Brynäs IF

725288 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs IF-MoDo Hockey

« · 203205 Till forumet


Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
funkar inte alls,skitgrejer.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Lysande o hur går det för BIF då 0-4??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Äh, jag följer barnprogrammet så länge. Just nu sjöng de klart: Det är för härligt med barn.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Lysande, det fungerade i 2,5 sek!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Nu fungerar det och MIF leder redan med 1-0 borta mot HV71!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
nu leder MIF..jippi
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: näe,möjligen 0-1,jag har ju tippat 12-1 och olof mattsson gör alla.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Kanske lika bra det, med Brynäs flyt så ligger dom väl under med 2-0 redan!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Sylf: Kanske lika bra det, med Brynäs flyt så ligger dom väl under med 2-0 redan!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Va fan håller ufo swehockey på med ?? deras online rapportering funkar ju inte.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
westerlind: Ha ha, om du tittar tillbaka i sidorna så kan du se att jag tippade 2-1 efter str redan igår kväll, lång näsa på dig.....:-)
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Personligen vill jag också hellre ha kvar Bif i elitserien än en oviss kvalserie helt klart vi får väl hoppas för det är det enda vi kan göra!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Enligt swehockey onlines laguppställningar (de tillfällen de är online) så skickar MoDo inga spelare idag. Jag tror därför vi har goda chanser ikväll: 2-1 till Brynäs.

Nädu, Rodrigues - jag var först (men jag fegar inte och tror på straffar). Jag meddelade slutresultatet till NuMountain redan i förmiddags.
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: Jag tror nog att sponsorerna blir fler och det satsas mer pengar om sponsorerna vet att vi kommer 9:a eller 10:a och blir kvar i elitserien än om man tvingas till ett MYCKET ovisst kval, eller vad säger du??
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Nedräkning nu snart bara 10minuter kvar till vadå antingen himlen eller helvete men det klart enligt Henning är det ju bättre lira i kvalserien än att inte lira något alls om vi nu blir 10.a för då går vi ju miste om 1.7 miljoner kr!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Precis min fråga--varför spelas inte N. Danielsson med Kyrö och Molin istället för Kösa?

Dax att dra. Lycka till ikväll, gubbar!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Ja just det glömde ju bort det att vi har ett guldlag!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Bissett: Jo, då med!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Bissett: Och va fan är N. Danielsson då???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Inte på Torsdag då???
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
Så här ställer vi upp:
1. RAM, Jamie


1st Line 7. SJÖDIN, Tommy 14. ANDERSSON, Adam
27. ANGER, Niklas 38. LARSSON, Jan 24. MIETTINEN, Tommi



2nd Line 3. JOHANSSON, Daniel 33. LAITINEN, Veli-pekka
21. MOLIN, Ove 20. KYRÖ, Roger 13. KARJALAINEN, Kyösti


3rd Line 5. PEKKALA, Jussi 2. PETRÉ, Henrik
18. NYLANDER, Peter 23. DANIELSSON, Björn 32. BERGQVIST, Kenneth
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
65 Selander: Om Brynäs lyckas göra 6 mål ikväll, så bjuder jag på bärs på lördag när vi kommer till Gävle!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Nu får man för f-n hoppas att dom även har lärt sig att spela i pp också för det har varit under all kritik.

6-3 till Brynäs alt 6-2.

Werna får matchstraff i andra efter att ha råkat gett domarn en uppercut i tron att Larsson stog kvar på sin plats *ler*
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
observant: De e lungt, vi har ju ett kanonlag!! Vi vinner med 2-1 efter str!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Och då kan du tänka dig hur det ser ut här sen.Huka er!!
Kommentera

Brynäs IF-MoDo Hockey
Jaha, då var det 37 min kvar till matchstart och nervositeten kommer så sakteligen krypande, om inte sista chansen gick i lördags så går den självklart i kväll vid torsk, hua!
Kommentera

« · 203205