Brynäs IF

727642 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-Mora

« · 445102 · » Till forumet

Sv: Brynäs-Mora
Mönstret går igen från dom senaste säsongerna. Så fort Brynäs har chansen att lyfta då kraschar man. 7 insläppta på hemmaplan. Knappast elitseriemässigt.
Kommentera

Makkan: Exakt.Jag har skrivit det tusen ggr.Det är precis så här Brynäs inte får uppträda.Marknadsföringen av sig själv är katastrofal.Att publiken kommer är en gåta!!

5-8.
Kommentera

Makkan: varit på jobbpub hela kvällen, har brynäs gjort en dålig match eller är det enbart Honken som har en dålig dag efter alla jättematcher han presterat tidigare?
Kommentera

Heja Bom-Bom.
Kommentera

rafalski: 5-7 P3, honken tappar in pucken
Kommentera

"Lurigt skott som går i mål", Honken är minst sagt usel ikväll.
Kommentera

Fan när publiken ställer upp och kommer och så gör spelarna en så här slät figur.
Tror spelarna att Gävleborna orkar med hur mycket uselt spel som helst.
Kommentera

rafalski: Så,nu var det klart!
Kommentera

sylf: BP igen, nu kommer kvitteringen.
Kommentera

Lilljanne: Åsså drar man på sig en utv.
Kommentera

Tackar Bom-Bom.
Kommentera

Huge: Vi kan ju ta det i vår när leksand och skellefteå ersätter lag 11 och 12 i Elitserien.
Kommentera

Lilljanne: "Toppen består av 4-5 lag. Resten är på samma nivå som toppen i allsvenskan."

Här har du noll koll, ser jag.
Att 7 ES-lag skulle hålla allsvensk toppklass behöver ju inte ens kommenteras.
Kommentera

Makkan: FAN va dom missar nu!!
Kommentera

Dags för Dackell eller Sjödda att ta ansvar och hänga en.
Kommentera

sylf: PP igen, pumpa på nu för fan.
Kommentera

rafalski: Nytt PP,nu eller aldrig!
Kommentera

rafalski: Då faller vi bara tyngre.
Kommentera

sylf: PP nu, fan frustrationen har förvandlats till ett pirr i magen.
Kommentera

rafalski: Det är nu TJ ska slänga in Bissett.
Kommentera

5-6, stanna TJ, två mål i BP.
Kommentera

Huge: Horcoff är en dussinlirare och moras framgångar är bara ett bevis på hur låg standarden är på svensk elitishockey. Toppen består av 4-5 lag. Resten är på samma nivå som toppen i allsvenskan.
Kommentera

Huge: Kan man verkligen tro att man är på G efter en (1) vinst? För mig behövs det åtminstonde 3-4 segrar på raken.

5-6 nu.
Kommentera

rafalski: 4-6, nu kommer vändningen.
Kommentera

Huge: Nu kippar dom efter luft.4-6
Kommentera

Lilljanne: Kampen för livet gäller oavsett, så pass bra är samtliga lag i ES. Honken har hittills räddat oss många gånger men idag kan han tyvärr bli den som stjälper oss. Synd när vi är gå G.
3-6 nu på ett hopslag mellan Adam och Mikko som ställer Honken.
Horcoff igen. Dussinlirare? Njaaaeee.....
Kommentera

sylf: Jag vet, men man blir så jävla frusterad.
Kommentera

sylf: Det är ekonomin som kan dra åt helvete!
Kommentera

rafalski: Det kan inte vara fel på Flygis,Sandlin,Melin,Esko,GP.Det är spelarna som kan dra åt helvete
Kommentera

sylf: BP, precis vad som behövs, 6-3 nu. Avgå TJ.
Kommentera

3-6...fy fan
Kommentera

Lilljanne: Vi vänder inte,så enkelt är det.Varje match kommer att bli en kamp,tills det inte behövs längre.

JÄVLA SKITRADIO!!!!!!!!!
Kommentera

Huge: Så här är det: Vänder Brynäs det här idag är laget tillräckligt bra för att hålla sej över strecket. Torskar vi då är det nog kamp för livet som gäller varje match.
Kommentera

rafalski: Heder? vad menar du?
Kommentera

Lilljanne: Förmodligen ett bottenlag om inga lockoutförstärkningar anländer. Det är vår förbannelse iår, tyvärr.
Isf ett bottenlag där botten består av i grunden bra lag som i vissa fall kryddats med de förstärkningar som är skillnaden som avgör om det blir slutspel eller inte.
2 förstärkningar, helst transatlanter, behövs i laget. Dom har rätt inställning i varje match och gör sällan dåliga insatser. Målen dom gör är oftast frukten av denna inställning.
Dagens Mora är ett utmärkt exempel: Cleary, Horcoff och Hossa är klasspelare med dödlig effektivitet.
Utan dessa hade Mora varit ett rejält bottengäng. Tyvärr så är det idag vår annars så utmärkte målvakt som har sänkt oss. Spelet i övrigt är det nog inget fel på, men Honkens tavlor är jobbiga att ha i bagaget.
1 period kvar dock och detta går att vända...
Kommentera

rafalski: Nog tror jag dom kämpar. Det är kunnandet som fattas. Dussinlirare som Horcoff, Cleary och Lillhossa räcker för att dominera mot Brynäs. Standarden på dom svenska elitseriespelarna kan man ju fundera över.
Kommentera

rafalski: Jag blev ständig medlem 1996 när vi var i Allsvenskan efter jul,tyckte dom behövde stödet då.Men nu känns det tungt,hoppas vi vänder det här i tredje för f...n!!
Kommentera

Lilljanne: I sista perioden är det dags att plocka fram den lilla heder som jag hoppas finns i laget.
Kommentera

66Berglund: Samma här + ett erbjudande att köpa vinterdäck med Brynäsloga. Jävla skämt.
Kommentera

66Berglund: Jag fick också mitt guldkort idag. Det såg seriöst ut. Nästan som ett riktigt elitserielags medlemskort. Plastkortsmaskinen kanske är det enda elitseriemässiga i föreningen. Det kunde vara värre alltså.
Kommentera

upp med hakan nu pojkar:)!
Kanske tur man är en trög blondin så man inte inser hur illa det är...:)
Kommentera

66Berglund: O.b.s,med adressen till Tomas Jonsson!!
Kommentera

Lilljanne:
Nej.
Kommentera

sylf: Fick mitt nya ständig medlemskort idag,om vi inte vänder så skickar jag tillbaks det i morgon!!
Kommentera

Tycker synd om de 6100 som sökr sej till Gavlerinken o behöva gå hem besvikna igen,VI KAN INTE VINNA TVÅ MATCHER I FÖLJD!!!

Nu kollar jag på Zlatan istället!!
Kommentera

Marre70: Inte i Brynäs de senaset 4 åren!!
Kommentera

14 omgångar spelade (minus en period). Är det vågat att påstå att Brynäs kommer att vara ett bottenlag den här säsongen?
Kommentera

Lilljanne:

Förhoppningvis så är Niklas Andersson snart tillbaka, han verkar behövas.
Kommentera

Lilljanne:
Tydligen...
Kommentera

Jompe: tja, varför inte större under har väl skett???
Kommentera

« · 445102 · »