1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.

« · 1481236 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF vs. Frölunda - Kvartsfinalserie.
Macahan: Ja, Nog för att Ekholm gör det ganska dåligt på 3an, men Löf får ju fan inte släppa målet sådär...det är under all kritik. Pojklagsmiss.
Kommentera

brynäs08: Varför det aldrig studsar vår väg? Enkelt. Frölunda har råd med elitseriespelare i varje femma. Det har inte Brynäs.
Kommentera

MarcusElving: Ja Widing hade sitt också. Appropå Widing, är det så jävla svårt att slå ett pass? Widing har riktigt dåligt spelsinne, Dåliga passningar och passningar i fel läge.
Kommentera

brynäs08: Matchen är inte slut. Kvartsfinalen är inte slut. Gaska upp dig nu. Vi har magi i detta laget. Läge att plocka fram den.
Kommentera

Davey_22: Skadan på Bertilsson är tyngre än man tror. Backparet Ekholm-Löf          verkar ostabilt. Lars Jonsson är som du säger bäste back.

In med puckar och spelare på mål, så vänder vi den här skiten.

Kommentera

Hur kan man inte vilja vinna?? Man ser en helt annan glöd hos Frölunda matchen igenom. Det ska inte gå att vända 3-1 i matcher med två hemmamatcher hemma..Eller jo, Brynäs kan
Kommentera

Jajjen: Fortfarande hävdar jag med bestämdhet att vi är klart bättre i minst halva andra perioden...sen står Wikegård och Boork och snackar sin sedvanliga skit om hur dominanta FHC är. Jag mår mer illa av dem än av resultatet.

Vad snackar Pettersson för smörja?

Kommentera

Zzz: Widing brände ett friläge också.
Kommentera

MarcusElving: För att Brynäs skulle vinna denna match så var tempot i skridskoåkningen nyckeln den finns inte ens det känns som man åker i sirap. Sen måste jag säga att vårat backspel är tafatt om jag är snäll... spelar vi så här på fredag är vi chanslösa... upp i tempo och var först på puck i egenzon och vinn närkamper. Hur många närkamper har våra backar vunnit i 2 perioden är det en handfull gånger? Nej vi måste upp på många punkter tills på Fredag... Jag hoppas på ett mirakel i dag men inte mkt som säger att det blir det.
Kommentera

Tommy: Ja den här jävla bittra smaken av förlust har man fått smaka på i över tio år nu, vi gör rätt, kör med juniorverksamhet, sprutar ut talanger, rensar ekonomin, värvar ok, bygger arena, osv men inte ens ens semi verkar man få uppleva, hockeygudarna hatar oss! Varför studsar det aldrig vår väg? Alla jävla lag har uppgång och fall i vågor men det här verkar fan löjligt! Vart är hjärtat, vi har fan bara en kedja och en stackars målvakt. Resten verkar tro att silver ochh här krok ska ta hem det åt dem. Vart är den store stjärnan widing? Vart är nordan? De åker fan runt och ger bort puckar, inte en chans att vi går vidare i år heller, lycka till alla junisar ni förtjänar att spela med bättre omgivning än koner....
Kommentera

Lindström: Vi hade två kanonchanser i början av Wännström och Silfverberg. Vi måste sätta chanserna. Frölunda sätter sina och Brynäs missar. Därför står det 3-1. Tycker att Brynäs är bättre efter dom första minuterna fram tills Frölunda får PP.
Kommentera

Va skönt det är att jobba ikväll! Då slipper jag se Brynäs misär!

Men jag är inte depp ännu, det kan man säga om efter fredagen...
Kommentera

Lindström: Ja,det är faktiskt inte första gångerna man ser Ekholm tveka i de lägena, det måste han puts bort med en gång.

Lasse bästa back i slutspelet hitills.

Kommentera

Frölunda har byggt sitt lag perfekt - ett gäng brunkare och Sveriges bästa styrspel sen har man guldet som i en liten ask. I Göteborg spelas framtidens hockey. Fy faan!

Men det är så Brynäs måste göra. Mer pengar till köp av några finnar, danskar och norrmän med spets och fyll på med egna skitspelare.

Kommentera

Davey_22: Jag hoppas att du har rätt!
Kommentera

sylf: Det tråkiga är att de är så unga o naivt båögda att dom åker omkring o tror att detta är lungt, det är ju en match kvar, den vinner vi lätt typ. Bedrövlig inställning och det blir mer o mer uppenbart att TJ inte har verktygen till att vända en matchbild. Han måste visa laget att han vill vinna men han bara rullar på.
Kommentera

Zappaholic:Läge för kvartsamtal med Ekholm.. Står innans match och betonar vikten av att vara först ut till pucken....

