Brynäs IF

728704 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Rögle BK 18/2-16

« · 1727851 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Rögle BK 18/2-16
Laget har inget i ett slutspel att göra. Bagdad-Bulan är ändå nöjd.
Kommentera

59:27?!?!?!!!? Tur man knegar kväll hela veckan....
Kommentera

Forsberg 1978: Klart det är tillfälligheter. Ollas var ju två hundradelar för sen annars hade han satt pucken när den låg lös bakom Dansk.

Surt som fan.
Kommentera

Rossa: du är en totalt tappad människa! Jävla tomte
Kommentera

Bulan: "Jag tycker i alla fall att vi försöker".

Jasså? Syntes då inte.
Kommentera

Lindström: Djurgården lär åka 8:or runt oss på Lördag Tips 0-6
Kommentera

Rossa: Ta en öl till så kanske du briljerar ännu mer!
Kommentera

Zappaholic: hundradelar visar sig inte i tabellen
Kommentera

Tack för kaffet ! Det var svagt och med en bitter eftersmak .blää.
Kommentera

Mittzon: Vad menar du? Inte blir den här säsongen lång inte. Slut om ca tre veckor...
Kommentera

Bulan börjar låta som TJ. Vem fan försöker han att lura😠😠😠
Kommentera

Jan Grismöbel: Nä precis, men likväl är det tillfälligheter i slutet som gör att Rögle vinner.
Kommentera

Rossa: Var har du varit senaste tiden? Suttit och väntat på detta. Sä att du kan få ha mysribba.
Kommentera

ellis: Vad har hänt med min älskade förening ??? Blir ledsen i hjärtat när hela klubben bara är alibi.
Kommentera

bradberry:
Men Brad då...
En sak är då säker. Torsk 59.57 och 59.24 suger energi ur truppen...
Kommentera

Jan Grismöbel: Hahahaha, vad händer? Vad snackar ni om? Två högst snöpliga förluster och plötsligt är Brynäs en alibi-förening, Bulan och Bengtzén ska avgå, vi förtjänar inte slutspel. Samma snack varje gång det går det minsta emot. Kamma er.
Kommentera

Zappaholic: är inte tillfälligheter att det är Brynäs som drabbas av tillfälligheter och konstanta skador år efter år .
Något är sjukt i Brynäs .
Kommentera

Hur jävla svårt kan det vara? Pucken på mål och gå mot avslut. Svårare än så är det inte...jävla kålrötter....
Kommentera

Fyfan nollade på hemmaplan mot Rögle! Hahaha ja jävlar så det kan bli! Jag är så jävla förbannad så jag kokar!
Kommentera

Otroligt låg nivå på spelet idag. Första matchen som jag inte sitter klistrad framför tvn tror jag. Nej inge roligt med hockey just nu...Terry Broadhurst? Vad skulle vi med han till? Han är ju sämst.
Kommentera

Jan Grismöbel: Jag kör en matchanalys så slipper Huge och Zappaholic: En jämn match med chanser åt båda hållen. Tyvärr lyckas inte Brynäs sätta de viktiga lägena man får men bättre tur nästa gång som man brukar säga. Skönt att det är match på lördag igen. Där höll Bulan med mig också. Tycker alla gör en bra match, extra plus till Brodecki, Enterfeldt och Johnson. Sundqvist är bästa backen idag. Bättre lycka nästa gång, otur kan ju alla ha. Små marginaler i den här ligan men nästa tar vi. Solen går upp, solen går ned bla bla bla bla....................
Kommentera

Forsberg 1978: jag blir mer negativ, sörjer lite framför datorn eller något och sen glömmer bort skiten. Får man inte till effektiviteten oftare så blir det inge slutspel iaf, varken direkt eller via play-in
Kommentera

honken21: Exakt. För ett tag sen skulle alla avgå efter några förluster sen radade vi upp en massa segrar. Nu har vi åkt på två skitmål två matcher i rad och plötsligt ska alla avgå igen bla bla etcetera blahablaha. Kamma er.
Kommentera

Tittar på Dif-Lhc nu, ser ut som en anna sport...
Kommentera

Forsberg 1978: Det är bara otur, snöpligt o shit happens. Tänk om Tordan, LGN o resten av de riktiga vinnarna hade resonerat på d viset?
Kommentera

