Brynäs IF

728050 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016

« · 1782151 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
bifhjärta: jag med. Men får jag välja så hällre skaik än Lule....
Kommentera

Forsberg 1978: De lär väl värva en femma plus kanske Lindbäck och glida förbi oss i februari kanske.
Kommentera

Forsberg 1978: Jag önskar att det går åt helvete åt alla andra lag än Brynäs..men det är jag det😇
Kommentera

bifhjärta: Jo det gör jag önskar det var Saik som det går åt helvete för!
Kommentera

munkas: +/- är helt värdelös statistik
Kommentera

Forsberg 1978: Lider med Luleå?
Kommentera

munkas: Jo jag lider med dom faktiskt!
Kommentera

munkas: Märks att dem saknar Granström 😎
Kommentera

Forsberg 1978: Nä, tungt i Luleå nu. Iofs har de 7 gubbar på skadelistan.
Kommentera

Minecraft miljonerna i Luleå har verkligen inte hjälpt!
Kommentera

Nörstebö har bäst +/- i hela SHL. Honom skulle vi haft!
Kommentera

Peja:

Vi vet att slutspel innebär ett par snäpp upp i intensitet både fysiskt och mentalt. Små misstag blir avgörande. Täta matcher (jämna matcher och varannan dag)
Rätt stor skillnad på kraven jämfört med den trygga lunken okt-feb.

Januari är en viktig månad. Där vill man inte gå ner sig inför slutspelet...
.
Kommentera

mk: Haha ok jag hade Telia tv och deras kanalbiblotek (eller vad det hette) och där kunde jag titta på alla matcher i 1,5 år kommer också ihåg att jag blev sur när det försvann så då fick det bli Canal + Max!
Kommentera

Peja: Vi får se. Serien har ju satt sig nu efter snart halva spelad. Generellt sett sker inga stora omkastningar. Får vi inga betydande skador räknar jag med att vi krigar i toppen.

Hamnar vi i en svacka tror jag vi är bättre rustade denna säsong eftersom poängproduktionen är mer utspridd, femmorna är jämnare. Minisvackan vi hade spelmässigt nyligen tog vi oss ur helt ok poängmässigt.

Så här starkt Brynäs har jag inte sett sen guldsäsongen. Spännande.
Kommentera

Forsberg 1978: Pappas tvillingkort? Är ingen sån snyltare som andra verkar vara ..😉 kör fulstream rakt igenom.
Kommentera

Zappaholic: Det gäller att undvika längre formsvackor. Skellefteå mfl kommer säkerligen att bli bättre under säsongen. Frågan är om Brynäs har ytterligare en växel att lägga in när det börjar dra ihop sig eller om man peakar nu?
Kommentera

Forsberg 1978: Nä. Jag har Comhem.
Var alltid rädd för att det skulle försvinna i början. Sen när det försvann blev jag sketsur😀

Som sagt, gratis är gott😀
Kommentera

Carl Lejonkräk: Tycker jag inte. Vi är bra nog för att hamna där. Var vi slutar får vi se, men hamnar vi utanför topp sex så är det en jättebesvikelse.
Kommentera

Zappaholic: Att säga att vi är bra nog för topp fyra är nog väl tidigt. Lag som SAIK och Färjestad har redan börjar förstärka och Luleå och Lakers lär gå samma väg kan jag tänka mig. Ovisst tycker jag men det ser lovande ut.
Kommentera

mk: Telia tv va för det hade jag också för några år sedan!
bifhjärta: Grattis 👍🏻 Pappas tvillingkort?
Kommentera

Carl Lejonkräk: Håller med dig. Vi var klassen bättre idag. Vi var också bättre i torsdags och borde vunnit den matchen.

