Brynäs IF

727631 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-Modo

« · 673215 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Modo
nu kommer vi...
Kommentera

arnio: kom igen nu..hopas att Dacke får sätta en strut.
Kommentera

oh stolpen
Kommentera

Kung_Sjödin: "sluta å tjabba om kommentatorer nu. Analysera matchen i stället... ;-)"

Ja, och dina egna analyser kan man ju undra vad dom är baserade på?
Kan inte vara från Gavlerinken iaf.

"Håller med !!! Verkar lojt särskilt Dackells line. UT MED DACKELL !!!!!!!!!!!!! Han kan hjälpa till med dörr'n!"

"Nä, dom verkar helt omotiverade. Är väl nöjda nu när kvalserien är långt borta."

" Fan va bleka dom är. Nu får dom visa lite ryggrad. Dom åker omkring som våta ostbågar...2"

Antingen är du full eller också skämtar du.
Det värsta är dock att jag tror du menar allvar...
Kommentera

Gusten: Ahhhhhhhhhhh! Inte som Soling tack!!!???? Aklimatiseringsbesvär kanske;-)
Kommentera

hoppas att Boork har skällt på grabbarna i pausen,, nu tar vi dom..
Kommentera

70 Rodrigues: Klart som fan man inte gör mål i PP om inte nån tar skiten framför mål. Sen är det så jävla tydligt att vi saknar nån förutom Molin & Bäckström som kan spelfördela....Hermansson som playmaker i PP, nej jävligt synd att inte Sundlöv hittade nån. Widing yrar mest omkring, ser fan ut som Soling.
Kommentera

70 Rodrigues:

Kung Salomonsson! Han retar gallfeber på spelare, ledare och åskådare. Skicka honom till OS.

Kommentera

Bissett19: Att Boorken låter Öhrstedt spela match efter match är en gåta, karln är ju oduglig, han är en säkerhetsrisk varenda gång han är på isen.
Kommentera

Bissett19: Virus är en legend som spelare, inget annat.
Kommentera

70 Rodrigues: Jo,Molins mål var otroligt snyggt och VIKTIGT,men vi har många spelare som inte kan uppföra sej i egen zon,väldigt oroväckande!!

Dreamteam:Virus är en legend!!!

Kommentera

arnio: Det första målet var en sidledsförflyttning, där han till slut gick ner på benskydden, skottet kom i axelhöjd...Inget att orda om. Det andra målet kanske han gick bort sig lite?, men inga bjudningar i varje fall...
Kommentera

70 Rodrigues: Klockren kommentar.
Tyvärr så har dom effektivt och skoningslöst utnyttjat 2 misstag från vår sida. Danne får ta på sig det sista då han slarvar bakom målet och ska lägga en puck bakom ryggen, som fastnar i sargen och dom kan spela fram den framför mål.
Annars ser det bra ut rent spelmässigt, en kopia på spelet mot Timrå senast i första perioden.
Det gäller som sagt att utnyttja chanserna, och det har Modo gjort till 100% (nåja, nästan iaf..)
Kommentera

hur har Honken varit? Lätta eller otagbara mål?
Kommentera

Poffa: Trodde han lirade i A-laget. Hahahaha!!!!!!
Kommentera

Soling har gjort mål för Linköping....Vilen målspruta vi släppte där.
Kommentera

MadDog:

Bah! Ett sånt mål gjorde Socker-Conny Strömberg på bortaplan i Europacupen mot Die Adler Mannheim. Han spelar nu i Tyska andraligan. 

