Gott Nytt alla!
Gäller samtliga.
Även rövslickare och smyg FBKáre samt onyanserade gamnackar.
Huge:"rots att CZ fortfarande står i Färjestads bås och du hade lite fel där..."
Man kan inte få allt man önskar ;)
Burken:
– Det ser ju alla att det är solklar utvisning. Men det har varit lite grann systematiskt för oss på bortaplan. Vi blir brutalt bestulna på mål och utvisningar många gånger. Men jag var vant mig, så är det, säger Karlsson till Canal Plus.
Janne Karlsson gråter ut i sportbladet men han måste ha missat alla utv vi blev blåsta på ja du Janne färgblind är du inte iaf soooooooopa!
Burken: Ja nu kan dom ju inte skylla på att dom inte har några pengar:-)
Nä en stor jävla stjärna i kanten ska dom ha för att dom fixat till ekonomin så bra, riktigt jävla bra jobbat!!!
Bissett_19: Intressant läsning i Expressen, vad menar karln? Ska det värvas?
"Gävleklubben som har samlat ett dussin SM-guld laddar för fler. Klubbdirektören Hans-Erik Karlsson vet vad han och klubben vill.
- Nästa SM-guld ska vi ta redan i april! Vi är en av få klubbar som gjort vinst de senaste tre säsongerna och har ekonomiska muskler. Det måste man ha om man som vi vill vara med i toppen, sade Karlsson."
foppa78: Tryck in 3-1 nu, så tar vi 4-1 i tom bur. Då sitter matchoddset!
Tommy:Bäckis klass på den skottpassningen!!!
Uffe Bodin på Hockeysverige skriver idag en artikel om just Johan bl.a.,om han åker över eller inte,så här säger Johan:
"- Jag får sätta mig efter säsongen och utvärdera det och se vad Minnesota säger. Det kanske inte är så dumt för min utveckling att stanna en säsong till i Brynäs."