Det här med publiksnittet i Läkerolen och i dom flesta andra lag också, tror det är 2 lag eller nåt som ligger plus jämförelsevis med förra året, jag kan ha fel.
Jag tror en liten del beror på att ticnet och ATG sa upp sitt avtal från den 1 sept. Jag jobbar själv på ett ATG ombud och kanske till viss del märkt att många är bekväma, det har varit, jaha, måste man ta sig till Flanör för att fixa biljetter nu? Då skippar jag det typ. Visst man kan ordna det via nätet, men alla har ju inte skrivare.
Detta kanske är långsökt, en tanke iallafall.
Redigerad kommentar
Macahan: Ja, jag tycker också att den känns fake. Bilden är väl från någon gammal tidningsartikel eller något. Spontant känns det som att någon har tagit den på Google.
Nej, jag gissar på att det är fake.
Redigerad kommentar
bifhjärta: Har inte kommit upp än, jag väntar själv. Är på väg att ge upp och lägga mig istället dock.
Det brukar ju komma upp ganska snabbt vanligtvis.
Macahan: Jag har funderat på det själv, följer inte det kontot än för jag är inte säker på att det verkligen är Tommy.
Redigerad kommentar
Rättvis seger till slut. Rätt svagt spel i egen zon matchen igenom,bättre framåt.
Enterfeldt borde blivit målskytt,men domaren tycker tydligen att han ska behandla Gerber med silkeshandskar trots han är utanför sin målgård. Den situationen kunde pajat matchen.
Trots allt vinner vi..rätt starkt. Järnkrok lika grym som vanligt,enda skillnaden ikväll är att han fick utdelning.
sylf: Såg smällen...han slog sidan av huvudet...tinningen...i isen. Hjälmen satt på men satt lite snett efter han först slog hjälmen lite i plexit. Full kraft därifrån rätt ner i isen. Tinningen verkade få en smäll av hjälmens kant. Medvetslös direkt och tydligen fortfarande medvetslös när han lämnade isen ca 20 min senare...
Jävligt otäckt...
arnio: Matchen bryts! Låter inte alls bra det här.
Usch...
Enaranger:
Skönt med tre pinnar även om det blev svårare än vad jag trodde att fixa dom.
Hoppas Honken står nästa match då han känns bra mycket tryggare än vad Rahm gör.
God natt Brynäs vänner!
Nu har vi vänt 0-2 underläge till en trepoängare både mot Timrå och Rögle.
Starkt.
Bara "rysarvinster" hittills under säsongen.
Största segern är 3-1 mot Linköping (mål i öppen bur).
Alla matcher vi tagit poäng i har således "levt" ända in i slutet.
Kolla vad bra vi har blivit!
Brynäs 8 mål på 36 försök vilket blir 22,22.
Med det ligger vi på 3:a nästan 4% efter HV
Kolla vad dåliga vi har blivit!
Brynäs har släppt in 6 mål på 37 försök vilet blir 83,78%!
Med det ligger vi på 7:a nästan 8% efter Skellefteå!
Det som är bra är att vi ligger över 100%.
Om vi lägger ihop pp och bp mot andra lag delad 5:e med AIK med 106 hela 5 % efter Timrå!