Qvarre: Det är ju precis det som är tortyren, man hoppas alltid..och iaf jag tror alltid mitt i all galenskap att det ska gå på nåt vis.
Sjukt beteende.
Redigerad kommentar
Sundlövs facit som sportchef i Brynäs är allt annat än bra trots förra årets guld och jag tycker han visat i år att det är dags för en ny sportchef som är lite mer ödmjuk inför uppgiften.
Hans värvningar av backar kanske funkar i Allsvenskan men inte i Elitserien.
Nån som vet om Brynäs skrivit nytt kontrakt med tränar-Jonsson? Att han inte får stopp på det fria fallet gör att han omöjligt kan gå in i nästa säsong med nån trovärdighet hos spelare, sponsorer och fans. Fattas bara att Sundlöv har ett nytecknat kontrakt med honom.
Räknar med att den här matchen är körd. Så här ser avslutningen ut. Hur många poäng tror ni att vi tar?
2013-02-21 | tor | 19.00 | Skellefteå AIK - Brynäs IF | ||
2013-02-23 | lör | 16.00 | Brynäs IF - Rögle BK | ||
2013-02-26 | tis | 19.00 | HV 71 - Brynäs IF | ||
2013-02-28 | tor | 19.00 | Brynäs IF - Modo Hockey | ||
2013-03-02 | lör | 16.00 | AIK - Brynäs IF | ||
2013-03-05 | tis | 19.00 | Brynäs IF - Linköpings HC |
Känslan att man längtar efter säsongen ska ta slut bara förstärks..det finns liksom ingen botten, ingen jävla gräns på eländet.
1-3 med 4 sekunder kvar är som en spottloska lika stor som Vättern rakt i fejset.
sylf: jag är benägen att hålla med. Satt och funderade på gamla uppställningar med sperrle/kohronen, kedjor med l-e spets och hempa.
nä ta mig fan är det här sämre.
Zappaholic:Vad ska man säga...försvarsspelet är obefintligt. Jag är inte ens upprörd längre, så likgiltig är man
Kan bara instämma - ingenting, absolut ingenting fungerar :-((
Qvarre: det är så jävla roligt. Det här är sån grov jävla skandal. FY FAN!!!!!
Det här är så jävla idiotiskt att man kan börja gråta. Far åt helvete hela jävla laget!
Redigerad kommentar