Zappaholic: Två brynäsare avgör för Rögle: Dansk och Rensfeldt. Två identiskt snöpliga torskar i slutminuten, jobbigt och surt. Surt även för Modo som kvitterar med 27 sek kvar men inte får nån hjälp av oss och Växjö, som förlorar.
Mao: en sur torsdagkväll för många.
Lite plåster på såren om Djurgården torskar, men dom avgör säkert i slutminuten...
Kommentera

Forsberg 1978: tur jag bara får rapporter via radion i lastbilen. Hemma framför tvn hade något gått sönder . Blir rasande på detta .
Kommentera

Nu var det faen allmänhetens åkning i 60 min. och ingen verkade bry sig. Näe, dra åt helvete alla i BIF:s A-lag. Ska aldrig lägga en krona mer åt mer när ni inte ens verkar bry sig....
Kommentera

Jan Grismöbel: Nollade på hemmais av Rögle..... bra boys! Men vi försökte ju iaf 😂 Hade jag köpt billjeter tills på lördag så hade jag försökt sälja dom till nån stackare. Vem vill se ett lag som inte kan göra mål?? Tippar 0-7 till nästa match.
Kommentera

70 Rodrigues: Det var tider det när de spelade.
Kommentera

Fuck off Brynäs. Så jävla värdelöst. Så otroligt loja framför mål hela kvällen. Hur är detta möjligt TVÅ MATCHER I RAD.

Bulan, skicka ut dom i en isvak inatt. Bedrövligt...
Kommentera

Kan vi bara fastslå att vi torskar med Sandström i mål och vinner med Starkbaum? Snälla, låt Starken få stå resten av säsongen...
Kommentera

Tack för hjälpen jävla soplag!!!!!!!
hoppas ni åker ur i play in
Kommentera

Pettisbif: Är ju känt att det är svårt att spela mot lag i vita/gröna tröjor......
Kommentera

micke: Hahahaahah detta är väl ett skämt? För så okunnig/korkad kan man inte vara.
Kommentera

Steken84: Tror inte riktigt du är i position att kalla oss soplag...
Kommentera

Steken84: Hahahaha ja nog är det uselt men kolla tabellen nu för nästa år finns ni inte med i SHL tabellen! Kryp ner i under stenen igen!
Kommentera

Brynäsgubbe: Utan Rödin och Salmela hjälper inget isbad. Utan dom är Brynäs inte bättre än Rögle. Ingen kan vara förvånad att vi är ett sämre lag idag. Kommer nya säsonger.
Kommentera

Steenm: Ne, han tänker nog att Sandström ska in som målskytt...
Kommentera

Blir nog kval för Brynäs i år.. Men vid vinst på lördag så blir det SM-Guld igen.
Sjukt hur alla kan ändra sig efter en match.
Ingen av lagen spelar riktigt bra idag, även om jag tycker Brynäs har det mesta av spelet och flest chanser. Men oerhört svårt att göra mål. Tråkigt att inte kunna hålla igen i 60 minuter nu två matcher i rad. Kunnat varit 2-3 poäng till istället för 0 på de två senaste.

Aja, bara kämpa vidare och låta Djurgården få sota för detta!
Ses på lördag!
Kommentera

Mittzon: Steloperera Salmela och Rödin och in med dom!
Kommentera

Haha....
Efter 3 min i OT har LHC haft 2 stolpträffar och 1 ribbträff. Nytt rekord i flyt eller oflyt?
Kommentera

LHC avgör iaf i SO. Alltid nåt, kan vara viktigt i slutändan...
Kommentera

Tack LHC! Får kalla kårar när vi ska ha back to back mot dom!
Kommentera

MatteB: 1 pinne till skansen . Handen på hjärtat . Är det någon som tror på vinst på lördag mot skansen . ??
Kommentera

Jan Grismöbel: Vi har blivit nollade hemma mot Rögle så mitt svar blir tyvärr nej!
Kommentera

Wikegård tippade tydligen Rögle-seger, har vi blivit så jävla usla?
Kommentera

Forsberg 1978: Har tappat allt tro på laget . Efter dessa matcher . Och inte minst Bz .
Kommentera

Vem tippade 5-1-seger?

Att ni aldrig lär er...
Kommentera

Zappaholic: På de senaste 20 matcherna har vi två vinster mot lagen på övre halvan. 8 av 10 vinster har kommit mot bottenlagen. Man kan nog lugnt konstatera att vi har tagit flera steg tillbaka sen början av säsongen. Frågan är om vi inte var bättre i slutet av förra säsongen? Eller så är det så enkelt att Rödin och Salmela är 80% av BIF. Sorgligt hur som helst.
Kommentera

« · 1727851 · »