Brynäs IF

730588 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-Luleå

« · 621207 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Luleå
sylf: svarade bara på det senaste inlägget, ursäkta mig om du tog åt dig!!! sorry mannen
Kommentera

MrRedhawks: Varför riktar du det till mig,jag skiter väl i hur MIF´s laguppställning ser ut!
Kommentera

Joshua_Tree: Häng en slips i ribban,Korohonen helkass!!
Kommentera

jävla flyt!
Kommentera

Vi va ju med !!
Kommentera

sylf: Skillnaden är just nu att Malmö har många spelare som håller elitklass utan tvekan kan rabbla upp spelare:::::

Robert Tomik, Edvin Frylén, Lubomir Sekeras, Calle Söderberg, Kim Staal., Andre Savage, Corey Hirsch, Marcus Matthiasson, Mikael Wahlberg, Jan Öberg, Juha Riihijärvi, Miska Kangasniemi, Christian Sjögren och Simon Skoog med det spel han visat upp hittills
Kommentera

Bäckström äger!

Men nog är det nåt som är bakvänt när elitseriens yngste spelare är härförare för elitseriens äldsta(?) lag?
Kommentera

Starkt av oss att komma tillbaka. Hoppas vi klarar av det här BP nu, viktigt!
Kommentera

sylf: "Hoppsan.Nu är det nästan match"

Ja, måste kännas jobbigt.... :-)
Kommentera

Nu blir det tungt,4 min utv på Sunken,inte direkt smart!
Kommentera

sylf: Boorken kanske droppade ner några isbitar i suspen innan matchen som varning.
Kommentera

MrRedhawks: My ass att vi gör !! Ni möter Leksand och Mora ! Och ni har inte en chans .. joo kanske mot MIK, Men isf så är SAIK bättre !
Kommentera

MrRedhawks: "hörde på radion att ni har ett försvar som håller Div1 klass, och då är det inte bra på den här nivån . tyvärr så räcker inte detta...."

Sluta lyssna på Malmös lokala kulturnyheter.
Kolla upp fakta först...
Kommentera

MrRedhawks: Överskatta inte ditt lag. Ni är bra men ni spelar inte alls efter samma förutsättningar som oss. Skulle vara trevligt att se hur ni skulle kunna stå upp mot Luleå som är ett riktigt bra lag.
Kommentera

Bissett19:Det var sannerligen inte igår , kom igen nu Brynäs!!!
Kommentera

90Steen_: jadu skratta du, vi ses i kvalet!!! =)
Kommentera

rafalski: Lill-Bäckis 1+1 än så länge.17 år och får visa gubbarna hur det ska gå till.
Kommentera

sylf: Hallejujah,vi har gjort två mål!!
Kommentera

MrRedhawks: Haha Malmö vinna över BIF ?? hahaha
Kommentera

sylf: Fi**gänget tänker tydligen inte ge upp riktigt än hörrö. ;)
Kommentera

ja!! Sunken!!
Kommentera

Falken: Kan medela dig att hade Malmö mött Brynäs idag så kan jag vara 100 på att Malmö hade vunnit... inte bara för jag hejar på Malmö utan för våra spelare i laget har bra självförtroende jämnfört med erans spelare i Brynäs, plus så tycker jag att vi har en Målis som hade platsat i vilket Elitlag som hellst
Kommentera

Tack Sundqvist ! Nu är vi mä igen !
Kommentera

mållllllllll.. kom igen nu brynäs.. ta 3 poäng nu
Kommentera

sylf: Magkänslan, sylf, magkänslan.
Kommentera

Falken: Hoppsan.Nu är det nästan match
Kommentera

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Kommentera

MrRedhawks: Skoog klarade inte av Elitserien speciellt bra. Så enkelt var det och naturligtvis är förutsättningar aningen bättre när han kommer ner till en sämre serie.
Kommentera

kämpa nu da!!!
Kommentera

oRKA LÄSA ..
Kommentera

Alla kritisera laget när det inte går bra så är det alltid, men ni måste förstå, tyvär så är dom andra lagen för bra just nu... Ni började serien fantastiskt bra, rent av att alla ni fans t.o.m själva nog blev överraskad av laget, men visst ni har seriens vassaste Målvaktspar, men tyvärr så håller inte resten av laget, att bänka dom bästa i laget visar just nu vilka stora problem ert lag har för tillfället, Boork måste verkligen hitta på något, nu har han testat bänka fol, men tydligen så hjälper det inte.... Om detta kanske fortsätter för er del kanske ni gör "Leksand" sällskap i Kvalserien.....

Måste osså tillägga en sak, er förra back Simon Skoog har spelat 2 matcher för vårt Malmö, och varit den bästa försvaren överlag och då undrar man ju varför Brynäs gör sig av med en sådan back när ni redan har problem med backspelet, hörde på radion att ni har ett försvar som håller Div1 klass, och då är det inte bra på den här nivån . tyvärr så räcker inte detta......till nästa transfer fönster känns det som om Brynäs måste hitta ett par nya friska ansikten i truppen, men visst finns inte många lediga nu som lockar......

kämpa på så grejjar ni detta, själv ser jag hellre er i Elitserien än Leksand, ni kan kanske åka ner å lira kval men det grejar ni så byter vi Malmö plats med Leksand........hehe kämpa på!!!!!
Kommentera

Bissett19: Spelar nog ingen roll hur många omspel dom får!
Kommentera

65selander:

Haha jag är oskyldig.. :-)
Kommentera

90Steen_: Har det blivit mål eller vadå???
Kommentera

65selander: jag ska be Lasse göra likadant i Gavlerinken:-)
Kommentera

PP .. 2 - 3 ?
Kommentera

WarhawK: ang MIK-LIF så förstår jag varför sändningen försvann på TV'n. Dom har strömavbrott.

Säkert en less Leksing som har klippt strömmen för att få omspel ;-)
Kommentera

rafalski:
Den har redan börjat enligt swehockey
Kommentera

Joshua_Tree: Nu börjar snart andra perioden :-))
Kommentera

mattias - 74: Ingen aning. Tom Cruise, det är den där giftige amerikanen som spelar på topp i Den Siste Samurajen, va?
Kommentera

Joshua_Tree:

Var det inte den låten som Tom Cruise försökte sig på i Cocktail ??
Kommentera

Huge: Hha dee skiter väl ja i !
Kommentera

Bissett19: *S*

Addicted to love. Robert Palmer va? Femte refrängen eller nåt nu. Solo.
Kommentera

Joshua_Tree: Äh de där var väl onödigt :p Kul att dela med sina känslor juu ! :)
Kommentera

90Steen_: "Snabb 2 - 3 reducering i 2:a nurå ! Då är vi mä igen !!"

Nu får du ta och lugna ner dig.
Du skriver faktiskt i Brynäs Gnällbok och ditt uttalande kommer att göra en massa dysterkvistar upprörda....
Kommentera

Joshua_Tree: Ok,periodpaus:-))
Kommentera

Bissett19: Min poäng är att det är ganska tröttsamt och onödigt att varenda fakta från matchen skrivs in i gästboken, att vartenda ord kommentatorerna säger ska återupprepas, att fjorton pers ska skriva "PP" eller "FAAAN 0-1" när det händer nåt.

Det är också ganska trist att man måste skriva folk på näsan.
Kommentera

Snabb 2 - 3 reducering i 2:a nurå ! Då är vi mä igen !!
Kommentera

...och nu gissar jag att det blir Suffragette City med Bowie
Kommentera

Det är ju i det närmaste skickligt att vinna skotten med 15-8 och ändå ligga under med 1-3...
Kommentera

« · 621207 · »