Brynäs IF

723723 inlägg · 7956 ämnen

Brynäs - Mora

« · 594792 · » Till forumet


Sv: Brynäs - Mora
20.50 2 min Mora 7. TRIBUNTSOVS, Atvars HOLD

Nu hänger vi den!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77:
Det här är faktiskt värre (hittills) än
Brynäs-Mora 5-9 (2-2, 1-3, 2-4)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
sylf: "Spelar ingen roll vem som tränar,det bevisar de senaste åren.Det går inte att göra guldtackor av skitkorvar."

Vilken analys. Lika vältalig som genomtänkt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Teppo: exakt, dom ska få spela klart matchen men känslan är inte bra
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Låt dom spela klart den här matchen först. Vinner dom kan man vara på väg upp ur svackan. Förlorar man ser det med det tuffa programmet ut som det kan bli 12 raka förluster och då luktar det kvalserie lång väg.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
sylf:
Men vi har inte förlorat matchen än!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
sylf: jag brukar inte gnälla, men snart vet jag inte vad jag gör.

9-8 i skott och 1-2, suck
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Spelar ingen roll vem som tränar,det bevisar de senaste åren.Det går inte att göra guldtackor av skitkorvar.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
sylf: just nu känns det precis som vanligt. börjar serien bra sen blir det bara skit av allt.

undra när Boorken får sparken. :-(
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Tillbaka till gamla synder och spel är det frågan om.Vi är inte ett piss bättre än föregående 4 år.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Fan asså man skäms !
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Bissett19: h-vete också, fan är det frågan om.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Bissett19:
5-9 på g?
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
vad fan håller dom på med..kom igen nu sät dit i närkamperna...
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
17.37 1 - 2 EQ Mora 41. BERGQVIST, Kenneth

Släkten ä värst!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
90Steen_: Raset är igång....
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
FAAAAAAAAAAAAAAN va slarvigt !
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
90Steen_: Då ringer det väl snart!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
BP nu då .. men vi är bäst i BP så ;) hehe
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
fan också :-(
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
90Steen_: Återigen klantskallespel i egen zon som ger motståndarna mål...Precis som senast alltså.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Faaaaan 1 - 1 .. ;(
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
1-0 7.09 Daniel Casselståhl (Mathias Månsson, Andreas Dackell)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: 1-0 7.09 Daniel Casselståhl (Mathias Månsson, Andreas Dackell)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Ja!!! 1-0 Casselståhl (Månsson, Dackell) 07.09

Mycket härligt och viktigt med tidigt mål. Hoppas de vågar köra på offensivt nu
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
MÅÅÅÅÅÅL!!! :D

BIF 1 - 0 | Daniel Casselståhl, 7.09
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
1-0 till Brynäs :-)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Falken:
Det är ju så att 3 poäng krävs helt enkelt. Redan efter denna match väntar 6 av 7 matcher mot de "4 stora lagen", ju!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Falken: hehe. ja, fast det är så tidigt på säsongen är detta en mycket viktig match. 4 raka torsk vill vi inte vara med om sen vill vi haka på dom där upp. 3p är ett måste.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Kan kanske snöra på mig skridskorna...... eller inte :P Nej, en vinst är fan ett måste nu! Tufft program kommer ju och det vore bra med så pass mycket poäng som möjligt innan.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Falken: se till att dom vinner nu för fan :-)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
Nu ska man dra sig till Galverinken. Hoppas på bra spel från Brynäs som tar tag i taktpinnen och spelar ut hela sitt register. Nu krävs det seger!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
El Aka Ali: jag tycker domaren var helt ok mellan Timrå-Brynäs förutom att han stod i vägen hela tiden. :-)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
eltifoso: hmm, ok. dåligt. men men, typiskt svensk hockey.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
rupert: det kan jag hålla med om, jag är också OTROLIGT stolt över Brynäs i alla lägen men i helhet så är det dåligt.

men sen pratas det om att Timrå har så otroligt bra hemmapublik, medgånssuppotrar precis som alla andra. i torsdag var det grymt dålig stämning där.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
El Aka Ali: Så om jag känner att maten på en restaurang smakar skit så får jag inte klaga på kocken, eftersom inte jag är en bättre kock själv?
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
El Aka Ali: Nej jag har ingen rätt att döma i ES. Men jag kan reglerna...


till skillnad från vissa domare...
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
GävleLasse: Även om domarn var dålig och hade massor av tveksamma domslut så finns inget som säger att du är en bättre domare. Eller är det så att du har rätt att dömma i ES?
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
GävleLasse: Å jag personligen har ingen tes what so ever gällande Aarnio...
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
GävleLasse: Vi har nog både tuffingar och lirare i laget...TIK är ju inte i första hand känt för grisspel...full fart framåt brukar vara parollen!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
70 Rodrigues: Men i en sport som hockey har även busarna en plats! (Därmed inte sagt att jag fösvarar vad som helst)
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
rupert: Det var absolut inget hot. Men om man bygger vidare på er tes om att Aarnio skulle vara en ful spelare så har Sanny en hjärnskakning att vänta. Men Aarnio ÄR inte en ful spelare så det lär inte komma några hämndaktioner. Å sen sitter du å säger att ni har fler "tuffingar" i laget.... alltså är typ hela timrå ett gäng fjollor som vågar sig på en crosschecking bakifrån...
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Nej GM ger ingen automatisk avstngning, hade domaren dömt MatchPenalty istället så hade han fått en match extra. Det är så tokigt med GM, gör han en sådan grej när det är 30 sekunder kvar av matchen så blir straffet endast de 30 sekunderna.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
70 Rodrigues: Helt rätt,han använder sina kilo på fel sätt!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Äh....ta en toy...*L* Sannys påhopp VAR fult o värt MINST matchstraff! Målet (1-1) VAR tveksamt och publikens reaktioner var väl inte nobelpristagarmässigt precis (men fullt hemmapubliknormalt och förståeligt)..
Ja, jag är OTROLIGT stolt över mitt lag! I alla väder dessutom, en inställning många Brynäsare skulle kunna lära sig av...
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
El Aka Ali: Så fort man kritiserar Lindström så går alla tikare i taket, det är en buse som spelar fult!!!
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
GävleLasse: ja, ibland funderar man om det är så. :-(
näe, jag menar att domaren kan se en sak en match men missa en annan sak i nästa match och så är det ju olika matcher. det är en svår situation det där för domaren.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
rupert: jaha, så du menar att Ove är en fjolla?
men visst, är du stolt över att ha en massa "grisar" i laget så ok.

tyckte publiken i Timrå var riktigt pinsamma när Sanny fick matchstraff.
buade åt domaren, hyllade Sanny och applåderade för att Brynässpelaren var skadad. bland det värsta jag varit med om, så sjukt dåligt.
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
freddie77: Så det är alltså olika regler för varje match?
Kommentera

Sv: Brynäs - Mora
GävleLasse: vill inte riktigt hålla med där. sant om Sunkan men man kan inte jämföra mellan 2 olika matcher.
Kommentera

« · 594792 · »