han verkar väldigt vass idag på värmningen. Tror han sättet dit den idag :)
Kommentera

Kör hårt nu!
Kommentera

Jag tänker gnälla dirket på domaren som släpper en solklar slashing på Rödins klubba. Men men kämpa på Brynäs! IDag vinner vi igen!
Kommentera

Dalrt: Kom igen nu...bättre start än de senaste matcherna i alla fall.
Kommentera

Jag har aldrig förstått hur man skjuter över från det läget...

0-1... Seriöst.
Kommentera

Och målvaktstavla direkt... Börjar bli tråkigt det här.
Kommentera

Gööööööör mååååååål!

Byt målvakt för helvete!!!!
Kommentera

Sandström ska ta den. Ett skitmål.
Kommentera

Forsberg 1978: Herregud Felix..
Kommentera

Målvaktstavla igen. Ej godkänt.
Kommentera

Forsberg 1978: Man fick ju äta upp att man skrev att vi börjat helt ok.

Jävla skitmål...
Kommentera

AVGÅ ALLA
Jävla lallare.
Kommentera

Herregud. Fuck this.
Kommentera

Men herregud.................... Har ni klubborna vända åt fel håll eller?
Kommentera

Hur i helvete kan man sätta in sandström i målet
Kommentera

« · 1707627