Redigerad kommentar
Peja: Jag har aldrig sagt att man ska bryta kontraktet. Jag har sagt att man absolut inte bör förlänga det. Nästa säsong kan man lägga de pengarna på något vettigt istället.
MarcusElving: Jag tycker definitivt Löf var sämre ikväll, men det kan vi säkert diskutera i en evighet utan att komma överens.
Jag tycker även att Löf spelat osäkert i ett antal matcher nu.
Redigerad kommentar
Davey_22: Löf var ju inte sämre en Lasse, Löf gjorde en miss som tyvärr straffade sig.
Jonsson gjorde 3-4 missar som lyckligtvis inte straffade sig. Jag känner mig mycket säkrare när Löf är inne på banan jämför med Lars Jonsson.
Johan Norrström: Har Franson haft en Normal försäsongsträning?
han har tränat ensam eller med några polare. Inte tillsammans med nåt lag.
Jonsson är fullt införstådd med spelsystem, hur man spelar på stor rink och har ALLA förutsättingar att göra ett bättre jobb.
Franson kommer in som helt ny med ett par träningar i kroppen, har NOLL vetskap om hur vissa spelare agerar på banan.
Har Jonsson rehabtränat sedan säsongen 10/11? Han var BÄNKAD stora delar av förra säsongen.
MarcusElving: Jag trodde att alla var rörande överens om att ålder,lön,m.m inte var intressant ? Gör man ett misstag så gör man ?
Det brukar vara mottot.
70 Rodrigues: Absolut,men ser inte att särskilt många tycker de ska bänkas, likt Lasse.
Enligt mig är Löf sämre ikväll och han har ändå fullgod matchvana i kroppen. Men men.. Alla är givetvis berättigade sin åsikt.
Molin är junior och dessutom forward som råkade hamna i backposition och gick på en dragning. Han kostar inte Brynäs några pengar heller.
Jonsson däremot, han kostar väl runt 200.000 i månaden och spelar på positionen back. Ändå gör han likadana och värre missar än vad Molin gjorde idag.... varje match....flera gånger per match.
Snälla, det går inte ens att jämföra.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Mycket gnäll på Lasse ser jag.
Vad tycker ni om Molins ingripande på Skellefteås första ? Vad tycker ni om Löf på andra målet ? Två riktigt riktigt dåliga ingripanden. Kritiseras den som kritiseras bör.
Och ja just det... Fan vilken skön seger.
MarcusElving: Konstig match egentligen. Båda lagen turades om att dominera matchbilden, precis som i finalerna. Segern hade kunnat gå till vem som helst, tacksam för 3:an den här gången!
Starkt av Brynäs att leda serien, trots att man inte spelat på topp i nån match ännu.
Johan Norrström: Det får du tycka, respekterar din åsikt.
Själv står jag för att jag inte vill ha kvar Jonsson i laget. Han kostar väldigt mycket pengar och är gång på gång Brynäs svagaste spelare.
Riktigt gött med 3 poäng. Lindholm så jävla bra. Tyckte Cody såg bra ut också. Det märktes att han inte riktigt var inne i spelsystemet, men oj så kylig han är med pucken. Blir nog skitbra det här.
Molin och löf får dock inte gå bort sig sådär, kunde kostat oss 3 poäng.
Redigerad kommentar
Slajsarn: Spelar ni match mot Frölunda idag också eller har Csports rört ihop det som vanligt?
Edit: Eller det kanske inte är någon huvudsändning idag?
Redigerad kommentar
MarcusElving: Nja, Löf's insats vid 1-2 målet är ganska signifikaivt för hans passiva spel. Vi kan inte ha backar så åker med dumstrut på skallen.
Jävla skön seger och cody gjorde en väldigt bra insats. Han kommer att bli nyttig som fan.
Johan Norrström: Ja, Lasse hade lika gärna kunnat vara anledningen att vi förlorade idag men han hade flyt.
In med Djoos igen.
Lasse hoppas jag inte spelar i Brynäs nästa säsong så om han blir bättre eller ej rör mig inte.
Nu väntar Växjö och AIK i våra två kommande matcher - vill vi hänga med däruppe ska det vara 6 poäng. Sedan väntar jättematch nästa fredag i Övik. Kan bli en jävla batalj.
God kväll kära Brynäsbröder.
Ja lagmoralen går ju icke att klaga på iaf!
Brynäs-Timrå 3-2 (från 0-2)
Frölunda-Brynäs 1-2 (från 1-0)
Brynäs-Rögle 4-3 (från 0-2)
Brynäs-Skellefteå 3-2 (från 0-1, 1-2)
sylf: Bert grinar nästan i båset!!!
Fan vad starka vi är...delad serieledning med Modo. Samtidigt känns det som det finns massa att ta av i det här laget!