Brynäs IF

728228 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13

« · 1563387 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Rögle BK den 23/2-13

Gurra88: tro vad fan du vill om det, du ställde en fråga och fick ett ärligt svar. Kan du inte ta emot det så är det ditt problem.

Fortsätt gärna att sitta i soffan med ena handen i chipspåsen och andra på ditt flottiga tangentbord. Tror du gör minst skada så...

Kommentera

Zappaholic: Det har ju tydligen det, eftersom ni blandar in det ämnet.

Jag var bara nyfiken på hur en 15åring kan ha 3 barn i de åldrarna.. En del börjar tidigt. Tror för övrigt inte ett skit på att du har barn, men det är ju en annan historia. Godnatt lilleman

Kommentera

Gurra88: Nej, har tre välmående döttrar på elva, nio och två. 

Vad nu det har med att supportra en klubb?

Kommentera

Zappaholic: Svara på frågan. Har du fått en oönskad vid 15? Har oerhört svårt att se att du uppfostra egna barn. "egna barn" tyder ju dessutom på mer än ett.. Hujedamig

Ja jag är 24. När du kommer ut i arbetslivet så kommer du förstå att man inte kan vara så totalt oduglig på sitt jobb, ja förutom i Brynäs då förstås.

Kommentera

Gurra88: Är du verkligen 24? Högst tveksamt...som jag skrev tidigare, sätt inga barn till världen, den är redan tillräckligt korkad. Du skulle försämra genpoolen än mer :-)
Kommentera

Zappaholic: Uppfostrat egna barn?? hahaha. En oönskad vid 15 eller?

Som laget uppträtt , totalt uruselt så tycker jag det är välförtjänt ja, sen får man välja vilka ord man tycker passar. Jag nöjer mig med urusla.

Det fanns ju en tid i Brynäs när lata spelare fick sparken. Brynäs drar ner byxan och pissar på sitt egna klubbmärke. Vart finns stoltheten?

Kommentera

Gurra88: Nej, jag blandar inte ihop det. Jag vet skillnaden då jag uppfostrat egna barn. 

Har inte skrivit att du kallat någon för fitta eller äckel, men blir förvånad att du kan tycka att det är välförtjänt. 

Kommentera

Zappaholic: Jag konstaterar bara att om jag presterat så uruselt på mitt jobb så hade jag fått sparken förlängesen.

Återigen, nu gör du samma sak som Huge, blandar ihop barnuppfostran med hur man Supportrar ett lag. Lär dig skillnaden

För övrigt har jag aldrig kallat någon för fitta eller äckel.

Redigerad kommentar

Kommentera

Gurra88: Det är väl för fan inte välförtjänt...Fitta? Äckel? Är du dum på riktigt? Gör oss alla en tjänst och sätt inte barn till världen, det finns redan gott om korkade föräldrar.
Kommentera

Zappaholic: Ja alla borde fatta det, men tydligen inte Huge.. Om du lyckats läsa det hans skrev längre ned.

Jag skiter faktiskt i vad de kallas, det är inte ord jag själv skulle nyttja, men jag tycker definitivt att det är välförtjänt.

Kommentera

Gurra88: Klart alla fattar att det är skillnad på att supportra ett lag och att uppfostra barn. Gör dig inte dum, du fattar nog att det som avses är hur man uttrycker sig i detta forum. Tycker du det är ok att skriva fittor och äckel om Brynäs härinne? Är det ok bara för det är ett anonymt forum? Så jävla omoget om du frågar mig...

Kommentera

70 Rodrigues: Härligt, en rolig ålder.
Förskoleklassen härinne skulle behöva nån som undervisar i hur man uppträder mot sina medmänniskor.
Vet inte om du är rätt man, vore isf som att anställa bocken som trädgårdsmästare..... ;-)
Kommentera

Huge: Jag är förskollärare, jobbar i en f-klass. Mina elever är 6 år gamla.
Kommentera

70 Rodrigues: Nä, det hoppas jag verkligen.
Om inte, så iaf för dina barns och dina elevers skull.
Men låt dom för fan inte få läsa vissa av dina inlägg härinne, kan göra dom lite förvirrade och fundersamma...
Kommentera

Huge:Om inte du kan skilja på att supportra ett lag och att uppfostra sina barn så förstår jag att DU inte har några barn

Nej jag har inga egna. men jag är 24 så är ingen brådska. Som sagt du har ju inga heller, men det är ju mer att ingen orkat stå ut med dig.

Kommentera

Huge: Hur jag är som förälder eller lärare har inte ett skit med att göra hur jag är här i gb:n.

