Brynäs IF

727643 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - Skellefteå Matchtråd

« · 1795235 · » Till forumet

Sv: Brynäs - Skellefteå Matchtråd
Oj oj, känslor med 2-5 på tavlan & 3 min kvar.
Jävligt imponerande..
Kommentera

Zappaholic: Inte menat att håna från min sida. I så fall missuppfattar du vad jag uttrycker. Jag är bottenkörd av besvikelse. Det är bara det.
Kommentera

Forsberg 1978: Jag har tappat allt förtroende för Bz. Han prickade visserligen in ett par skapliga nyförvärv, men har suttit helt handlingsförlamad i 2 säsonger när skadelistan h växt och behovet av nyförvärv varit akut. Och hans inställning att Bulan självklart skall vara kvar säsongen ut är fullständigt obegriplig.
Kommentera

ellis: Jag förstod vad du menade. Det är mer tragiskt att det hånas här också...
Kommentera

Forsberg 1978: Nej Nej Fel . Vi har bra målvakter . Det har bz sagt . Då är det så . Men vi läktarcoacher som följer laget fattar inte det .
Kan någon tala om vad det är som hände i föreningen efter nyår? Det kan inte bara bli tomt på enetgi och vilja på samtliga spelare utan anledning .
Kommentera

Bratwursten : Luleå måste vara riktigt imponerade över Bulans senaste månad.
Kommentera

Stefan R 63 - Skapa inte nya trådar, skriv i de befintliga trådarna istället.
Kommentera

Zappaholic: Jag vet bara att det är så bland de som inte gillar BIF. Det var bara det jag menade.
Kommentera

ellis: bort med bulan lyft ner Janne Larsson så kan han kompa med Sjödin i båset resten av säsongen.. tål inte att se bulan stå där i båset nu när han är klar för Luleå och Brynäs spelar som de gör..
Kommentera

ellis: Många som hånflinar härinne också med sina dryga kommentarer...
Kommentera

Bort med Bulan och in med en ny målvakt!
Rautio är kass
Sandström är kass
Kommentera

Är Paille skadad? Minst istid av samtliga forwards idag.
Kommentera

Jan Grismöbel: Dessutom hånflinar många över vårt sönderfall och vår hjälplöshet.
Kommentera

Lindström:
Trodde/hoppades på en Bulan-effekt, det här blir den mindre roliga varianten.
Googlar "fanflykt"... från durken.
Kommentera

StefanMedS: Nu har det gått så långt att slipsen i mål tar pucken i öppen plock å lägger den på saikspelarens klubba 1 meter från öppet mål . Imponerande . Varför ska folk över hela landet bry sig om Brynäs IF när när ledningen inte gör det??
Kommentera

Zappaholic: Lyft bort Bulan nu och låt Sjödda ta över resten av säsongen. Måste till en förändring.
Kommentera

Lindström: bort med bulan.. han är ju helt håglös, det ska ju vara hans styrka att sprida energi... vad annars tillför han? Känns knappast som den största taktikern
Kommentera

Auchinleck: För showen på isen kan du väl ändå inte uppskatta?
Kommentera

bradberry: Japp. Det fanns matcher då vi mer eller mindre stängde av motståndarnas anfallsspel med vår aggressivitet i egna zonen. Av det spelet finns inget kvar. Det gör allt så klart mycket svårare för målvakterna också.
Kommentera

Forsberg 1978: Absolut! Ingen i laget som tror på det här längre. Sen Bulan började prata med Luleå har det gått spikrakt ner i källaren. Ingen är beredd att satsa allt längre. Att PoW och PaW skulle vara proffsiga är skitsnack. De vet att BIF inte går långt i nåt slutspel och har sin plan för nästa säsong klar. Klart som fan att det påverkar.
Kommentera

Jag bryr mig inte vad ni tycker om vad jag säger.
Puss puss!
Kommentera

2-5 Saik pissar ner oss fullständigt som vanligt!!!
Kommentera

StefanMedS: kan du se hur jävla dåliga dom är eller
Kommentera

Otur, bara otur....
Läge för Bif att studera vad spm händer när man skjuter på mål...
Kommentera

Brynäs IF - Skellefteå AIK 2-5
Kommentera

bradberry: Laget har ju helt tappat gnistan...

