Zappaholic: Det har ju tydligen det, eftersom ni blandar in det ämnet.
Jag var bara nyfiken på hur en 15åring kan ha 3 barn i de åldrarna.. En del börjar tidigt. Tror för övrigt inte ett skit på att du har barn, men det är ju en annan historia. Godnatt lilleman
Gurra88: Nej, har tre välmående döttrar på elva, nio och två.
Vad nu det har med att supportra en klubb?
Zappaholic: Svara på frågan. Har du fått en oönskad vid 15? Har oerhört svårt att se att du uppfostra egna barn. "egna barn" tyder ju dessutom på mer än ett.. Hujedamig
Ja jag är 24. När du kommer ut i arbetslivet så kommer du förstå att man inte kan vara så totalt oduglig på sitt jobb, ja förutom i Brynäs då förstås.
Zappaholic: Uppfostrat egna barn?? hahaha. En oönskad vid 15 eller?
Som laget uppträtt , totalt uruselt så tycker jag det är välförtjänt ja, sen får man välja vilka ord man tycker passar. Jag nöjer mig med urusla.
Det fanns ju en tid i Brynäs när lata spelare fick sparken. Brynäs drar ner byxan och pissar på sitt egna klubbmärke. Vart finns stoltheten?
Gurra88: Nej, jag blandar inte ihop det. Jag vet skillnaden då jag uppfostrat egna barn.
Har inte skrivit att du kallat någon för fitta eller äckel, men blir förvånad att du kan tycka att det är välförtjänt.
Zappaholic: Jag konstaterar bara att om jag presterat så uruselt på mitt jobb så hade jag fått sparken förlängesen.
Återigen, nu gör du samma sak som Huge, blandar ihop barnuppfostran med hur man Supportrar ett lag. Lär dig skillnaden
För övrigt har jag aldrig kallat någon för fitta eller äckel.
Redigerad kommentar
Zappaholic: Ja alla borde fatta det, men tydligen inte Huge.. Om du lyckats läsa det hans skrev längre ned.
Jag skiter faktiskt i vad de kallas, det är inte ord jag själv skulle nyttja, men jag tycker definitivt att det är välförtjänt.
Gurra88: Klart alla fattar att det är skillnad på att supportra ett lag och att uppfostra barn. Gör dig inte dum, du fattar nog att det som avses är hur man uttrycker sig i detta forum. Tycker du det är ok att skriva fittor och äckel om Brynäs härinne? Är det ok bara för det är ett anonymt forum? Så jävla omoget om du frågar mig...
Huge:Om inte du kan skilja på att supportra ett lag och att uppfostra sina barn så förstår jag att DU inte har några barn
Nej jag har inga egna. men jag är 24 så är ingen brådska. Som sagt du har ju inga heller, men det är ju mer att ingen orkat stå ut med dig.
Huge: Hur jag är som förälder eller lärare har inte ett skit med att göra hur jag är här i gb:n.
Undrar vem fan det är som är pinsam egentligen?
Redigerad kommentar
Huge: "Du är pinsam, patetisk och sorgligt förutsägbar i ditt kärringaktiga medgångargnäll."
Du är pinsam, patetisk och patetiskt förutsägbar i ditt kärringaktiga rövslickarlalleri.
Lägg till omogen, och listan är i stort sett komplett.
Huge: Och in valsar du som vanligt efter slutsignal och håller ditt sedvanliga tal om medgångssupportrar, bra spel och ditten och datten.
Pinsamt, patetiskt, sorgligt, förutsägbart.
Bara att välja vad som passar...
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Så in i helvete viktig. Med tanke på att vi blir livsfarligara i slutspelet kommer den här pinnen bli skitviktig!!!!!!!
HEJA BRYNÄS!!!!!!!!!!!
Redigerad kommentar
Gurra88: tro vad fan du vill om det, du ställde en fråga och fick ett ärligt svar. Kan du inte ta emot det så är det ditt problem.
Fortsätt gärna att sitta i soffan med ena handen i chipspåsen och andra på ditt flottiga tangentbord. Tror du gör minst skada så...