Enda risken att vi börjar dala i tabellen är fler skador. Det här laget är tillräckligt bra för att sluta topp fyra. Syns tydligt.
Kommentera

Davey85: Jag tycker att vi var tämligen överlägsna idag, lugnt och stabilt.
Felix var grym idag, så lugn och fin.
Kommentera

Huge:
Sandström: 8 vinster och 2 torsk. (2 nollor)
Rautio: 7 vinster och 7 torsk. (0 nollor)

Ja, jag vet inte...
Kommentera

Forsberg 1978: Har tittat på Cmore gratis hela säsongen.
Kommentera

Forsberg 1978: Jag hade det i två år pga en bugg i systemet. Nu är det borta, och jag tänker fan inte betala😀
Kommentera

Stabil match idag. Tryggt i egen zon + målvaktsspelet.
Men en sak: det kommer INTE att fungera med alcen ihop med tvillingarna. Han är en slitvarg för fjärdekedjan, inget annat. Han ska inte vara i en toppkedja. Men i nuläget har man inget annat val, tyvärr
Kommentera

Huge: Japp idag funkade cmore sändningen bra, duktigt jobbat cmore men inte mer än rätt!
Vem har cmore gratis?
Kommentera

Back to back mot Luleå...Känns som sex lätta poäng för Frölunda.
Kommentera

Jag får enorma Silfverberg-vibbar av Oskar Lindblom. Den grabben har alla möjligheter att bli en slutspelskung framåt våren.

Stabil match för övrigt. 37-22 i skott talar sitt tydliga språk. Vi var ett par nummer större än Växjö idag. Skål! 👊
Kommentera

Davey85: Ja, har nog aldrig sett Felix så här trygg och stabil under en match så här långt, bådar gott. Vem är Lindbäck?
Växjö ändå giftiga hela tiden, inget kändes någorlunda säkert fram till 2-0.
Vi brukar ofta gnälla på skador men väldigt sällan man hör nåt om motståndarens skador i såna här lägen, dom hade väl 4 skapligt tunga namn borta idag. Vilket också märktes till sist, dom såg trötta ut nästan hela sista.
Och inget strul med sändningen idag heller, mitt CMore Max-paket kan jag rekommendera till alla i gratisgenerationen... ;-))
Kommentera

bifhjärta: Menade såklart 2a platsen.
Kommentera

Gläds över att Felix får visa vad han har i sig idag. Hoppas detta ger honom självförtroende att växa. Jättebra match av Brynäs, tycker vi är minst ett nummer för stora för Växjö idag.
Kommentera

Vi kan faktiskt tappa 3e platsen redan ikväll om HiV71 tar 3p borta mot Örebro..
Kommentera

Gamnacke: i karlstad finns ingen sol . Körde igenom karlstad i 11 år med tradaren sthlm oslo .såg aldrig solen . Hehe kan bero på att jag körde natt . För bara några år sen var Fbk en mardröm .Nu ska vi ha minnst 4 pinnar annars är man missnöjd .
Kommentera

Anders lindbäck satt ett par rader nedanför mig. Han verkar vara en riktig brynäsare, kul att se!
Kommentera

Jan Grismöbel: Julfest på fredag och första matchen man missar fattar inte hur jag ska klara detta?
Kommentera

Jan Grismöbel: Nice! Sola i Karlstad? 😜
Kommentera

Forsberg 1978: Grattis kära Brynäsare . Vi slår köpsjö fullt rättvist . Nästa vecka back to back mot Fbk . Då sitter man i solen å lider . Blir att följa på bortaplan .
Kommentera

Forsberg 1978: så var vi på 2a plats igen 👏👏👏
Kommentera

Forsberg 1978: Hoppas Luleå vinner...😎
Kommentera

pjåtor: Ja så jävla gött nu kan man fortsättaatt kolla på hockeylördag helt avslappnad😀👍🏻
Kommentera

Mittzon: Japp! Nu känns det mycket bättre än förra året. Stabilt över hela banan. Hoppas vi framöver kan vinna såna här matcher med 4-0. 39-22 i skott och 4-1 i pp plus en straff.
Kommentera

Roligt med en intervju med Sandström. Ödmjuk kille. Bra match ifrån honom idag!
Kommentera

Forsberg 1978: skön seger nu mår man bra igen ✌
Kommentera

Tack Brynäs ni förgyller kvällen! Skål!
Kommentera

Forsberg 1978: Riktigt stabil insats idag! Inget glamour spel men absolut en bra match. Man får inte glömma att vi nyss slog serietvåan!
Kommentera

« · 1782151 · »