Lindgren startar vilket jag tycker är kul! =) hoppas han får centra bara, där han gör sig som bäst.. Skulle dock ställt upp kedjorna som följande:
Harju - Nordquist - Enterfeldt
Lindholm - Järnkrok - Thuresson
Widing - Granström - Johansson
Molin -Lindgren - Ollas
Splittra första kedjan känns kanske lite grymt efter förra matchens succé men tror att Nordquist skulle kunna göra kedjan ÄNNU bättre!
HappyX3: Jag skulle vilja se ett försök med Lindholm-Järnkrok-Widing.
Där har vi en formation med speed, två spelare som är grymma på små ytor och en skottvillig spelare som är duktig på att glida in i rätt luckor.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
DavyDjoos: "bra på att slå slarviga felpass och korta ner tiden i anfallszon också... Tror mer på Harju där..."
Och du tror min tanke var att Widing skulle ha mycket puck i den linen ? Stå för passningsspelet när han lirar ihop med Järnkrok och Lindholm ?
Johan Norrström:
Det började inte speciellt bra i alla fall. Serg och dåligt spel och ett mål i arslet.
Kom igen nu då.
Qvarre: Person tillbaka-glädjande. Sundqvist borta-tråkigt.
0-1, trist som fan.
Orkar inte vara ambitiös klockan 6 på morgonen, men några visdomsord ska jag väl orka med...
...Växjö - en favoritmotståndare för Brynäs del - ska bara besegras på hemmaplan.
...Honken vaktar förhoppningsvis målet, om han nu inte drabbats av kolera etc.
...Jag hoppas att både offensiv/defensiv fortsätter i den riktning som sattes mot LHC. Visst såg det lite svajigt ut där bak ibland, så rent spelmässigt får det gärna se lite bättre ut.
Så då säger vi 5–0 då?
Btw, fan dags för Widde att bevisa att han KAN göra mål lite random med - och inte två, tre var tionde match. Därför fastslår vi att han sätter två baljor imorgon.