Hur sammanfaller raset med Bertilsson skada och Bulans klargörande med Luleå?
Kommentera

Auchinleck: Ja känner man för ett lag har man känslor för det, Huge.
Kommentera

Bort med Bulan och in med en ny röst!
Kommentera

Dalrt: Ja Rautio har haft en usel afton. Sprider returer som sällan skådats... Dock har vi haft en period under säsongen när båda (!) våra målvakter kom upp i riktigt ok nivå. Det var väl samtidigt som laget spelade en initiativrik ishockey såväl framåt som framförallt bakåt. Man var aggressiv, rensade returer och tillät ingen motståndare gå på retur eller stå ohindrad och styra... Vi har mediokra målvakter men det jag vill säga är att målvaktsspelet ofta speglar lagets spel, ibland även tvärtom så klart, att en osäker målvakt speglar av sig på utespelarna...
Kommentera

Forsberg 1978: känns som Clark inte uppskattar Bulan längre. Direkt efter timeout.
Kommentera

Bra jobbat Clark!!! INTE!!!
Kommentera

Kan inge säga till B,Z att ta in wikegård.
Kommentera

Dalrt: Har jag sagt något om nyförvärv övh? Okunniga är vi allihopa här inne. Läktarcoacher.
Kommentera

dAVydov:
Många kappvändare. Underhållande.
Hinner svänga många gånger än... 😃
Bara att sitta i båten och titta på showen... 😃
Kommentera

munkas: Perfekt att både Malmö och Färjestad vinner. Sitt lugnt i båten Stefan, vi sparar pengarna och gör samma resa nästa år. Börjar bra, tappar allt efter jul, värvar ingenting och åker ur playin. Bara börja vänja sig vid att Brynäs IF alltid kommer vara ett mittenlag (i bästa fall).
Tack och godnatt.
Kommentera

Jaken: Synd att vi mister Bulan. Det går inte att komma ifrån att mannen är ett geni.
Kommentera

Nämen ska Bulan plocka slipsen?!?
Rekord på G?
Kommentera

Gäller att försöka hålla 10; onde platsen nu?
Kommentera

Jaken: Definiera "för länge sen", tack.

Snart är Malmö ifatt oss. Frågan är om Bulan ska bort direkt, nu när han gjort klart med Luleå...
Kommentera

Ser inte ut som Brynäs bryr sig längre. Har sett ut såhär sen före jul. Undrar vad som hände då.
Kommentera

dAVydov: 5 raka djävla förluster hemma . Bra gjort . Tänk att alla läktarcoacher fattade när rautio blev klar att det aldrig kommer hålla med 2 andramålvakter . I Fucking somras innan säsongen började . Men va fan vi har 3 bra målvakter vilket syns på isen . Allt enligt Bz
Kommentera

Brynäs IF - Skellefteå AIK 2-4
Kommentera

Jaken: För längesen? Vi var ett övertygande topplag för fyra veckor sedan.
Kommentera

Vad snackar du om ?!
Det är ju så många felbeslut i BIF. Hade det varit tex ett producerande företag så hade BZ mfl fått sparken för länge sen.
Kommentera

munkas: tråkiga är att man knappt orkar bli upprörd ens en gång, nu när Skellefteå satte 4-2.. säger en del..
Kommentera

munkas: Hallå!!! Positiv energi nu! Det kommer hjälpa!
Kommentera

dAVydov: Eftersom vi spelade jävligt bra och var ett lag för toppstriden fanns det ju egentligen ingen anledning att hosta upp stora cash för Lindbäck...

Men med facit i hand hade det varit bra om det gjorts...
Kommentera

Lindström: Game over, igen. Sorgligt att ett lag kan falla ihop så totalt på alla plan. Klarar vi att ta en play-in plats?
Kommentera

pjotr63: Ibland är det så jävla tungt att vara Brynässupporter! Ibland, förresten, är kanske fel ord...
Kommentera

« · 1795235 · »