Brynäs IF

727633 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - Leksand (10/8-06 19.00)

« · 736147 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Leksand (10/8-06 19.00)
Bissett19:
Ja, det blir intressant att se vilka tröjor som åker på i morgon.
Eftersom det bara kostar 100 :- i morgon kanske det blir J18 mot Kalpa?
Kommentera

Down under: Juniorställen på vårat J-20,rätt logiskt......:)
Kommentera

Clubsport m fl:
Ang tröjorna mot Leksand:

Juniorställen var på.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Tror ni inte det helt enkelt beror på att det är så jobbigt att hålla reda på barnbarnen? Nej allvarligt så måste man säga att det är imponerande om han har lika bra kondis som de yngre.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Club.. Om Sjöddas kondis är bättre nu så är ju Boorken bra. Är det någon som vet om blötmyren är kvar på barmarksträningen?
Kommentera

Bissett19:
Det känns lite bättre sålänge Sjödda och Ove hänger med så att säga...
Att Sjöddas kondition enligt egen utsago är bättre än nånsin känns som en liten tröst i sammanhanget!
Kommentera

Clubsport: Tack för förklaringen gubbstrutt........:)
Kommentera

65selander:
Nejdå, men vem är jag att neka galanta damer en provkörning.
Det känns dumt att stänga båsdörren redan nu ;o)
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Club.. Galanta damer, har hon övergett dig för en Audi S4?
Kommentera

Db_04: Jo...jag såg det jag också. Var väl mest ett taffligt försök att göra mig lite lustig. Vet däremot inte om jag håller med om att den hör hemma överst under rubriken "Nyheter"...
Kommentera

Clubsport:
Och då menar jag tillverkningsdatum eller modellår inte min faktiska ålder detta år, som tur är..
Kommentera

Bissett19:
Tanken var ju att det skulle sätta lite griller i huvudet på galanta damer i Läkerol Arena i vinter. Den lite mer rumsena förklaringen är att det har med årgång att göra!
Kommentera

Clubsport: Nr 69,krävs en förklaring,har det med ålder att göra eller är nåt annat dirty som ligger bakom?........:-)
Kommentera

65selander:
Jo, vi beställde i princip samtidigt skilde nog bara en dag har jag för mig.
Har för mig att deadline för att beställa tröjan var sista april.

Det som har sagts tidigare är ju att Läkerol ska finnas på tröjan denna säsong men ej på bekostnad av Gevalia. Får ringa på måndag, tröjornas reklam lär ju tryckas inom 1-2 veckor.
Kommentera

wap.hockeysnack.com
När beställde vi tröjorna? Har för mig att för mig att vi beställde dom samtidigt. I den vevan iaf frågade jag Håkan om ändringar. Allt kan ju ha ändrats, Gevalia har kanske pungat in mera stålar.
Kommentera

85E-Martinsson: Nej jag vet, och det känns ganska uppenbart. Men vart läste jag något om att det ryktades om att det skapats en ligistgrupp? Eller dagdrömmer jag nu?
Kommentera

65selander:
Så det är sanndrömmar jag haft om nätterna alltså?
Maria på kansliet så att Gevalia skulle vara kvar efter att hon hade frågat runt lite, det var iof i slutet på maj det!

Känner att det börjar bli lite fuktigt i ögat nu...
Kommentera

BFG: ja många i 12 års åldern verkar gilla att stå å gapa massa skit på matcherna.
Kommentera

Vet Brynäs nåt vi andra inte vet?? Ser på nyheter härintill att det redan nu säljs biljetter till kvartsfinalen mellan BIF och Frölunda....Snacka om att årets grundserie blir en 50 matcher lång transportsträcka när denna sensationella sanning läckt ut..
Kommentera

85E-Martinsson: du verkar känna dig jäkligt träffad av snacket kring ultras?
Kommentera

wap.hockeysnack.com
Vad Håkan berättade så skall Gevalia ge plats för Läkerol.
Kommentera

65selander:
Ja, det var väl ingen obskyr junior som svettade ner nr. 69 igår?
Kommentera

Clubsport:
Svarar mig själv efter att ha sett fler bilder från matchen.
Dom nya tröjorna utan reklam var det alltså. Och mardrömmarna jag har om natten att Läkerol tar Gevalias plats på dräkten fortsätter ett tag till...
Kommentera

wap.hockeysnack.com
BMW - förhoppningsvis dom gamla så att det inte är min o din dom skitar ner. :-)
Kommentera

Körde dom med fjolårströjorna? Eller var det dom nya fast utan reklam?
Kommentera

