Brynäs IF

727620 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF-Örebro HK 25/1-14

« · 1608957 Till forumet

Sv: Brynäs IF-Örebro HK 25/1-14
Forsberg78: skål!
Kommentera

Gött nervös idag inför Leksandsmatchen hade jag en riktigt bra känsla i kroppen att det skulle bli 3 rätt så enkla poäng det blev istället en pungspark och fosterställning i tv soffan inför kvällens drabbning så kryper jag ur skinnet istället orkar inte med en skitmatch till!
Skål på er (hjälper till att få kontroll på nerverna) ;-)
Kommentera

tjugo8: detta är idrott, det finns två lag på banan så det är ju inte bara att bestämma att man ska vinna.

Har förresten Leksand mutat domarna idag?
Kommentera

Forsberg78:

Så här lät det fr TJ för några dagar sedan...resten är historia...

Imorgon har det blivit dags för Leksand, ytterligare ett derby inför fulla läktare. Hur går tankarna?
- Nu är det revansch som gäller för vår del. Vi gör ingen bra match mot Leksand senast så vi vill verkligen revanschera oss nu. Det är mycket som står på spel i den här matchen, seger, ära, poäng och såklart revanschen då.

Kommentera

Jag kan leva med att GIF förlorar mot Örebro ibland....Men nu handlar det om hockey och det är vårt spel! 
Kommentera

bifhjärta: Löf är tydligen skadad och missar kvällens match. Perfekt, då får Westlund lira, han går före Löf alla dar i veckan.
Kommentera

Forsberg78: har ingen bra känsla alls inför ikväll, vilket kanske är bra när det gäller Brynäs... Men ibland känns det som om TJ helt har förlorat omklädningsrummet som man säger. Hoppas jag har fel och att spelarna bara är lata istället ;-)
Kommentera

Jag hoppas verkligen att dom är revanschsugna och visar upp ett jävla Go ikväll vill inte höra massa skitsnack om en jävla revanschlusta och att leksandsmatchen var en engångsföreteelse och sedan visa upp samma kärringspel som sist! Allt annat än 3 poäng ikväll är fiasko!
Kom igen nu spöa skiten ur gnällbältet och betala tillbaka till oss supportrar för senast!
Kommentera

70 Rodrigues: vinner Leksand och även vi så står vi på samma poäng.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Nähä
Kommentera

70 Rodrigues: om Frölunda vänder och vi vinner så är vi 3 poäng före.
Kommentera

Tommy: Leksand leder mot Frölunda, vinner dom ikväll o vi torskar så är dom 3 p före.
Kommentera

Carl Lejonkräk: jag tippar 4-2. Kanske lika mkt en förhoppning som tips....skulle vara nice om vi kunde undvika att hamna i underläge....
Kommentera

Tippningen alltså åt skogen provvo
Kommentera

Lindström: kul att provocers eller? Nöjd med reaktionerna?
Kommentera

Lindström:

Långhelgens andra match närmar sig. Hur kommer laget att agera idag? Ja, den inledande perioden lär bli lika viktig som den i torsdags, å hur det såg ut i torsdags behöver väl inte nämnas en gång till?

Jag tror det blir lika viktigt idag att ta initiativet och sätta sig i förarsätet. Lag som Örebro, eller för den sakens skull Leksand, ska inte få chansen att spela i ledning, då är de svårare att komma åt. När den kategorin lag får spela i underläge tvingas de att flytta fram positionerna och det blir per automatik lättare att spela anfallshockey mot dem.

Så.... Se nu till att laget går in med energi och j****r anamma från start. Där är nyckeln till matchen och den fortsatta säsongen tror jag.

Att Honken, tack vare noll och intet försvarsspel, ska få en sån mardrömsstart igen ska väl inte vara möjligt? Honken visade styrka och höll laget kvar i matchen, framförallt första 10 i andra perioden, och fortsätter han så ska vi ha en god chans.

ikväll börjar resan mot ett roligt slutspel, vinst med 4-2.

Kommentera

70 Rodrigues: Allt annat än seger vore fullständig katastrof. Och då överdriver jag inte.
Kommentera

4328 på plats för att beskåda ispasset med puck ikväll.
Utskåpade med 1-5, TJ nöjd med frisyren på Purjo och Janne Larssons nya fina skjorta.
Fritt fall i tabellen...
Kommentera

Brynäslegenden: Kommer det över 4000 ikväll så får dom vara glada!
Kommentera

15 biljetter sålda på levande sittplats idag, inte den effekten man ville ha kanske...
Kommentera

Det blir en säker seger ikväll.

5-1, inga konstigheter.

Kommentera

Kunde man inte tagga till förra matchen så hur fan ska man kunna göra det mot Örebro tips 1-5!
Kommentera

70 Rodrigues: Det blir allmänhetens åkning i mysbyxor. 2 - 9!
Kommentera

Tips: 4 - 3. Harju , Sweatt , Gunde och Nordan är målskyttarna.
Kommentera

Brynäs IF-Örebro HK 25/1-14
Jaha, vad tror ni om dagens match?

Tips: 2-4
Kommentera

« · 1608957