Brynäs IF

727130 inlägg · 7960 ämnen

Brynäs IF-Timrå IK

« · 342780 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Fanzin: Vi får hoppas att han är uppvuxen i Jönköping...annars finns det inget hopp för stackarn :)
Kommentera

Gusten: ja då var det sängen nu då, så man orkar skrika med sina rödvita krafter i morgon. Mitt tips är 3-1 till Timrå =)
Kommentera

70 Rodrigues: Förlåt att jag drog upp det, ska inte inträffa igen ;) ...Hur mycket? Vet inte du men nog har han kostat klubben en hel del på många olika sätt.
Kommentera

Gusten: men sen så kanske han var uppvuxen i Jönköping lr ngt sånt jag vet inte jag =/
Kommentera

Gusten: Berg, honom hade jag nästa glömt bort, undrar hur mycket han förskingrade från klubben??
Kommentera

Gusten: näe Luleåsupportern är min kompis, sen HV supportern var en kille jag och brossan snackade med då vi stod på bortastå, han går på samma skola faktiskt....
Kommentera

Fanzin: Okey Timrå kan jag ha förståelse för....MEN Hv71 är det verkligen sant...så skadad kan väl ingen Gävlebo vara? :) Luleå supportern måste väl ha varit allas vår käre Berg eller?
Kommentera

70 Rodrigues: jo precis, hörde av en person att han trodde att det kommer lite folk för att timrå är ett tråkigt lag;?, då kan man ställa denna fråga; är ett lag tråkigt för att de vinner sina två senaste matcher mot ett lag i samma arena med totalt 7-0, näe det tycker inte jag. Men Det finns väl bara medgångssupportrar i gävle =)
Kommentera

irre: men då får man inte glömma att de flesta i medelpad, osv runt området som är äldre oftast håller på brynäs, iaf vad jag vet. men det handlar nog en hel del om uppväxt eller födelsestad. Men finns juh nog supportrar av alla lag i gävle, iaf vad jag tror.

Jag känner en hel del som hejar på, bla FBK, Luleå, Timrå, Bif, Leksand, DIF, Frölunda, HV71 träffade jag också en från gävle. det iaf vad jag träffat för supportrar här i gävle. sen säkert nå av de andra lagen också.
Kommentera

Fanzin: Inte alla matcher men många, bor på Lidingö så det är en bit att åka på vardagarna.Ang publiken så är det nästa alltid dåligt med folk anser jag, har man en elitserieklubb i staden så ska det fan vara minst 5500 varje match i en stad som Gävle.
Kommentera

70 Rodrigues: jösses låt killen vara...de finns säkert nån här i timrå som gillar brynäs också.. Man får älska vilket lag man vill spelar roll vart man är uppvuxen blaa ....=)

(men nån sådan har ja inte träffat än men de finns nog nån)
Kommentera

70 Rodrigues: nä då det är lugnt, när jag tittar på ditt kort känner jag igen dig, åker du upp hit och ser på alla matcherna?
MEn TIK ÄR mitt lag, och jag förstår att BIF är erat..
Hoppas bara att det blir en publikmatch,
,men säg mig varför kommer det så lite folk är brynäs möter timrå?
är det för att timrå har bra statistik mot BIF, eller för vad?
Kommentera

Fanzin: Finns inga missförstånd när det gäller dig, ta det bara lungt grabben, det ordnar sig nog ska du se :-)
Kommentera

Gusten: Jag märkte just det, men han behöver inte vara rädd för lilla timida mig :-)
Kommentera

Sluta Tony du skrämmer skiten ur han :)
Kommentera

70 Rodrigues: jaha åtgärda vadå för missförstånd?
Kommentera

Fanzin: Tycker att det är trevligare att träffas LIVE, he he! Jag brukar nämligen få svar på mina frågor samt kunna åtgärda vissa missförstånd då :-)
Kommentera

näe men alltså 18 är inte långt kvar sörru, jag är inte barn nu!
Kommentera

70 Rodrigues: trevligt vi gör det nu eller hur. Skriv det du vill få svar på då?, skriv något för utom Varför började du heja på Timrå =(
Kommentera

Fanzin: Detta måste vara det dummaste jag någonsin har läst! Du vet barn va, för c.a 6 år sedan!! Är du vuxen nu då? Lilla gubben jag är född Brynäsare och om det har det aldrig funnits något tvivel från min sida. Jag förstod inte riktigt när du ansåg dig vuxen nog att veta att du var Timråit?!
Kommentera

sylf: näe inge basebollträ,,,,, snarare gratis körkort vid 18-års ålder,,,hahah!
Kommentera

Fanzin: Jag skulle också vilja prata med dig, he he!!!
Kommentera

70 Rodrigues: haha pratar du om dig själv då eller?, pga lagbytet fick jag inga smällar i huvudet, haha. Snarare så vill folk prata med mig varför jag hejar på timrå och bor/uppvuxen i gävle. Men TIMRÅ I MITT HJÄRTA ==))
Kommentera

Fanzin: Ja,antagligen.....
Kommentera

sylf: hah du vet vad Barn är va?,,,, typ 10 år vettu, då man tänkte oj vad är hockey, heja brynäs. Som om du tittar på dagens brynäsklack finner du mitt liv för en sissådär 6 år sedan. Gick dit för att ha kul med kompisar. Men sen började det bli tråkigt, och jag började läsa om andra lag, mitt hjärta visade vägen mot det rödvita laget och jag följde dem från allsvenskan till eliten.