BFG: gött att höra ;) de lär behövas ^^ så inte dom lär sälja hör apparater för att höra våran klack ;P
Kommentera

88Lindkvist: Hehehe...Jepp,fanns under köpes där på blocket! Så jag köpte in 200 "gnagare" till premiärmatchen i nya arenan! ;) Så kanske det blir lite tryck i hallen för en gång skull...
Kommentera

BFG: vilken klack? när får vi en sån? hitta du en på blocket eller? ;)
Kommentera

85E-Martinsson: Precis...Men det gillar tydligen inte helyllekillarna här inne..
Kommentera

Gusten: Jepp,han är på väg mot läktaren med en trumpinne..ska trumma igång den stora och röststarka Brynäsklacken..
Kommentera

85E-Martinsson: Retard Army då?
Kommentera

Fanzin: Varken Ultras Brynäs eller Sektion L är sk ligistgäng
Kommentera

85E-Martinsson: Här får vi undervisning i Ultra och Ligistkultur, mera sånt.

Det som hände igår var inget märkvärdigt.

Det var enbart fjantigt och att leksingen gick emot några tappra 16 åringar med att säga kom hit då var brutalt pinsamt faktiskt!

Intressant om Brynäs har ett ligistgäng på gång, trodde det var Sektion L som höll i den biten ;)
Kommentera

Glömde tydligen att inte Salmonsson spelade heller, undrar varför. Då alla andra nyförvärv, utom Sperrle, spelade igår.
Kommentera

Gusten: tycker de liknar nå större än en trumpinne iaf! typ brännbollsträ..
Kommentera

BFG: Nä precis gillar man inte motståndaren så får man väl uttrycka sig
Kommentera

BFG: Mogen presentationsbild. Vad betyder den? Är det en trumpinne som den trevlige supportern håller i?
Kommentera

Db_04: Inget fel med nidramsor...
Kommentera

85E-Martinsson: tycker mer de verkar som ett gäng småungar som hakat på vissa äldres positiva inställning till Nidramsor på läktaren något som Brynäs i stort sett var helt utan för några år sedan.
Kommentera

85E-Martinsson: Okej, jag vet inte. Det var därför jag frågade. Har aldrig hört talas om några casuals eller casulas, hoppas jag slipper i fortsättningen också ;)
Kommentera

Gusten: Otyget du skriver om är inga ultras, det är casuals du skriver om, det är casulas som bildar firmor.
Kommentera

85E-Martinsson: Jag ville bara upplysa att det här otyget var på tapeten förra säsongen också, men att jag inte riktigt kommer ihåg detaljerna.

Så jag ville bara skrika ut mitt missnöje mot alla idioter som bara stjälper sin klubb på detta sätt. VILKA DET ÄN MÅ VARA
Kommentera

Gusten: Du får jag ursäkta mig då, jag missförstod dig eftersom du svarade på mitt medelande och jag skrev om Ultras Brynäs.
Kommentera

85E-Martinsson: NEJ

"Nu är jag lite osäker men var det inte NÅN "falang" inom NÅGON supporterklubb...
....Hur som helst så skadar sånt här både hockeyn och den egna klubben, så VILKA DET NU ÄN MÅ VARA så skärpning för FAN!"
Kommentera

Gusten: Påstår du att falngen är Ultras Brynäs som sa att de skulle sätta skräck i alla arenor? Och att Ultras Brynäs skadar hockeyn och den egna klubben.
Kommentera

85E-Martinsson: Läskunnig var det va?
Kommentera

Gusten: Ehh va?
Kommentera

85E-Martinsson: Nu är jag lite osäker men var det inte nån "falang" inom någon supporterklubb som var på tapeten förra säsongen där dom gick ut med nåt i stil med "vi ska sätta skräck i alla arenor". Har för mig att det var något med en bortamatch i Övik eller nåt sånt. Jag vet att Tony bl.a rev i och hotade med att bunta ihop fjantarna :)

Hur som helst så skadar sånt här både hockeyn och den egna klubben, så vilka det nu än må vara så skärpning för FAN!
Kommentera

mattias - 74: Fjantfirma? Är du inte läskunnig, de heter ju Ultras Brynäs. Ultras är inte firmor, skaffa dig lite kunskap innan du uttalar dig.
Och UB hade inte hotat leksingarna med stryk, det är bara dalastark som hittat på.

Till er andra som ger UB en massa skit.
Jag var inte på matchen och jag tillhör INTE UB, men vad var det för fel de gjorde igår?
Kommentera

DMartinssonBSKV: Vad var det som hände där i S-viken egentligen? Eftersom det blivit sånt skrivande om det här inne...
Kommentera

« · 736147 · »