Brynäs IF

723315 inlägg · 7955 ämnen

Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05

« · 480644 Till forumet


Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Roxio: Fredrik Strid avgör med 2 mål och 1 ass.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Jaha. Får väl som gästande göteborgare ge min syn på morrondagen.
Frölunda var äckligt starka i Malmö sist. Kan de fortsätta där det slutade då så får Brynäs problem imorgon. Men å andra har Frölunda 14 raka segrar mot Brynäs, vilket gör mig lite skraj.
Någon gång vänder den förbannade trenden...

Nåväl, hoppas på en kul match imorrn. Skall åka upp så får verkligen hoppas det blir värt tiden och pengarna!:)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Boström: ja sjutton, trots allt Gävlebo =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Tittar o tittar på morgondagens laguppställning. Kommer fram till att Brynäs ställer upp m 3 jämna 5:or. Liten trupp som faller m flaggan i topp mot Sveriges bästa ishockey lag för stunden. 1-4 låter som en bra match från de våra. Men får hjärtat vara m o styra lite grann--> så ropar den efter en skräll, skräll, SKRÄLL. Och då blir "tippet" 4-1 till de våra!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin: optimist och tikare!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Såg att inte björn danielson skulle vara med imor´n låter inte allt för bra för våran del.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
7 matcher tills fönstret öppnar...
Sedan tre matcher innan det stänger.
Vilka vi möter efter det?
Frölunda.
Ständigt detta Frölunda...

Skräll, skräll, skräll.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
ERIKSSON47: Felet man gör vid en ledningen är att backa hem och spela på resultatet. Tur att Kyrö tog en "time out" förra matchen. Sen är det som du säger, Honken måste vara på topp och vi måste ha en ledning inför sista perioden. Jag har en viss känsla att vi tar åtm. en pinne.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
bocken:
Jag tror inte att varken Frölunda eller Brynäs kommer ge sig. Men jag är rädd för att Brynäs kommer göra en bra och en jämn match tills sissta perioden drar igång.
Har tittat på Brynäs hela säsongen nu och många gånger har de varit inne i matchen bara för att falla i sissta, men vid ledning så får dom bara INTE tappa på samma sätt som de gjorde mot Luleå. Frölunda är tyvärr bättre än Luleå att förvalta sina chanser...
Om "Honken" håller hög klass denna match med och vi får in ett eller två mål innan tredje, så har vi självklart en stor chans att vinna matchen :P

Mitt tips: 3 - 3 (Har dock ett Brynäs hjärta :P)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Jaha! Precis vad jag hörde. Dackell klarar inte ens av att åka skridsko och Sulku blir borta ännu längre tid. Se länk!

Det innebär att vi måste köra med tre femmor och det sliter på killarna. Men, vad fan! Jag står fast vid min tidigare tips 3:2 till Bifarna i alla fall.
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
rackham: jo sjutton, men klart det hoppas ju en Gävletimråit på..:)
Hoppas att jag får se Brynäs skrälla, nu när jag förmodligen kommer vara på plats =)
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin:
Skräll var ordet...
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Fanzin: Tack. Hoppas du har rätt!
Kommentera

Sv: Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
stickan: mitt tips ligger på brynässkräll, 3-2 seger. Henrik Malmström gör hattrick =)
Kommentera

Brynäs IF - Västra Frölunda, 3/1 -05
Då är det nedsläpp i Gavlerinken igen då, första för året. Förhoppningsvis stärkta efter 4-2 segern mot Luleå senast borde Brynäs kunna spela utan press i denna match, det är nog inte många som förväntar sig att vi ska klara av att plocka tre poäng mot giganterna från Göteborg. Frölunda får gälla som favoriter i denna match och det tror jag att Brynäs kommer att tjäna på i denna match, även om vi alla vet hur bra Frölunda är på att hantera att spela som favoriter. Däremot skulle vi behöva Sebastian Sulku i försvaret imorgon, Frölundas offensiv är väldigt vass och kommer att skapa mycket oroligheter i Brynäs-försvaret. Jag brukar vara optimist inför matcherna och då brukar det gå åt skogen, så den här gången går jag över till den pessimistiska sidan och säger att Frölunda åker hem med samtliga tre poäng.

Mitt tips: Brynäs - Frölunda, 3-5
Kommentera

« · 480644