Gurra88: "Vore kul att höra dig tycka och tänka själv nån gång, och inte bara hålla med.."
Håller med....
Gurra88: "Du svarar fortfarande inte på frågan..jobbigt??"
Det enda som är jobbigt är att tvingas påpeka att jag redan svarat:
"Ja, jag kan inte hjälpa att åsikter som erfaret och utbildat folk företräder råkar sammanfalla med mina egna.
Du får tyvärr acceptera det också."
Eller var det nåt annat som du ville att jag skulle stå till tjänst med?
Förresten, glöm det.
Av hänsyn till alla andra härinne...
Redigerad kommentar
Anders Berg: " men nästa säsong MÅSTE man ha ett lag (spelarmaterial) och en tränare som spelar/förespråkar en roligare hockey"
Sundlöv och CZ ska förhandla om förlängning under OS-uppehållet och det lutar åt just en förlängning.
Om man ser till materialet så är det förhoppninsvis många i dagens trupp som också får förlängt eller själva önskar fortsätta.
Du kan mao luta dig tillbaka och sluta oroa dig...
Redigerad kommentar
Ja, här gäller det att hitta nåt negativt. Om man inte har lust att gnälla på CZ, Sundlöv, vädret eller att Rödin inte får den istid han absolut förtjänar osv osv så kan man ju alltid gnälla på avsaknaden av klapp-klappspel.
För naturligtvis så borde ett lag med en sån usel tränare, dåliga spelare och inkomptetent sportchef kunna prestera topphockey i 60 minuter under 55 omgångar. Eller hur?
Nä, jag tror också att publiken kommer att strömma till i massor bara vi spelar tokoffensiv gladhockey med huvet under armen och förlorar...