1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 446692 inlägg · 7963 ämnen

Brynäs-Leksand

Sv: Brynäs-Leksand
passbie: Jag måste säga att Elfsberg i målet imponerade mot ryssarna...om det går åt skogen med Ram eller Asplund kanske man kan lägga ett litet bud på honom...

spookyMulder: hmm, kanske det :)

I vilket fall så borde Djoos ha vunnit den verbala kampen - undrar vem som fick mest stryk?

Man kanske skulle flytta upp Johansson som forward - han verkar vara bättre målskytt än back... ;)

Det är tydligen lätt att missa inlägg när man själv skriver ett :)

6 Lundström: Fortfarande ingen målskytt i rapporteringen?

Målskytt: Daniel "Hackkycklingen" Johansson!

6 Lundström:

Låter bra... Vad hemskt det är att sitta ochy bara vänta och vänta och ingenting veta...

6 Lundström: Ja, det är ju sant.

Det bör ju inte vara periodvila fortfarande, nå'n som hört något?

P J Davydjoos: ...de kanske var oeniga om vem som först anskaffade sina respektive "frisyrer" :-)

2-1

P J Davydjoos: Vad än Djoos sa till Crippa så förtjänar han det!

6 Lundström: hmmmm, undrar vad Djoos sa till crippa? Han är ju en verbal mästare ute på isen...

6 Lundström: Det var tydligen Djoos och Olsson som slogs!

micke: Självklart att dom ropar ut namnen på målskyttarna, jag tror det fungerar bättre om din man skickar rapporter till dig och du rapporterar till oss, om det går?

IT-Gruppen: Jag är rädd att dagens rapportering inte blir lika fullständig som igår, tyvärr! Jag ber hemskt mycket om ursäkt, jag trodde faktiskt det skulle fungera idag också!

6 Lundström: Fick ett SMS från "min man på plats". Han trodde det var Miettinen, det var en rörig situation som föranledde målet. Ropar dom inte ut målskyttarna på högtalarna där?

6 Lundström:

Rapport från vår man i Nortälje meddelar att Rehnberg gjorde Brynäs mål utan assist. Brynäs har tydligen inte spelat så värst bra. Matchen har varit smågrinig och det renderade i ett slagsmål i slutet av perioden. En av de inblandade från Leksand var...ja just det en viss C. Olsson...

Tyvärr ingen skottstatistik.

Brynäs-Leksand
Ställning just nu är 1-1, tyvärr så fattar inte "min kvinna på plats" att hon även ska rapportera målskyttarna, trots att jag tjatat om det hela dagen! Vi får se hur det går i fortsättningen!

« · 101940