Huss: Just nu är känslan att vi bommar slutspelet, Växjö och framför allt Aik har kommit in i flytet och har en pskyologisk fördel.
Vi hittar nya sätt att förlora matcher hela tiden, inte ens när vi för en gångs skull tog ledningen i en straffläggning lyckas vi vinna.
Man är väl extra pessimistisk såhär direkt efter,men vilken jävla match kan vi vinna egentligen ? Pressen blir ju inte mindre precis.
foppa78:
Det vart ingen vinst trots en orgel , så förvånande , NOT !!!!!!!
Förväntar ett aggerande från sunklöv , å det är att han avgår NU!!!!!!
Inte alls för att övriga laget gör någon särskilt bra match, men Honkens insats idag är det som sticker ut.
Jag tycker att första och tredje är minst sagt tveksamma ingripanden medans andra målet är tavla av stora mått.
Sen måste effektiviteten upp, vi pallar/förmår inte hänga av Timrå och till slut står det oss dyrt.
Va fan slutar detta ?
brynäs08:
Den var ett fall men det va fan inte framåt utan snarare ännu ett fall nedåt mot ingenmansland eller värre.
Bagdad-Bob tyckte det såg bra ut och att matchen var ett fall framåt.
Ja mina vänner, som jag sa, såhär går det när man värvar runt i 2a sorteringen och hoppas att allt löser sig självt. Jag känner klubbens piss rinna ner längs kinden.
Jävla sopor.
brynäs08:
1 bra straff av Brynäs och en 50% målvakt i form av Honken. Ännu en i raden av smärtsamma förluster.
To be continued...
Sådär ja, allt som kunde gå åt helvete gick åt helvete.
Vad ska man säga egentligen...kan inte säsongen bara ta slut nu.
sylf:
SAIK kan ju inte ha blivit ledsna när de lurade Sundlöv att värva Styrman.
Zappaholic:
hehehehe laurits ,, vilken tur att vi har en så bra spelare , det känns tryggt , fyfan ,
Gurra88: Han kommer aldrig att avgå!
Han skulle gjort det efter senaste KS säsongen.