Redigerad kommentar
rafalski: Leksand är fortfarande det sämsta laget jag sett i årets serie. Hur faan kan dom ha fått så många poäng?
Hade lagen bytt målvakter hade Brynäs vunnit med 3-4 mål.
Tycker faktiskt det överreageras en hel del härinne och laget dissas rejält, i mitt tycke, i onödan. Det"pissas" på publiken...tramsigt!!
Segern hade varit komfortabel om Honken spelat på sin normala nivå...tycker vi dominerar även i tredje. Hade Rahm släppt de puckarna hade han fått ett helvete här inne...
70 Rodrigues: Ja,går det till straffar så känns det ju bra att ha en ihålig målvakt och iskalla avslutare.
Vilken jävla skitkväll.....äntligen uppehåll.
En riktig pissdusch över hemmafansen.
Honken främsta syndabock. Tyvärr.
En gåta hur man kan tappa så många ledningar...Stressade? Rädda för att förlora?
Har vi inte en idrottsspykolog knuten till klubben?
Zappaholic:
Skitmålen räknas också ;)
Zappaholic:
" Leksand är ju skitdåliga, det borde ha stått 6-2..."
Skulle säga att ni är lika dåliga i andra som vi var i första.
Redigerad kommentar
Nog för att spelet är sämre i andra, men vi har typ 5 heta chanser att sätta fjärde målet.
Då är det jävligt tungtnär Honken står där nere och kastar in puckar i eget mål.
Kommer alltid ha respekt för Honken, men nu börjar gränsen fan vara nådd.
Svårt att vinna när målvakten alltid kastar in minst en puck i eget mål varje match.
brynäs08: Skulle inte förvåna om det visar sig att Enterfeldt spelar med en skada...
I övrigt så tycker jag Honken ska ta båda målen, det syns att skadorna börjar ta ut sin rätt nu. Nu har vi i alla fall närmare till byten i tredje. Korta byten, in och pumpa...
Leksand är ju skitdåliga, det borde ha stått 6-2...