Undrar vem fan det är som är pinsam egentligen?

Redigerad kommentar

Kommentera

Gurra88: Om man väljer att supporta sitt lag genom att håna, raljera och kasta skit när det går dåligt, tycker du att det uppträdandet isf är en bra förebild för ex ens egna barn, när det gäller att visa hur man hanterar ev besvikelse?
Att du inte ser kopplingen visar väl bara att du själv fortfarande är ett barn.
Som förhoppningsvis inte har några egna....
Kommentera

Huge: vad har hans uppfostran av sina barn att göra med hur skitdåliga Brynäs är?
Kommentera

70 Rodrigues: Ni kanske växer upp nån gång och lär er, om en vuxen tjatar tillräckligt mkt. Trist att man ska behöva agera förälder härinne åt alla bebisar.
När man dessutom tänker på hur du själv uppträder härinne så undrar man vilken förebild du är för dina egna barn och de barn du jobbar eller har jobbat med.
Pinsamt är bara förnamnet.
Kommentera

70 Rodrigues: Jag kan svara på det. För mig är det enkelt. Alla är i sin fulla rätt att kritisera. Alla är i sin fulla rätt att må jävligt dåligt över hur det går för oss. Men tar man till ord som fittor, äckel etc diskvalificerar man sig i min värld för att vara mogen. Då är man omogen.

Dessutom kan man dra åt helvete.

För att förtydliga vill jag också poängtera att jag inte anklagar dig för att ge laget och spelare såna tillmälen.
Kommentera

ännu en matchdag som gick helt åt skogen, lika bra att lägga sig och föröka glömma eller kanske drömma.
Love you guys
Kommentera

Huge: Och hur moget är det att alltid påpeka för folk hur "omogna" dom är?
Kommentera

Huge: nu kan vi trisst konstatera att AIK har det i dina händer nu
Kommentera

sylf: Ännu en vuxen familjefar som uppträder som en omogen adrenalinstinn tonåring, bara för att det går dåligt för det lag man påstår sig supporta.
Märker du inte själv hur du framstår i normala supportrars ögon?
Kommentera

sylf: Matnyttigt? Menar du på fullaste allvar att det du klämmer ur dig är matnyttigt och något att vara stolt över och skriva hem om? Du är en gnällspik, inget annat. Hoppas du är stolt.
Kommentera

Huge: Pinsam, patetisk och sorgligt förutsägbar......fan, låter som dig ju!
En liten tröst är ju att du inte är ensam, Calle Lejonpung och tväst håller nog med!
Kommentera

Skillnaden mellan AIK och Brynäs just nu är att dom är hungriga och vi är skitnödiga, vi får hoppas att Brynäs gör tvåan snart.
Intressant match annars i morgon mellan Frölunda och Aik. Sen har vi ju AIK-Växjö och AIK-Brynäs framöver....vilken ångest.
Kommentera

Huge: "Du är pinsam,  patetisk och sorgligt förutsägbar i ditt kärringaktiga medgångargnäll."

Du är pinsam, patetisk och patetiskt förutsägbar i ditt kärringaktiga rövslickarlalleri.

Lägg till omogen, och listan är i stort sett komplett. 

Kommentera

Steenm: Då väljer jag alla fyra när det gäller dig.
Du är pinsam, patetisk och sorgligt förutsägbar i ditt kärringaktiga medgångargnäll.
Lägg till omogen, och listan är i stort sett komplett.
Enda trösten för dig är väl att du inte är ensam härinne...
Kommentera

Huge: Hålla med ett Brunöga som dig är det sista jag skulle göra!
Kommentera

Huge: Helvete vilken massa text, och inte nåt matnyttigt!!!!!
Kommentera

Huge: Och in valsar du som vanligt efter slutsignal och håller ditt sedvanliga tal om medgångssupportrar, bra spel och ditten och datten.

Pinsamt, patetiskt, sorgligt, förutsägbart.
Bara att välja vad som passar...

