Brynäs IF

727642 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs IF - Växjö Lakers 7/1 -17

« · 1788721 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 7/1 -17
HitTheLights: Jaha du, hur tänker du då?
Kommentera

Zappaholic: Man får känslan att du varit hockeydomare i detta eller ett annat liv.
Kommentera

Zappaholic: Nja, tar hellre en avstängning om någon tycker det är värt det.
Kommentera

ellis: Ja och vi har slagit dom den här säsongen.
Kommentera

Vibbi: Kan inte hålla med mera👍🏻
Kommentera

ellis: Brynäs kommer inte upp i normal standard, samtidigt gör Växjö en ok match, och på det gör du bedömningen att Brynäs inte räcker till i år. Typisk soffspelar-analys !
Kommentera

rafalski: Jag är ganska lugn. Däremot accepterar jag inte att bli kallad idiot. Jag kan också ta emot en ursäkt från dig. Annars hoppas jag du blir avstängd...
Kommentera

Zappaholic: Seså, ta en burköl till och slappna av. Du är rar har jag ju sagt.
Kommentera

Jag tycker att vi förlorar denna dels för att Bulan spelar Johansson och dels för domarinsatsen. Det gav Växjö momentum och gjorde säkert så att Brynäs mentala situation förvärrades. Tycker inte alls att detta var en rättvis förlust.
Kommentera

Forsberg 1978: Feber och knaprar penicillin så det får bli cola ikväll!
Kommentera

ellis: Det var inte det du skrev. Att Brynäs inte räcker till mot de bättre lagen var det du påpekade. Och eftersom vi slagit Växjö 2 av 3 gånger, Frölunda 1 av 2 osv så ansåg jag att det är skitsnack. Du får tro hur mycket du om hur Brynäs slutar i tabellen och håller i fortsättningen det lägger jag mig inte i men du kan inte säga att vi inte räcker till mot topplag när statistiken talar emot.
Kommentera

rafalski: Det är en jävla skillnad som du tydligen inte har klar för dig. Big difference att skriva "din kommentar är idiotisk" mot att skriva "du är en idiot".

Helt sanslöst om du inte ser den skillnaden
Kommentera

Zappaholic: Cola??? Ska du jobba?😉
Kommentera

jag är bra negativ iaf, vi hade inte vunnit även om domarna varit bra, men blir riktigt jävla lack över hur dålig jävla känsla domarna kan ha, kritiken mot dem kommer fan aldrig försvinna om inget händer. byt personer kring domarkåren gör någonting för i helvete, det har stått still på den generella domarnivån senaste 10åren vad det känns som.
Kommentera

pekka85: Sjukt att jag skrev något innan moderatorn hittade hit👊🏻 Jag skrev inte idiot iaf😂 Väntar fortfarande på en nyanserad analys från Zappo🎉
Kommentera

Sicken jävla skitmatch och ett uppehåll igen!
Kommentera

pekka85: Du ställde en fråga och jag svarade. Är du inte nöjd så är det ditt problem. Ser inga analyser från din sida...

Så, briljera nu då. Jag tar fram lite popcorn och cola och väntar...
Kommentera

Tigerhjärta: Jag skriver alltså vad jag tror, att Växjö nog är ett i det långa loppet något bättre lag än Brynäs och landar topp-2 till slut i tabellen. Vad är så "osunt" och "onyanserat" med de åsikterna då för dig?
Kommentera

Vibbi: Fortfarande ingen Bertilsson idag? Oroväckande med tanke på hans historik. Säsongen förstörd?
Kommentera

Zappaholic: Så du menar att det är så stor skillnad att kalla någons inlägg för idiotiska än att kalla någon för idiot? Ok, du är rar men flertalet av dina inlägg är idiotiska, ok?
Kommentera

Zappaholic: väldigt enkelt. Vårat B-betonade Brynäs möter ett bättre Växjö för dagen. Rättvis seger och så jäkla illa ser de inte ut från Brynäs. Vi saknar en hel del självförtroende i målskyttet just nu dock.
Kommentera

pjåtor: Det saknas en del spelare också
Kommentera

HitTheLights: Du har fan rätt jag håller med dig det är inte så illa att torska mot ett topplag även om det svider oerhört varje gång vi torskar..Domare + en formsvacka kanske kan vara förklaringen plus att inget lag vinner alla matcher ..
Kommentera

