Jajjen:
Nyköping, Classic!
Chris Phillips var van vid lite andra hockeymetropoler...men käkade puck likförbannat
tjugo8: Västerås.
Räkna med hemmamatch 15 mars. Kan bli Västerås.
Jajjen:
Satt o planerade slutet av säsongen;
LHC borta, Fbk o ÖHK hemma, HV borta, Dif borta
Tappade plötsligt reslusten, blir nog bara tre matcher, laddar för kvalet
Vilka var i Västerås 2008 OCH Nyköping (!) 2005
Jajjen:
Klart det inte varit svackor, vilken är vår egentliga nivå över 6-8-matcher...
Mest intressant är väl om Mårtenssons våta dröm att bli inbytt m Brasear går i uppfyllelse...?
HV nästa hemmamatch, tis om 10 dagar, två bortatorsk inkl Leksand borta om publiksiffran blir typ 2.800?
KOM IGEN BRYNÄS, FRI ENTRÉ !!!
Redigerad kommentar
Huge: Klart att vissa matcher blir helt fel och man kan snacka om motstuds och dåligt självförtroende. Visst.
Jag tycker dock att just utklassningsförlusterna börjar bli obehagligt många sett till de 2-3 senaste säsongerna.
honken21:Ja vilken kamp det kan bli mot Leksand ända in i kaklet.
Nu lämna jag för ikväll, jag förstår e och jag mår piss själv.....godnatt
Läktarcoacherna på Cmore gnuggar Brynäs, de har ju helt missat alla ursäkter som finns...
Visst var det fullmåne o västlig vind idag va...?
oj oj oj vilken kamp det här blir mot Leksand.
Tyvärr är det så här det ser ut i SHL idag. Topplagen är många klasser bättre än botten. Det är absolut inte idag vi ska vinna. Leksand däremot har en sån match.
Carl Lejonkräk: Att Brynäs "skämmer ut fansen" säger man väl mest i upprördhet. Jag har min Brynäskeps när jag köper nyponsoppa på Ica imorn också.
Men att de skämmer ut sig själva och föreningen kan man nog inte bestrida nämnvärt. Det gör ont att se.
Huge: Alla omogna överengagerad barnrumpor som grinar och uppför sig patetiskt pga en sketen hockeymatch, är nåt man mest skrattar åt eller tycker lite synd om...
Japp där är ju beviset på att du inte verkar bry dig nämnvärt hur det går för Brynäs och sen är det ju bara att lägga ihop 1+1!!!!!!!