Kommentera

Bissett19: Ironi? Jo, jag förstod vad du syftade på. Min uppfattning om Virus är dock att han är oduglig oavsett vilka han kommenterar. Det torde alltså kvitta om han sitter i studion och jobbar när hans favoritlag Brynäs eller något annat lag spelar. Jag hade dock inte en tanke på att jämföra webbradiokillarna med Virus, hade du det?
Kommentera

Bissett19: Maken till ineffektivitet får man leta efter, hur är det möjligt att ligga under när man dominerar så fullständigt? Molins mål var minst sagt viktigt, nu får vi hoppas att dom ställer in siktet i 3:e perioden. Sen ber jag till gud att någon proppar idioten Salomonsson!!
Kommentera

Bissett19: sluta å tjabba om kommentatorer nu. Analysera matchen i stället... ;-)
Kommentera

Poffa: Nja....Ok att det var snyggt, men vad gjorde Kung Ove? Ett av världens sjukaste mål...För att citera Mats Strandberg: Molin (Zlatan) gör ett mål som inte finns!
Kommentera

Dream Team: Så du förstod inte min ironi alltså........
Kommentera

Bissett19: Nej, för virus är proffs på det han gör. Det är hans jobb att vara hockeykommentator i TV. De jeppar som sitter runt om i landets hockeyarenor och kommenterar när deras eget hemmalag lirar kan jag inte ha de kraven på. Så enkelt är det.
Kommentera

Kung_Sjödin: timrå ligger under nu...hoppas det kan tända grabbarna
Kommentera

Kung_Sjödin:

37.512 - 3 EQLuleå17. HYNNING, Fredrik 
 (27. LINDQVIST, Robin)

Kommentera

JanT: Heja Trångsund... ;-)
Kommentera

JanT:Vem gjorde målet? Enligt Swehockey är det Bäckström på pass av Molin.
Kommentera

JanT: Heja Trångsund... ;-)
Kommentera

MadDog:

Ja, MODO:s 0-2 är helt underbart vackert.

Kommentera

MadDog: Mästaren och hans lärling har ånyo slagit till i 4-5!!!

Ett mycket viktigt mål!
Kommentera

Dream Team: Du menar som Virus då........:-)

Kanonsnyggt mål av Ove Molin i Boxplay,Ove är den klart bäste idag,Widing känns inte bra i den linen,Malmström hoppas jag kan återförenas i tredje med Molin  Bäckis!! 

Kommentera

Ja, vad säger man? Snyggaste målet i årets elitserie, eller?
Kommentera

arnio: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Kommentera

Bissett19: Kung Ove........1-2
Kommentera

dommardjävel....
Kommentera

Bissett19: De framstår inte som partiska, snarare väldigt objektiva i sina kommentarer. Däremot så lever de med Brynäs. Bra kommentatrer tycker jag i alla fall.
Kommentera

arnio: O Leksand leder i Globen med 2-0,för jävligt att vi inte kunde ta tillvara på chansen,nu PP för Modo!!

Kommentera

Bissett19: Men det är väl precis så det ska vara, eller? Ja, partiska åt hemmalagets håll, alltså.

Kommentera

arnio:

2 - 2 SH1Luleå17. HYNNING, Fredrik 
 (7. SANDSTRÖM, Jan
 23. FABRICIUS, Karl)

Kommentera

NuMo: dem är som vanligt partiska,Brynäs är visseligen mycket i Modos zon,men helt uddlösa avslut.......
Kommentera

kanske vi vinner mot Frölunda istället
Kommentera

kanske vi vinner mot Frölunda istället
Kommentera

NuMo: Det är möjligt, dom spelar tekniskt riktigt bra men saknar jävlar anamma. Det är därför det inte blir mål...
Kommentera

Kung_Sjödin: PÅ webradion låter Brynäs jättebra i alla fall. Kommentatorerna låter både riktigt engagerade och kunniga faktiskt.
Kommentera

arnio: tur att de andra soplagen går dåligt också
Kommentera

arnio:

30.320 - 2 EQFBK31. SÖDERSTRÖM, Christian 
 (4. JONSSON, Robin

Kommentera

Kung_Sjödin: sista chansen nu tror jag.
Kommentera

arnio: Fan va bleka dom är. Nu får dom visa lite ryggrad. Dom åker omkring som våta ostbågar...
Kommentera

arnio: Nä, dom verkar helt omotiverade. Är väl nöjda nu när kvalserien är långt borta.
Kommentera

jag blir så förbannad, varför är inte Bif taggade?
Kommentera

« · 673215 · »