Nästa vecka är det timrå, och det kommer alltid att vara timrå så är det =), själv då när Brynäs inte får ihop sina pengar blir det Färjestad eller något av de bättre lagen då eller?
Kommentera

70 Rodrigues: Fet aga måste det ha varit,basebollträ i bakskallen varje morron.
Kommentera

sylf: Det var nog inte bara korv killen fick av sin pappa, måste även ha fått ett par riktiga smällar i huvudet med tanke på lagbytet :-))
Kommentera

Fanzin: "har en gång i tiden varit Brynäsare" ?????

Vad är du nästa vecka då ?
Kommentera

65Selander: nepp, Vill du ha knäppkorv eller vanlig, just det.
2 alternativ är det. Blir nog vanlig med ketchup i morgon =)
Kommentera

Hong Kong: det har jag, har en gång i tiden varit Brynäsare, Fick alltid korvpengar av pappa då=), men det var år o dar sedan.....
Men Korven är faktiskt god, ska nog passa på och ta en i morgon.
Förra BIF-TIK så var det en del TIKARE som skänkte pengar till Brynäsarem som gick runt och samlade in =)
Kommentera

70 Rodrigues: Okej, vi får väl önska dem lycka till då!
Kommentera

Anneli: Är övertygad om att både Soling och Anger skulle prestera bättre i Djurgården, dom längtar tillbaka till Stockholm båda 2 och vill spela i en klubb som har en chans att vinna sm-guld inom en 2-3 årsperiod.
Kommentera

70 Rodrigues: Och du tror att DIF vill ha dem?! Som det ser ut i dagsläget skulle jag ljuga om jag sa att jag skulle sörja. Men det kan ju ändra sig.
Kommentera

70 Rodrigues: Möjligt.
Kommentera

sylf: Inte bara möjligt, det kommer att bli så!!
Kommentera

70 Rodrigues: Möjligt.
Kommentera

sylf: Både Soling och Anger spelar i Djurgården nästa säsong, det kan du ge dig fan på!!
Kommentera

Anneli: Vet faktiskt inte,men det är en berättigad fråga.En sån kille måste behållas till varje pris.När klubben inte kan värva nåra stjärnor måste man se till att utveckla dom själva.Ge honom Angers lön nästa år,då är Anger tillbaka i Stockholm.
Kommentera

sylf: Har någin försökt att maila eller snackat med GP om detta? Det kunde ju vara kul att veta vad han svarade/svarar. Hur han har tänkt sig N.D;s framtid, och om han tror att Brynäs får behålla honom i framtiden.
Kommentera

70 Rodrigues: Ser det nu,troligen har väl hemsidan bättre koll.HOPPAS jag.N.D ska lira så mycket det går,bara bra för honom.
Kommentera

sylf: Enligt hockeyligan så ska N Danielsson spela i ett 4:e ytterforwardspar med Soling, vi får väl hoppas att dom har fel o hemsidan har rätt!
Kommentera

70 Rodrigues: Hungrig :-)
Kommentera

sylf: Är du hög eller??
Kommentera

70 Rodrigues: Dom har världens godaste vurrar,RIKTIG kokt korv.
Kommentera

Ford Prefect: Nu har GP fattat att det är mycket trafik framför mål och aggresivt spel som gäller, hoppas bara att han kan förmedla detta till spelarna också och inte står där efter matchen och undrar vad det vad som hände som i matchen mot Frölunda, då hade han inte en aning om varför gubbarna backade eller varför det inte var något folk famför mål.
Kommentera

Tänk att GP fortfarande envisas med att spela med Anger. Kul att N Danielsson är med i 1:a men det beror ju enkom på att Molin är borta, hade hellre sett Soling på Angers plats och att man delar på Björck o Kuparinen men annars så ser det bra ut.
Kommentera

Larry: Kan de inte skicka upp Mattias Karlsson till Mora ett par matcher så pojkstackarn får spela lite? Jävla idioti att låta en kille nöta bänk en hel säsong.
Kommentera

Morgondagens lag enligt hemsidan:

Målvakter: Markus Korhonen (Joakim Lundström)

1:a femman:
Adam Andersson, Tommy Sjödin, Tommi Miettinen, Micke Lind, Nicklas Danielsson(måste få vara kvar där!)

2:a femman:
Vello Laitinen, Daniel Johansson, Henrik Malmström, Roger Kyrö, Björn Danielsson

3:e femman:
Mikko Kuparinen, Jesper Björck, Peter Nylander, Jakob Johansson, Niklas Anger

4:e femman:
Mattias Karlsson, Jonas Soling, Calle Eriksson, Simon Östlund

M.V.H Larry!

Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!
Kommentera

65Selander: Nu serverar dom der jag men det har dom fan inte gjort så länge!!
Kommentera

65Selander: Aha..det förklarar saken. Dom frågade en gång när jag skulle köpa korv. Knäpp eller vanlig?...Hur normal som helst, är ju Brynäsare svarade jag. Grabben i luckan tittade lite konstigt på mig och jag fick en slang med grepp. Tror nog jag fick en "knäpp" med tanke på mitt svar.
Kommentera

« · 342780 · »