Jävligt negativt och onyanserat härinne överlag nu. Matchen har tyvärr avgjorts i PP för Växjö! Vi skulle haft några tvåor med oss och några mindre mot oss. Bara att komma igen, snart är Lucas med och förhoppningsvis Bertilsson. Jävligt surt detta men vi kommer igen!
Kommentera

Zappaholic: Inte sannolikt när du är polare med moderatorn😂 Hur går det med analysen? Du gav ju bara inslagna dörrar senast👏🏻
Kommentera

Tänk på vad ni skriver nu, alla inlägg kommer att gås igenom innan kvällen är avslutad. / Moderator
Kommentera

HitTheLights: Fast Växjö ä r väl ett topplag?
Kommentera

ellis: Läs bradberry och Hitthelights skrivit, där har vi lite mer sunda och nyanserade inlägg! Varsågod
Kommentera

rafalski: Vet du vad, jag har inga som helst problem att folk tycker mina kommentarer är idiotiska, det får vem som helst tycka. När du sänker dig till att kalla mig idiot så visar det vilken jävla låg nivå du har när du skriver.

Hoppas du blir avstängd...
Kommentera

Där tar Bulan time out när matchen är körd???
Kommentera

Bulan tar time out 30 min för sent...... Igen..
Kommentera

Zappaholic: Vad ska du skylla på? Limsniffning?
Kommentera

ellis: Nej vi tprskar mot skitlagen och vinner mot topplag i år. Att vi förlorar idag orkar jag inte bli upprörd över. Hade det varit mot ett lag plats 8-14 hade jag varit mer sur.
Kommentera

Tigerhjärta: Har du nåt bra alternativ då så föreslå gärna det.
Kommentera

Känns som ett formtoppat Växjö möter ett Brynäs som är lite på nedgång. Vi har 4 raka vinster men har i
ärlighetens namn inte övertygat spelmässigt sedan förra FBK-matchen hemma. Vi är starka i år och har förmågan att vinna utan att spela bra. Ett signum för ett topplag. Nu möter vi ett klasslag som har en formtopp. Med lite marginaler dessutom emot blir Växjö för svåra idag...
Kommentera

Carl Lejonkräk: Skillnaden mellan riktiga topplag och identitetskämpande Brynäs blir tyvärr väldigt tydlig ikväll🤔 Synd, får väl gå och drömma om ett nyförvärv nu👏🏻 För övrigt är Växjö bättre på det mesta ikväll så vi bör nog inte klaga på mer än domaridioterna som är de sämsta jag sett i år😂
Kommentera

jösses amalia dem har ju tappat det helt ingen känsla alls, ingen kommunikation alls ena domaren gör en sak andra gör något helt annat. 2017 är inte domarnas år hittills, och gav Skellefteå poäng också...
Kommentera

ellis: Standard kommentar så fort Brynäs förlorar mot ett topplag, kom på något nytt.
Kommentera

rafalski: Ta en burköl till så kanske det känns bättre...
Kommentera

ellis: Har inte sett matchen men resultatet känns väntat. Fan... Blev en jävlig lördagkväll.
Kommentera

Nu blåser domarn utv på oss hahahaha är han anställd på Växjö kommun?
Kommentera

ellis: Då var helgen förstörd!
Kommentera

Totalt avsaknad av vinnar mentalitet ikväll, laget gliiider omkring.
Bulan totalt sönderläst och noll motmedel mot Sam
Kommentera

Forsberg 1978: Ridå ! Usch tungt 😔
Kommentera

Tror tyvärr bara det här är en fingervisning om att vi inte riktigt räcker till mot de allra bästa lagen dit nog Växjö får inräknas. Men bara vi inte faller igenom nu i slutminuterna utan håller siffrorna får man väl motvilligt svälja ett bakslag för dagen.
Kommentera

Helvetes pissdomare
Kommentera

pekka85: Jo jag tycker att Växjö ofta får komma in med för mycket fart medans vi har svårare att göra detsamma. De sätter hård press på våra backar vilket gör att uppspelen blir lidande och då hinner Växjö samla sig i mittzonen.

Utöver det så är vi alltför ineffektiva när vi får våra lägen. Där är Växjö också bättre.

Capice?
Kommentera

Carl Lejonkräk: Ja, vi gör ju allt rätt i övrigt... Mycket bra match och bra målvaktsspel!
Kommentera

« · 1788721 · »