Kommentera

foppa78: Kul att du håller med, hade jag inte väntat mig...
Kommentera

Huge: Herbert stod på huvudet säger du? När då?? Krävdes inget extra av honom alls. Oerhört lama alibiskott
Kommentera

Huge: Du är så JÄVLA blåst så varenda jävla klocka stannar! Gå och lägg dig och dröm vidare om nyanser av brunt!
Kommentera

1-2 hemma mot ett avsågat Rögle på jumboplatsen VA FAN HÄNDER??? 52 skott men som någon sa 50% höstlöv, har tittat på matchen i efterhand då man varit på kalas! Och TJ står och ordbajsar om bra prestation - men kära lilla TJ vi möter Rögle hemma skjuter 52 skott och förlorar mot seriens jumbo på hemmaplan! Vad fan går Brynäs på för droger egentligen? Avgå jävla NOLLOR!!!
Kommentera

Huge: Så jävla mycket text men ack så lite innehåll, apropå patetiskt.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja, vi har fortfarande vårt öde i egna händer.
Kan bli en riktig rysare på Hovet, nåt att se fram emot med skräckblandad förtjusning.
Bra och sansad analys av TJ. Vi gör en bra match, skapar tillräckligt för att vinna med ett par mål men är så förbålt ineffektiva och stressade i avsluten.
Beror förstås på läget i stort, och självfallet har man aldrig några marginaler med sig i dom här lägena heller.
Vi gör väl i stort sett ett (1) stort misstag i försvaret och då målar dom förstås.
Och när inte ineffektiviteten spökar så står Gerber på huvet, med god hjälp av köttmuren han har framför sig.
Rätt typiskt i slutminuten när Lindholm får pucken på benet och den studsar försmädligt nån centimeter utanför stolpe,
Har roat mig med att kolla dagens laguppställning och jämför med den ordinarie som vi gick in i säsongen med.
Inte många kvar, känns som sagan om de 10 små negerpojkarna.
Återstår i stort sett bara Gunderson, Sunken och Djoos.
Två gamla trotjänare och en som gör sin första säsong i A-laget (med bravur, ska tilläggas).
Tycker inte att övriga junisbackar gjorde bort sig idag, tvärtom.
I övrigt hårt jobb från resten, synd att det inte betalade sig i form av fler poäng.
En ren stöld att vi inte ens får med oss extrapinnen.
Nåja, iaf ett steg i rätt riktning. Förhoppningsvis kommer HV att underskatta oss rejält, en oväntad pinne där skulle inte sitta fel.
Därefter Modo hemma, ett gäng som också verkar vara lite down för tillfället.
Här gäller det att hitta ljuspunkterna i ett till synes kompakt Brynäsmörker.
Starkt att så många var på plats idag och stöttade när det behövdes.
Härinne satt dom vanliga gnällkärringarna/medgångarna och firade stora triumfer och försökte överträffa varandra i att kasta skit, raljera och håna det lag och de spelare man påstår sig Supporta.
Pinsamt, patetiskt, barnsligt, omoget.
Bara att välja vad som passar...

Redigerad kommentar

Kommentera

SH: Sen har vi ju även Lauritzen som har stora problem att få pucken att lämna isen och när den väl gör det så går den åt helvete
Kommentera

Gurra88: Om du även räknar luftskotten lär det närma sig hundra... otroligt så många som sitter i planket. Gunde och Järnkrok brukar va säkra men nu är dom nästan värst...
Kommentera

Enaranger: Den där 1-2 hemma kan bli mer ödesdiger än man trodde då. Har för mig Bif gjorde en ok match då men AIK vände och det var då dom började jaga...
Kommentera

Treklövern1912: poäng mot Hv borta. Är du go eller
Kommentera

faceoff: 52 luftskott. Trots 52 skott så var det aldrig riktigt farligt. Det säger en hel del hur illa vi skjuter.. Vad hände med att spela sig förbi målvakten?
1 poäng hemma mot ett avsågat Rögle. Så jävla uselt
Kommentera

Aik får stryk imorgon och sedan vinner Växjö över aik p.g.a. att de måste för att unvika KS medan Bif tar ett till poäng mot HV borta. Skillnad 6 poäng.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Så in i helvete viktig. Med tanke på att vi blir livsfarligara i slutspelet kommer den här pinnen bli skitviktig!!!!!!!

HEJA BRYNÄS!!!!!!!!!!!

Kommentera

Lindström: den här pinnen kan vara viktig....
Kommentera

Med det här spelet i nästa match blir det nog fan tvåsiffrigt utan bedövning...
Kommentera

Gurra88:52 skott på mål å 2 målchanser... Tjena, en målvakt tillhör ett lag oxå!!!Gerber avstängd 6 matcher innan den här,tror du han va spelsugen??

Redigerad kommentar

Kommentera

För övrigt tycker jag att det var kul att Timrå slog Växjö.
Hoppas att Timrå kravlar sig förbi Växjö.
För Timrå är en betydligt mer sympatisk klubb.
Kommentera

« · 1563387 · »