Davey_22: Skadan på Bertilsson är tyngre än man tror. Backparet Ekholm-Löf verkar ostabilt. Lars Jonsson är som du säger bäste back.
In med puckar och spelare på mål, så vänder vi den här skiten.
Jajjen: Fortfarande hävdar jag med bestämdhet att vi är klart bättre i minst halva andra perioden...sen står Wikegård och Boork och snackar sin sedvanliga skit om hur dominanta FHC är. Jag mår mer illa av dem än av resultatet.
Vad snackar Pettersson för smörja?
Lindström: Ja,det är faktiskt inte första gångerna man ser Ekholm tveka i de lägena, det måste han puts bort med en gång.
Lasse bästa back i slutspelet hitills.
Frölunda har byggt sitt lag perfekt - ett gäng brunkare och Sveriges bästa styrspel sen har man guldet som i en liten ask. I Göteborg spelas framtidens hockey. Fy faan!
Men det är så Brynäs måste göra. Mer pengar till köp av några finnar, danskar och norrmän med spets och fyll på med egna skitspelare.
Zappaholic:Läge för kvartsamtal med Ekholm.. Står innans match och betonar vikten av att vara först ut till pucken....
Å vad har han gjort i 40 min sen?
Nä nöta kanvas på han tack, blir då inte sämre av att spela med Jonte..
MarcusElving: " Världens jätteras och fiasko kommer närmare och närmare gott folk. Vi är ju Brynäsare, varför trodde man något annat."
Kom igen nu, det är en perre kvar först och främst,vi är nere i brygga här i andra men det kan gå.
Tror vi tar detta.
Det kändes bra efter 0-5 borta och 3-1 i matcher. Men som det känns nu var det bara den "perfekta" dramaturgin för att skapa en så hemsk besvikelse som bara är möjligt när Frölunda sedan spelar sig till semi.
Många smällar har man tagit, hur ska man orka med en till?
Jag tror att Brynäs viker ner sig på fredag.
Till nästa säsong måste TJ få ordning på spelet i egen zon. Brynäs spelar som ett juniorlag på egen planhalva.
brynäs08: Vet att det inte är en laglig rätt, men det kan väl för fan inte vara förbjudet att få vara glad nån gång...även som Brynäsare :-p
Känns mindre och mindre klockrent att vi inte behövde värva kompetens i defensiven....
Men va fan....jag hoppas på semi ändå....
MarcusElving:Hur fan kan dom kladda bort alla heta lägen? En eller två i varje formation gör jobbet resten tittar på och slår alibipasningar.
Sen vad kan vi säga om vårat backspel......
Löf & Ekholm jösses platsar inte ens i Sundsvall med sina prestationer ikväll.
Blir en sjunden i LA och uddamåls torsk-Odds på det?!
MarcusElving: Där är matchen körd...vi får inga som helst utvisningar med oss trots att jävla skitspel av FHC...
Världens jätteras och fiasko kommer närmare och närmare gott folk.
Vi är ju Brynäsare, varför trodde man något annat.
Skitmatchen hemma senast svider mer och mer.