70 Rodrigues:Torsk på övertid
Ett fall framåt blir rubriken...
Sedvanliga:
"Vi har en väldigt stor revanschlust i laget"
Men också mkt ovanliga:
"Det känns i laget att vi är på ruinens brant"
Skitsamma om det är Växjö som står för motståndet imorgon. Denna matchen måste handla om Brynäs. Vill att grabbarna ger mig något att tro på,jag kräver ingen vinst,bara att inställningen och disciplinen är på 100 %.
Ser inte energin rätt ut,då vill jag se ett beställningsjobb på att Wallace kastar handskarna imorn. Vägra vika ner mer nu.
Brynäslegenden:
Fantastiskt siffra!
Fö säger Dacke;
"Vi måste lita mer på varandra och inte försöka göra andras jobb hela tiden"
Personligen känns det mer som om de underarbetar situationerna
70 Rodrigues:
Får fansen "vädja" till grabbarna m VD-löner...? Som snittar kanske 2-3 år m 1912 på bröstet...
Isf grundare dalar, om nödvändigt på bekostnad av lägre toppar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
mk: Självklart så kan Brynäs göra fel men då står jag förstås även på deras sida och stöttar dem. Om till exempel en spelare eller tränare inte håller måttet så står jag ändå bakom dem eftersom de kämpar för Brynäs. Får någon sparken så tackar jag för att de i alla fall försökt att bidra och önskar dem lycka till. Går det tungt för laget med mycket förluster så lider jag med spelarna och ledarna.
Jag är alltid en STOLT brynäsare oavsett de sportsliga resultaten, det är mitt nyårslöfte.
KulaShaker: Ja, 2012 känns långt borta men det är bara drygt två år sen som ingen match kändes körd på förhand, ingen match förlorad trots underläge. I dag väntar man bara på den där obligatoriska dippen i varje match när laget ser ut som dom just börjat försäsongen.
Drygt 20 matcher kvar att hitta ett fungerande grundspel annars blir det till att börja scouta Asplöven m.fl.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
maddog1970: Ja, i Övik är det ju riktigt hockeygodis dom får när dom går på Modos matcher.
Det handlar om support, maddog1970, support.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Peja: Den där uppgivenheten och handlingsförlamningen måste vara unik för gävlefödda. Det förklarar en del.
maddog1970: Finns bara ett lag som drar mer publik på bortaplan - trots vår usla bortstatistik. Vore intresset för Brynäs lika stort i Gävle som det är ute i landet vore Brynäs en storklubb. Igen.
Själv är jag född och uppvuxen i Stockholm, tänker strax åka 40 mil t.o.r. med full bil, jag bjuder på käk, inträde och transport för ett gäng aikare, räknar med att det kostar 3-4 tusen, det mesta ner i Brynäs kassakista. Gävleborna sitter hemma och tittar på tv.