Å vad har han gjort i 40 min sen?

Nä nöta kanvas på han tack, blir då inte sämre av att spela med Jonte..  

Kommentera

MarcusElving: " Världens jätteras och fiasko kommer närmare och närmare gott folk. Vi är ju Brynäsare, varför trodde man något annat."

Kom igen nu, det är en perre kvar först och främst,vi är nere i brygga här i andra men det kan gå.

Tror vi tar detta.

Kommentera

Zappaholic: Näe, nu blire QPR- Liverpool.
Kommentera

Tommy: Visa lite hjärta för Pecka nu Brynäs. Märks att Brynäs backarna väger för lätt i egen zon. Sedan känns det som det inte finns någon struktur på uppspelen från egen zon...nej mer hjärta Brynäs det gäller ju för F_N semifinalplats !!!
Kommentera

Anders Berg:
Du är garanterat Brynäs sämste supporter.
Kommentera

Gurra88: Vad fan snackar boork för smörja?? Vi är ju klart bättre ända tills deras pp då det svänger över till fiskrenset...
Kommentera

Det kändes bra efter 0-5 borta och 3-1 i matcher. Men som det känns nu var det bara den "perfekta" dramaturgin för att skapa en så hemsk besvikelse som bara är möjligt när Frölunda sedan spelar sig till semi.

Många smällar har man tagit, hur ska man orka med en till?

Jag tror att Brynäs viker ner sig på fredag.

Kommentera

Mikael Karlsson: Nä, du är först, sen kommer ingen och sen Brynäs :-)
Kommentera

Jajjen: Då krävs det att man har bra backar...
Kommentera

Mikael Karlsson: Det känns för fan som de är en man mer...
Kommentera

Till nästa säsong måste TJ få ordning på spelet i egen zon. Brynäs spelar som ett juniorlag på egen planhalva.

Kommentera

brynäs08: Vet att det inte är en laglig rätt, men det kan väl för fan inte vara förbjudet att få vara glad nån gång...även som Brynäsare :-p

Känns mindre och mindre klockrent att vi inte behövde värva kompetens i defensiven....

Men va fan....jag hoppas på semi ändå....

Kommentera

Gurra88: Förstod det här, syntes i måndags att dom inte tar det på 100% allvar. Ett stort misstag!
Kommentera

Fan är det bara jag eller är Brynäs trea på varje puck?
Kommentera

Bra för ekonomin! En till hemmamatch!
Kommentera

MarcusElving:Hur fan kan dom kladda bort alla heta lägen? En eller två i varje formation gör jobbet resten tittar på och slår alibipasningar. 

Sen vad kan vi säga om vårat backspel......

Löf & Ekholm jösses platsar inte ens i Sundsvall med sina prestationer ikväll.

Blir en sjunden i LA och uddamåls torsk-Odds på det?!

Kommentera

MarcusElving:
Helvete, aldrig att vi gör 2 i sista. HELVETE!!
Kommentera

sylf: Fy fn vad uselt, vad fan är Brynäs rädda för, uppträder som ett gäng rädda skolflickor?
Kommentera

Tack och godnatt! Vi hade allt i egna händer, men som ni vet, sämst när det gäller...
Kommentera

MarcusElving: Där är matchen körd...vi får inga som helst utvisningar med oss trots att jävla skitspel av FHC...

Kommentera

70 Rodrigues: Snyggt Löf.. Godnatt
Kommentera

Världens jätteras och fiasko kommer närmare och närmare gott folk.

Vi är ju Brynäsare, varför trodde man något annat.

Kommentera

SÅ JÄVLA DÅLIGT
Kommentera

Frisco: Det har du så rätt i, skrev det som man säger det iaf som jag säger det :-) OMSTÄNDLIGT är det iaf!
Kommentera

Zappaholic: Han tar varje chans han får.
Kommentera

MarcusElving: Wikegård munbajsar skit om oss igen...
Kommentera

Kan Widing slå en passning rätt tro?
Kommentera

70 Rodrigues: Fy fan vad de får haka!!
Kommentera

Frisco: Kolla länken! =)
Kommentera

MarcusElving: Ja. Den kan bli jävligt kostsam.
Kommentera

Tommy: Tror tyvärr du har rätt :-( Det är ingen som vågar ge sig in i skiten, man lämnar hela tiden över till någon annan. De är alldeles för rädda att förlora.
Kommentera

Skitmatchen hemma senast svider mer och mer.

Kommentera

Anders Berg: Exakt. Det är rätt.
Kommentera

70 Rodrigues: OMSTÄNDIGT! Huge......
Kommentera

« · 1481236 · »