Brynäs IF

727945 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs - Mora 070113

816347 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Mora 070113
20 Lindgren: Å glöm inte skottstatistiken, den är viktigt i sammanhanget
Kommentera

20 Lindgren: vekling, du kan väl lista topp 20 iaf inkl motståndare arenor samt svitförstörande målskyttar...
Kommentera

20 Lindgren: Ähh. va fan. kom igen nu:-)
Kommentera

Bissett319:21

Kategorin lyder alltså ungefär: "Längsta tiden utan att släppa in mål förutom i boxplay". Jag avböjer det frestande erbjudandet att leta igenom de 7367 elitseriematcher som spelats mellan 5 okt 1975 och 13 jan 2007 för att finna toppnoteringen.
Kommentera

De finns bara en en bra domare å de e Thomas Andersson:)
Kommentera

mattiaskarlgren: Du är nog inte ensam om dom tankarna;D

Forza Hede IK;)
Kommentera

mattiaskarlgren: Tja, de torskade ju, å nån måste de ju skylla på. De har ju ett så bra lag så de kan ju inte förlora utan att det är domarens fel...

Kanske visar Djoosens agerande i samband med gårdagens match om varför han inte fick jobbet som rektor på hockeygymnasiet.. ;)
Kommentera

Bissett19: Kan förstå hans kritik för Lahti är urkass.. MEN Brynäs hade fler tvåor så förstår inte varför han klagar ändå.. Tackligen på Bäckis tycker jag är klockren, det skulle inte vara en tvåa.. Men annars tar han för det som ska vara utvisning men jag gillar inte Lahti och har aldrig gjort det heller..
Kommentera

Sjönt att Brynäs kan göra mål i tom kasse. Det e bara att buga för femte raka..
Kommentera

Bissett19: Fattar inte varför han surar, Brynäs hade fler tvåor och dessutom lika tvivelaktiga.
Kommentera

Peja: Ja, sant . Jag tror han trivs i lule
Kommentera

Peja: Ja absolut. Hynning in Spets ut.
Kommentera

Falken: Hynning vore ett kanonförvärv till nästa säsong.
Kommentera

Bissett19: Lite skumt att tacklingen på Sjödda i Brynäs-HV matchen sorterats under "sjyssta" Med tanke på att det blev en tvåminutare för boarding i den situationen
Kommentera

Kanske något att kika närmare på.
Kommentera

319 minuter och 21 sekunder .

20Lindgren får ta reda på om det är nåt sorts rekord
Kommentera

munkas: "Just nu ser det onekligen bra ut för våra kära hockeykrigare "

Jaha, då var man nere i orons träsk igen... :-)

Du ska iaf ha djävligt med cred för att du inte tagit bort din presentation.
Respect!! ;-)
Kommentera

Huge: Ja, jag tyckte att stämningen här inne krävde det. Just nu ser det onekligen bra ut för våra kära hockeykrigare men jag kan ge mig fan på att det blir respass mot Linköping i kvarten. Sjödda blir skadad i första matchen och sen gör Mårtensson hattrick.
Fan också!
Kommentera

munkas: Tack för det, Munkas.
Nu kan vi slappna av igen..... ;-))
Kommentera

Ok, här får ni något att bita i.
Sunkan var usel ikväll.
Kommentera

Realtidskommunikation;

"Hälsa att vi riktiga fans är ute och firar segern."
Kommentera

Huge: Tja.. du vet, de där tre grejerna man alltid kan vara säker på; döden, skatterna och Rodrigues närmast gudabenådande förmåga att hugga optimismen jämns med anklarna.
Kommentera

Bissett19: Måste vara det snygga vattentornet (eller det faktum att Skånska Vattentornssällskapet gör det möjligt att beskåda på webben...)
Kommentera

xal: Dystrigues glad? Väl omhändertagen?
Vi andas ut?

Vi drar en suck av lättnad först när han är tillbaka i gammal god form härinne!! :-)
Kommentera

xal: Dystrigues är bara glad när han är nere i Mönsterås,fråga mej inte varför.......:)))
Kommentera

"Man ska väl inte bli för stursk nu när det är DS=Dysterkvist Fritt här på GB ikväll."

