Förstår inte att det inte protesterades mer, det syntes ju hur tydligt som helst.
Redigerad kommentar
Stisse dominerar som vanligt:
"Modo går väl inte direkt från Heart of Hockey, via United Nations of Modo till Ondskans hockeyimperium, bara för att man släppte på NHL-spärren först av alla.
Den gamla, numera nedlagda talangfabriken försöker väl bara överleva på en marknad där man plötsligt bara har inflyttad arbetskraft att tillgå."
Peja:
Tja, man ser väl saker olika antar jag, själv såg jag det som att Löf hjälpte till att rädda oss från att bli utan poäng ikväll. Visst såg han lite bortkommen ut ibland men jag var aldrig nervös.
Peja:
Förstår inte alls ditt omdöme om Löf, av vad jag såg var han den kanske bästa defensiva backen i Brynäs ikväll. Tycker också Basse-Nordan-Widde gör mer än bara enstaka bra byten.
För övrigt håller jag med om dina intryck.
Rossa:
Thuresson kan man inte klaga på, han jobbar hårt och banar väg för sina kedjekamrater. Ungefär det jobb han är värvad för alltså, sedan kommer det nog ramla in en del mål från hans klubba så småningom, vi har ju trots allt bara sestt fem matcher ännu.
Berka: Tack så mycket! Vi hade en bra målvakt och flyt idag.
Nästa gång spöar vi er rejält istället ;)
arnio:
"Men hur kunde det bli straff? Helt felaktigt och dessutom var det fyra meter offside."
Precis, offsiden var ju enorm, fattar inte hur fan domarna kunde släppa den.
Rossa: Kan inte säga emot dig. Väldigt oroande! Det gäller att de tar sig i kragen och jobbar ännu hårdare.
MarcusElving:
Rahm OCH Simon Löf förtjänar det där tacket, Löf gjorde en saftig räddning han med, förutom att vara bra matchen igenom.
StoltBrynäsare: Utspelade är vi inte...men Modo är bättre. Starkt att vinna även om vi inte spelar på topp. Tänk när allt kuggar i, för det kommer det göra så småningom. Då är vi bra!!!
Haha, så vinner vi i förlängningen... XD Sportradions kommentator och proklamerat oss mer eller mindre utspelade i två raka perioder, stämmer detta?
Vi kan konstatera att Rahm ser bra ut i kassen i alla fall.
Läge för Steen att avgöra nu då så hela mediakåren får orgasm!
MarcusElving:
Vilken jävla bajs match!! inte nog med de värdelös kommentator!!
nEgy
aNNelöv
GranKVIST
ORKAR INTE HÖRA FANSKAPET!
Horace76c:
Skulle vart intressant att höra snacket i domarrummet efteråt, visst känner han väl på sig att offsiden missades?
I det läget har Brynäs samlat lite respekt genom att inte protestera så högljutt som kunde vart befogat.... det tjänar vi på längre fram.
Jag är lika impad varje gång man lyckas hålla tillbaka känslorna.