Brynäs IF

724837 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs - SSK

« · 359001 Till forumet


Sv: Brynäs - SSK
2-2 nu. ARRGH.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: 2-2. Crap.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: Tog väl en stund innan han insåg att en av Lindarna spelade för SSK...
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Fint att Molin passade till rätt Lind. :)
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Sjödin gör 2-1, assist Lind och Molin.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: 2-1!
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
BP, Sjödda ut.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: PP nu med knappt två minuter kvar av första. Gyllene tillfälle att ta ledningen.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Kommentatorerna på webradion känns nästan överdrivet opartiska. Ny SSK-utvisning, och även den här gången tycker de att det är hårt dömt och så vidare.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
lindberg: Han har varit på väg tillbaka till sitt riktiga jag ganska länge nu, tror jag. Skulle vara guld om han kunde komma igång ordentligt.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Soling verkar på g idag, dax att peta in lite puckar idag..?!
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
lindberg: Laitinen hade en tjusig styrning mot Timrå, som helt ställde Koronen. Vi har liksom inte råd med sånt.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: inte första gången som brynäsbackar styr in pucken i eget mål.. kom igen nu BIF!!
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Hehe, du menar att någon måste vara sämst och att det nu är Molins uppgift? Kanske för att Anger ska få mindre skit. ;)
Jag kör webradio ja, och nu kvitterade SSK. Kupan styrde in den tydligen.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
1-1.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: Och i två mot ett-läge med Malmström lägger han en passning i knähöjd. Heja.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: Var det kansek det GP menade när han sade att Molin har ny uppgift i laget och därför gör mindre mål?

Kör Du webradio?
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Men vad gör Molin då? Nu har han serverat Lind två frilägen. Juha Lind alltså. :/
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Jompe: Och så PP.
Kommentera

Sv: Brynäs - SSK
Ford Prefect: Lysande!
Kommentera

Brynäs - SSK
1-0
Daniel Johansson.
Kommentera

« · 359001