Ni kan nog andas ut - Dystrigues är glad idag, och enligt uppgift förhållandevis väl omhändertagen.
Kommentera

rafalski: Herregud jag har gått och blivit dyslektiker på köpet, DF ska det vara.
Kommentera

Huge: Man ska väl inte bli för stursk nu när det är DS=Dysterkvist Fritt här på GB ikväll.
Kommentera

rafalski: *ASG*

Ja, och sen visade videokollen NADA och då tilltog åter pinan och huvudvärken.... :-)
Kommentera

Huge: Han måste varit inne strax efter Söderbergs ribbskott:-)
Kommentera

Bissett19: Lite deckararbete gav vid handen att Clarence var inloggad en kort stund, medans vi höll på att krossa stackars Skellefteå senast.
Måste ha varit några skräckens sekunder för stackars Clarence...
Kommentera

rafalski: Jag vill ha mer uttalanden av den här typen (1 år gammalt);

"Nej Boorken blir nog inte kvar. Hans kunnande rent taktiskt tycker jag är förlegat och därför begränsat"

En kommentar om Boorkens framtid i BIF. Yttranden av den typen gick det 13 på dussinet förra hösten.

Det är mycket intressant att läsa gamla trådar.......
Kommentera

JanT: Torsk mot Frölunda är nästan att föredra så att allt kan gå tillbaka till det normala igen, eller som Huge uttryckte sig:

Kusligt tyst....
Kommentera

Bissett19: Det var som f-n. Men jag förstår den stackaren, kan inte vara lätt att vara i hans skor i nuläget. ;-)
Kommentera

JanT: Närå han har varit inloggad men valt att vara tyst;)

Medlem: Clarence
Lag: Brynäs IF
Från: Sollentuna
E-post: Ja

Senast inloggad: 2007-01-11 20:21
Kommentera

rafalski: "Känns nästan tomt att inte ha ont i magen och svettningar när vi går in i slutfasen av seriespelet."

Sanningen att säga så börjar en viss tomhet att smyga sig in. Det går bra för BIF! Dysterkvistarna är tysta. Clarence har inte varit inloggad sen före jul. Ge mig en domedagsprofetia att sätta tänderna i!

Desperationen växer.......
Kommentera

Herregud vad skönt, man sitter mitt i serielunken och bara myser. Känns nästan tomt att inte ha ont i magen och svettningar när vi går in i slutfasen av seriespelet.
Kommentera

rafalski: Jag tror vi alla kan vara överens om att gränsen går vid att kunna snurra på hålfoten i en sopptallrik..
Kommentera

xal: Överstegsåkningen lyfts till en helt ny dimension, angående regelvidrigheten så har jag inga som helst belägg vad regelverket tillåter:-)
Kommentera

rafalski: ..och med "regelvidrigt" vill du låta antyda att det finns specifika fördelar med att vara lite mer än lovligt rund under fötterna?

Fundamentals: Bara den cerisa spandexen som saknas..
Kommentera

xal: jag vet inte riktigt, jag tror vi får fråga matrialar'n. Vi var och snuddade på konstsimmet ikväll.
Kommentera

xal: Tror att Brynäs ikväll hade största möjligaste böj utan att detta får anses vara regelvidrigt.
Kommentera

Fundamentals: Förlåt en yngling, men hur sneda skenor är det möjligt att skrinna på utan att det börjar se ut som konstsim nere på isen?
Kommentera

Well, då kan man stuva undan defilibratorn och sätta den på laddning för den här gången. Men jag antar att den lär behövas igen på tisdag.

Jag hörde att P hade skojjat lite med grabbarrna och snedslipat samtliga gricker ikväll, -"det behövs ett spänningsmoment".
Vi får se om det blir ett nytt ploj på tisdag.

DJ hade satt straffen om han hade fått chansen.
Kommentera

Huge: Jag skulle tippa på att Keb varit på den officiella presskonferensen...

Den gubben skriver inget som han inte förankrat tiofallt med Brynäs, så konflikträdd som han är. Det var många år sedan han hade en åsikt.
Kommentera

GävleLasse: "Det var som jag misstänkte alltså..."

Ja, du hade rätt men jag hade iaf ett halvt rätt:

"Min teori är istället att Månsson istället själv bett att få slå straffen, så att ett ev mål skulle få igång honom igen när det gäller just målskyttet och att övriga aspiranter säkert inte hade ngt att invända. Det var ju ett tag sen han nätade nu.
Och hans önskan om att få bli exekutor tror jag knappast att Boork vare sig kunde eller ville avslå i det läget.

Jag kräver dock en förklaring från Keb om varifrån han fått sina uppgifter, innan jag för gott lägger fallet till handlingarna.... ;-)
Kommentera

GävleLasse: Din jackpot, Glasse! Grazie. ,)
Kommentera

xal: din slant har tagit slut... ;)

Stoppa i en ny.
Kommentera

GävleLasse: Min slant har trillat ner för länge sen. Hur är det med din?
Kommentera

816347 · »