Brynäs IF

724868 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK

« · 336553 Till forumet


Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Larry:
Ojoj..
det ser ut som att det är en rykande åtgång på resan för att se TIK förnedra er i gavlerinken...buss nr två håller nu på att fyllas inför morgondagen *s*
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Brynäs vinner med 4-1 över Timrå,målskyttar: Lind,Björn Danielsson,Miettinen och Soling.
Full fart från början,aggresivt spel,bra försvarsspel,sätt chanserna då är tre poäng mot Timrå som i en liten ask tror jag.



Hong Kong på bild i lokalblaskan
[bild]www.arbetarbladet.se/bild_arkiv/44/00000081544.jpg[/bild]






M.V.H Larry!


Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
20 Lindgren pluttar i varifrån någon är. När man sedan läser inlägget blir platsen där någon är nu. Det är skillnad mellan ursprungsort och nuvarande placering på världskartan, sportsnack!
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Jag säger som jag alltid säger när det handlar om power play: Våga spela offensivt och ställ upp spelarna (i synnerhet backarna med klubbladen inåt banan). Byt ut Soling mot Molin på högerbacken. Molin gör fler mål på slagskott i Brynäs än någon av våra backar (möjligen förutom den han i denna uppställning har bredvid sig; 7din).
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Tycker det låter som en utmärk PP formation. Helt rätt att spela med fyra forwards i PP.

-HF
Kommentera

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Skulle vilja se Miettinen-Lind-Malmström som forwards i en powerplayuppsättning med Soling och Sjödin på backplatserna, vad sägs om det, Malmström går in framför mål, Miettinen och Lind snurra på och Soling o Sjödin avlossar sina bössor??
Kommentera

Brynäs IF-Timrå IK
Ny hemmamatch på tisdag då Timrå kommer på besök, givetvis så vinner vi den matchen med och vi gör det med 6-2 :-) Fast då måste laget ställa upp så här :-)

Målvakter: Korhonen(Lundström)

1:a Sjödin-Kuparinen N Danielsson-Lind-Molin

2:a Johansson-P3 Soling-Miettinen-Malmström

3:e VPL-Björck Nylander-Kyrö-B Danielsson

4:e Karlsson-? Rönnqvist-Johansson-Anger
Kommentera

« · 336553