Inte bästa uppladdningen...
"De som inte fanns med var Jonathan Granström, Dennis Persson, Victor Berglind, Mads Hansen, Calle Järnkrok och Elias Lindholm. Dessutom klev målvakten Robin Rahm av isen en stund tidigare än de övriga."
tjugo8:Nej, problemen är mer fler och mer komplexa än så.
- Grymma problem med defensiven
- Ett BP som lämnar mycket att önska
- Man drar på sig väldigt mycket utvisningar (dålig kombination med det som står över detta)
- Ineffektivt framåt
- ojämna målvakter
Slajsarn:
Blir orolig över Brynäs snack om att det är så "otroligt lite" som gör att detta vänder...
Håller inte med med det spel som uppvisats...
Sebastian Wackfelt: Match 6 går att ladda ned via följande länk: http://www.swetv.org/...ls-32442-1
Alla finalmatcher finns där i HD. Free leech också :)
Redigerad kommentar
Sebastian Wackfelt:
Ja samtliga matcher ska finnas att ladda ner.
70 Rodrigues: Vi vinner mot Timrå!
För övrigt kollade jag häromdagen på sjätte finalmatchen i Läkerolen från i våras. Vilken jävla skillnad i målvaktsspel, PP, BP, uppspel, intensitet, skridskoåkning, passningsspel, backchecking...
Jag har säkert glömt något men hade vi haft det spelet nu vi hade då hade vi nu inte legat där vi ligger nu utan i den abslouta toppstriden istället.
Och det är allt jag har att säga om den saken...
Slajsarn: "Hahahah..du går inte händelserna i förväg tycker du?"
Nä, det tycker jag faktiskt inte.
Jag är tämligen säker på att samma gamnackar och medgångare som alltid kastat in handduken och krävt alla avgång härinne så fort vi ligger under med nåt mål, kommer att fortsätta med det.
Men man kan ju alltid hoppas att dom får nån sorts Lidnersk knäpp, kommer till insikt och helt plötsligt börjar agera som riktiga supportrar och inte bara som medgångare.
"Vad händr om inte Brynäs vaknar då och ännu en torsk kan räknas in. Vad kommer då?"
Se föregående svar.
"Jodina lång inlägg om dommartabbar, otur blandade med personliga påhopp."
Domartabbar kommer vi nog aldrig ifrån, dom förekommer titt som tätt.
Sannolikt drabbar dom trots allt alla lag lika mkt i det långa loppet, skulle jag tro.
Samma med oturen: det slår nog relativt rättvist över en längre period.
Återstår det där med personpåhopp.
Gamnacke är ett vedertaget begrepp som förekommer främst inom sportvärlden. En bildlig illustration över nån som ger upp på förhand och gärna hänger med huvudet så fort det tar emot.
Medgångare är även det ett vedertaget ord för nån som bara stöttar i medgång men aldrig i motgång.
Kunde du inte komma upp med nåt allvarligare och framförallt mer relevant att kritisera och som VERKLIGEN går under beteckningen "personpåhopp"??
Isf kan jag hjälpa dig på traven: vänd dig istället till dom härinne som har för vana att kalla spelare/ledare/andra skribenter härinne för hora, fitta, mongo, utvecklingsstörd osv.
Huge:Hahahah..du går inte händelserna i förväg tycker du?
Vad händr om inte brynäs vaknar då och ännu en torsk kan räknas in. Vad kommer då?
Jodina lång inlägg om dommartabbar, otur blandade med personliga påhopp.
Väx upp
70 Rodrigues:Det blir säkert som tre kronor idag.. ett jävla åkade i först men totalt uddlöst när det kommer till avsluten...sedan vaknar timrå...
Man har sett det förr...
Så vad tror ni om matchen på tisdag, kommer Brynäs att köra över Timrå med ett bländande spel eller kommer det att vara övertända spelare som vill för mycket med en förlust som resultat?
Tips: 3-2
"Vi kommer att ge 100 procent" säger Sundqvist. Så det är för att dom inte kört på 100% tidigare som har gjort att det har gått som det har gått, visste att det var något ;-)
Så vad tror ni om matchen på tisdag, kommer Brynäs att köra över Timrå med ett bländande spel eller kommer det att vara övertända spelare som vill för mycket med en förlust som resultat?
Tips: 3-2