Zappaholic:
Nu blir det eufori eller mardröm i Semin.
Kan inte föreställa mig hur underbart det skulle vara att slå ut äckel-dansbandet...
Men samtidigt är det det värsta som finns att få stryk av Äckel-dansbandet...
lu93rowa: Hejdå...Fiskrens orkade inte, så enkelt är det. Ta det som en man, eller kvinna för den delen.
Du gör bara bort dig här.
Jajjen:
Ja, han får en klubba i bröstet och slänger huvet tillbaks och håller för munnen... Oavsett hur misshandlad han blivit tidigare så är det där INTE OK!!! Tråkigt men nu kommer Rivaldo, Goren och Järnkrok placeras i samma fack!!
Jag är objektiv nog att inte försvara det där för det är vidrigt.
MEN, jag koommer glömma det nu och bara njuta av segern!
Jajjen:
Ja vi har ju sett ett x-antal gånger vad han utsatt sig själv för. Han kommer aldrig bli respekterad av någon inom hockeyn som han håller på.
Edit: Förutom er då.
Redigerad kommentar
Så kan då Berg sluta fråga vilka vi ska möta semin :-)
Gonatt Brynäsbröder!
Horace76c: " Sluta försvara Järnkrok...det där var ingen "förstärkning"....det var en riktig rivaldofilmning.....och det HATAR jag."
Killen blir misshandlad varje match,till och me så han blöder...i nästa match blir han armbågad av Pebbennär han ligger ner på isen.
Tycker du ska stå upp lite för Järnkrok istället. Tro fan han påkallar domarens uppmärksamhet när det får fortsätta så match efter match.
Fy fan vad skönt! Vi är i semi! ÄNTLIGEN!
andreasknox: Ja...är glatt överraskad faktiskt. Tyckte inte det här var vår typ av match eg. Men bra moral och bra tryck på slutet gjorde susen...Fan vad skönt.....
Funderar på att inte höra klockan vid halv fem imorgon bitti....Hmm...men å andra sidan kan det vara kul att möta folket som håller på Frölunda på jobbet
Davey_22:För att inte tala om de dubbla armbogarna från Pebben...
utan åtgärd...
lu93rowa: Det är ju Kenta och erat lag som haft domarens tunga rätt långt upp där bak sen Morgans miss i första matchen.
Goa gubbar..så fan heller,största lipsillarna i ES.
Tommy:Haha ja en smula bittert för han med all rätt!!
Att efter kladd å lall vända på steken och vinna i fiskbogen för ANDRA gången gör att man tror på mirakel!
Granis börjar hitta rätt nivå, bara att hoppas att Nordan & Widing vaknar till nu.
En fin present vore om Bertil kan repa till sig..
lu93rowa:För att allt jämnar ut sig i längden.
Ni hade 3-1, en straff och 4 minuters PP och avgjorde inte. Ni hade alla chanser men yog den inte. Rannsaka dig sjläv on hur Frulunda uppträdde i 3:e istället för att gnälla på domaren och på Jörnkrok
Semifinalhockey!!!!!!!!! Helt jävla underbart!!!!!!!! =)))
MarcusElving: Järnkrok filmar inte, han förstärker. Klubban ska inte vara där.
Och efter Petterssons armbåge som resulterade i blodvite klandrar jag inte Calle. Helt rätt.
Fatta om vi får spela med A-laget nån match i semi. Då kan Värmland få riktigt jobbigt.
bradberry: Ynkegård är slut.
Mikael Karlsson:
Låt lillpojken vara lite bitter....skit i han så kryper han härifrån snart....
SEMIFINAL!!!!!!!
Davey_22: eller hur :) första matchen, ni vann pga domarna, +att ni fått så många domslut med er, men jaja filma på ni. Järnkrok=future movie star
Redigerad kommentar
Vi hade en sån jävla uppförsbacke, det fortsätter med straffslag mot oss och 4 minuter i boxplay. Men vi vinner !!!!
Brynäs vidare till semi RÄTTVIST.
Små lätta moln ser jag på min himmel, min himmel som är blå.