Brynäs IF

730941 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK Lördag 19/1

« · 969590 Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK Lördag 19/1
Huss: Dax att bumpa matchtråden. Jag tror stenhårt på seger idag. Hade varit mer osäker om vi mött SSK eller Luleå. Mot de sämre lagen blir det sämre hockey och Brynäs förväntas föra spelet vilket inte har varit vår starka sida. Timrå passar oss bra och det verkar finnas ett riktigt bra självförtroende i truppen.

Victory is ours.
Kommentera

GävleLasse: Har för mig att det inte går att beställa samma dag... tyvärr.
Kommentera

Huss: kan man inte köpa biljetter via tipsombud då? Jag har för mig det.
Kommentera

Huss:
selander nämnde just att han fick sista platsen på bussen, full m medgångssupportrar alltså...;)
Kommentera

Lunkan: Jag vet, jag vet.... Får kolla med Prosten om det finns någon biljett över. Kruxet (oj vad det kändes åttiotal..) är att jag inte vet förrän imorgon pga ev. jobb på lördag.
Kommentera

GävleLasse: Shopen öppnar 2 timmar innan match? (tänker körtid från Sthlm)
Kommentera

Huss: Brynäs Stockholm!
Kommentera

Gusten: Typisk högriskmatch, får vi med oss 3 poäng på de kommande 2 hemmamatcherna är jag nöjd. Man skall passa sig att spänna bågen för högt i nuvarande läge.
Kommentera

Huss: Ja,om du är villig att ge ditt kontokortsnummer över telefon så går det bra att ringa till shopen och beställa.
Kommentera

Huss: Vet inte, ringa shoppen imorgon kanske?
Kommentera

Mickis: Hoppsan, då blir det svårt att sista minuten boka biljetter? Har ingen större lust att chans-åka upp till Gavle. Eller finns det något annat knep?
Kommentera

Har precis vart på läkerolen och hämtat ut mina plåtar för imorgon. Passade på att fråga om förväntad publiksiffra och man hade hopp om 7500 besökare.
Kommentera

Horace76c: Skärpning Engdahl!
Kommentera

ajon:
Mjaa, darrig sa/vill jag inte säga att han var igår... däremot tycker jag att han inte riktigt blev satt på prov nån gång... gjorde inga fantomräddningar. Komentatorn tycker jag höjde Karhu lite väl högt. Bra match av honom, men ingen fantom match.. Linköping var han skakig mot däremot...mot..mot
Kommentera

Horace76c: jo tyckte att korhonen såg lite Darrig ut igår. Men ni vann ju som sagt.
Kommentera

Gusten:
Kan nog vara rätt att köra sperrle tror jag. Mot linköping sabbade ju Korhonen för oss, och sen har han blivit lite uppskriven över matchen igår... han fick många skott ja, men det var inte många jättevassa chanser direkt.
Nä, jag håller med Gusten, chansa med Sperle... rid på trendvågen
Kommentera

65selander: Vi är inte överens. Sperrle har tydligen lätt mot Timrå, två nollor på två försök.
Våra målvakter har en tendens att göra ett par bra matcher för att sen öppna butiken...det gäller att byta INNAN.

Nu är det nästan så jag hoppas på Korhonen i morgon...fan om Sperrle står och slänger in puckar ;)

I morgon vill jag se full jävla kareta, bättre chans att "rycka" i tabellen får vi nog inte. Lördagsmatch hemma, skadedrabbat Timrå, alla andra konkurrenter har svåra matcher. BLOD SVETT OCH...T..RE POÄNG!
Kommentera

65selander: Han hade sänkt honom och det med rätta :-) Konstigt att inte Nick gick på honom, han brukar ju inte backa?
Kommentera

Gusten: Din fingertoppskänsla litar jag inte på min Gode Gusten. Kör på Korhonen i morgon.

Tänkte på Kanken har varit borta ett tag, hur många BP tror ni att vi har sluppit, tror ni Kanken hade gett f-n i PA efter hans tackling igår på Emil?
Kommentera

Gusten: Ja, du om någon borde väl gilla "fingertoppskänsla" din lilla BB kung :-)
Kommentera

GävleLasse: Det är det som kallas fingertoppskänsla Lasse ;)
Kommentera

Gusten: Svårt att peta Korhonen efter hans insats igår.

Kankaanperä verkar vara tillbaka i morgon i alla fall :)
Kommentera

Brynäs IF - Timrå IK Lördag 19/1
Läge att spela Sperrle i morgon. Han har inte släppt in en puck mot Timrå på 120 ES-minuter denna säsong.
Kommentera

« · 969590