1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731331 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-LHC

« · 303080 · » Till forumet

Sv: Brynäs-LHC
För att spä på glädjekvällen för Gävle-idrotten kan jag meddela att IFK Malmö är på väg att vinna mot Västerås i Superettan och därmed i nästa omgång kan peta ned Gefle IF under nedflyttningsstrecket. Visst är det kul?
Kommentera

65Selander: Självklart ska man kämpa,annars är schack en fin sport.
Kommentera

65Selander: Kan tänka mig han är vitare än M Jacksson just nu...=)
Kommentera

Pratade med Rodrigues för några minuter sedan och han är jätteglad och positiv :-))

Förlora kan man, men man skall ta mig f-n kämpa iaf.
Kommentera

Bright: självklart genuin.
Kommentera

Bright: Sjävklart genuin....
Kommentera

Kommentera

Kommentera

maria29: Hej, Maria. Tyvärr är det inte 1973 längre, eller för all del 1993 . Så Brynäs vinner inga matcher med 6-2 mera. Men din optimism, påklistrad eller genuin, hedrar dej!
Kommentera

maria29: Negativ ? Det kallas realistiskt tänkande.
Kommentera

sylf: Äh va inte så negativ. Sånt här händer lite då och då. det är bara att acceptera och gå vidare. Nästa gång är det annat lag som förlorar stort och då är det Brynäs som vinner.....Kanske det ger dom en tankeställare........
Kommentera

Vart följer ni kvällens match?
Via radion på elitserien.nu ?
Kommentera

Hong Kong: Inte ens det.Även om dom skulle nå 5-6 så är det här skandal.Så här får man inte uppträda.Folk har ju betalat för skiten.
Kommentera

sylf: Eller mindre bitter
Kommentera

Clarence: Inte riktigt alla,vissa varnade för den hybris många fick.
Kommentera

Hong Kong: Fan va glad man blir.
Kommentera

Som sagt, jag lovar att vara from som ett lamm när det gäller synen på Brynäs. Det har ju vänt, det hojtade ju alla i förra veckan. Och så ligger vi ju under med 1-6 hemma mot LHC. Siffror som ju visar att Brynäs är jättebra!
Kommentera

Wow....2-6
Kommentera

Hong Kong: Med de 2 senaste säsongerna i ryggen så borde hans LÄTTASTE uppgift vara att få dom att visa vilja,att kämpa,ha en revanschlusta.Inte ens där har det ju funkat.När dom i det läge dom är i,med kvalspel,dålig ekonomi osv osv,kan jag inte begripa att dom inte vill nåt.
Kommentera

sylf: Hur menar du GP ska göra då??
Kommentera

Vi har fortfarande inte släppt in ett mål i boxplay. Det är vi bäst på!
Kommentera

1-6 efter halva matchen !!! GP ! ta konsekvenserna !!
Kommentera

Var är Huge med sina genomtänkta bortförklaringar som aldrig håller ?
Kommentera

Verkar som GP rört om i femmorna nu.
Kommentera

Clarence: Hur dålig man än är så kan man ändå begära att dom kämpar,det kan man komma jävligt långt på.
Kommentera

Hong Kong: Precis som förra säsongen tror jag det är viktigt att man testar juniorer under säsongen. Det gjorde inte Persson då men i år när truppen förmodligen är blekare än förra året måste han våga matcha Danielsson o co. Det kan löna sej om nån slår igenom lagom till våren.
Kommentera

Clarence: Om vi nu ska hitta någon ljuspunkt i kväll, så ligger dom lag vi bör ha efter oss också under just nu.
Kommentera

Kanske är det lika bra att besinna sig och sluta klanka. Kanske det bara är så att Brynäs är för dåligt. Kanske det bara är så att Brynäs är - sämst.
Kommentera

Enligt radion är Brynäsarna totalt ointresserade ???!!! Va fan tror dom att dom är för ena ??? Har dom ingen heder eller skam i kroppen ?
Kommentera

Men nu är vi ju där alla säger vi ska vara..skitdåliga. Så just nu är det ingen sensation eller katastrof.
Kommentera

Hong Kong: Ja,,,nu måste dom göra nåt innan det är för sent.Jag VÄGRAR uppleva en till bajssäsong.Ta ett lån,råna en bank,förfalska.Gör vad fan som helst,men se till att vi har ett elitseriemässigt lag !!! Dårar.
Kommentera

Hong Kong: Inte ikväll, va?
Kommentera

Martin: Tycker det är helt ok att dom inte är hemmakomentatorer. Vill ju ha en så rättvis bild av matchen som möjligt.
Kommentera

Hong Kong: Jaha...risk för tvåsiffrigt i kväll........*suck*
Kommentera

Så här långt måste Soling vara säsongens flopp i Elitserien.
Kommentera

65Selander: Det gör han med all rätt....tycker dom två som sitter bakom micken i gävle gör det mycket bättre än på många andra platser.
Kommentera

Hong Kong:
Skälla lär inte hjälpa, vad skall han ta till sen i så fall...
Lundström får det svettigt i kväll! Å andra sidan är det
kanske bästa sättet att debutera på utan press och allt att vinna!
Kom igen nu Jocke!
Kommentera

Hong Kong: Äsch, herr Persson är alldeles för beskedlig av sig när det som nu blåser stormvind emot.
Kommentera

Hong Kong: Dom spelade samma musik efter andra perioden i matchen mot Färjestad också. Däremot tveksamt om dom överhuvudtaget är Brynäsare. Vilken annan match man än lyssnar på hör man verkligen att det är "hemma" kommentatorer utom just i Gävle.
Kommentera

Hong Kong: Han sågar Anger och Soling totalt
Håller med!
Kommentera

Clarence: Försöker alltid greppa sista halmstråt....Att Jocke hoppar in och skikar igen totalt, sen får vi se årets vändning. Tror GP skäller så det sprutar fradga ur käften just nu.
Kommentera

Hong Kong: Nej, inte bryr man sig om nåt TFF i alla fall. Fast frågan är väl om man en sån här kväll vill bry sig om Brynäs heller...
Kommentera

Verkar som komentatorerna på hockeylive inte är glada...dom spelar "arg" musik i pausen.
Kommentera

Clarence: Vem bryr sig och fotboll när Brynäs spelar.
Kommentera

Hong Kong: ja efter 10 minuters spel
Kommentera

lindberg: Rätta mig om jag har fel...men har Jocke hoppat in i mål??
Kommentera

sylf: Från att ha spelat den bästa hockeyn på mkt länge mot tex. DIF och halva matchen mot FBK till sämst, på en vecka, hur lyckas man.. Det som imponerade i de första matcherna - inställningen verkar nu vara helt bortblåst..
Kommentera

sylf: Slog ett öga på text-tv......dyster läsning. Dax att hämta ut en ny laddning losec.
Kommentera

Hong Kong: Ridå ner i Trelleborg? Jag trodde det var uppåt värre. I fotbollen, alltså. I hockey är 1-4 hemma mot Linköping efter en period så dåligt så det är inte sant. Det är verkligen ridå ner, ja!
Kommentera

Hong Kong: Japp !! efter 32 sekunder.
Kommentera

« · 303080 · »