Brynäs IF

731069 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs-SSK

« · 456361 · » Till forumet

Sv: Brynäs-SSK
70 Rodrigues:
Ja se!! Nu duger Han va??
Kommentera

leek: Hackkycklingen Sjögren, fan va underbart :-))))
Kommentera

70Igor: Visst lider man med Molin. Är det inte det ena felet så är det nåt annat. Sanslöst vilka splittrade säsonger han alltid har numera.
Kommentera

Fyfan, kommer hem och ser att vi ligger under mot tredjejumbon. På hemmaplan! När öppnar nästa värvningsfönster?

Ett kvarts ton: det är ju jävligt lätt och vara supporter till ett lag som ligger tvåa och titta in till oss losers och klaga på att vi gnäller. Passar det inte så dra!

Och där gör Sjögren 5-5!

vavarejasa
Kommentera

leek: Hackkycklingen Sjögren, fan va underbart :-))))
Kommentera

yes 5-5
Kommentera

Kom igen nu då Brynäs, in med 5:an o 6:an!!!!!!!
Kommentera

Trist med Molin men han har ju inte haft sina obligatoriska 10 matchers frånvaro ännu ;-)

Och att ett sånt litet skitlag som Frölunda skulle ha någon chans mot supertopplaget mif på hemmaplan var för mycket att hoppas på uppenbarligen.
Kommentera

Huge: Vi måste alltså ha mer tålamod med våra proffs än andra lag med sina, alltså? Varför det, om jag får fråga?
Kommentera

70 Rodrigues: Handleden enligt webben...
Skitsamma, illa är det.
Kommentera

Huge: Enligt Hong Kong på plats så blev Molin knäskadad efter Jokinens checking from behind, fick ledas av isen o har inte spelat sen tacklingen.
Kommentera

Petra: Eller hur!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Fullt möjligt, och då krävs det att vi får nästa mål (naturligtvis). Känns lite som att de nya börjar spela upp sig, men framförallt backarna måste man ha lite tålamod med. Minns Bommen, som var rätt medioker första fighterna.
Världsforwards som Jokinen och Hossa har det lite lättare i detta avseende. Dom är ruskiga i 1 mot 1-situationer och kan göra bort sin gubbe som ingenting. Har dessutom ett ruskigt skott (Jokinen).
Matchen liknar för övrigt en del andra på hemmais: hemmalaget förväntas kliva fram och prestera fin hockey och bortalaget kan spela lite avvaktande och hugga när motståndaren går bort sig.
Vi lyckades med samma taktik i Scaniarinken och den brukar vara rätt framgångsrik. Efter ett par matcher kommer vi att kunna se vad proffsen går för. Är inte orolig....
Kommentera

70 Rodrigues:
Nähä inte finns det såna bland oss Timrå-iter inte??
Kommentera

Känns inge vidare---> Suck!
Kommentera

Petra: Finns väl ett par st även i Timrås GB :-))))
Kommentera

sylf: 22-21 i skott Korhonen har 76,2 i räddnings%
Kommentera

70 Rodrigues:
Ja,och om du blir avstängd!! Vem ska vi då reta oss på??:-)))
Kommentera

Huge: 7-5 som slutresultat, tror du det är gångbart i den här matchen :-)
Kommentera

9 mål med halva mathen spelad, det här påminner om den berömda Mora matchen, har vi några fler tränare att leta fram om Kyrö avgår? ;-)
Kommentera

Petra: Annars så blir man väl avstängd. Hockeysnack ska tydligen bara var till för supportrar som bara står med mössan i hand o nickar.
Kommentera

70 Rodrigues: Glöm det.
Kommentera

70 Rodrigues:
Har du bytt sida??
Till den positiva??Jamen då blir alla glada och nöjda :-)
Kommentera

Kom igen nu Brynäs!!!! Gör mål nu o gör oss glada!!!
Kommentera

250kg kärlek: Och vad menar du med d??
Kommentera

70 Rodrigues: Nu leder Malmö också. Inte nog illa annars...
Kommentera

70 Rodrigues: Din "glimt" i ögat har jag full koll på.
Kommentera

250kg kärlek: Du får väl hålla dig till Timrås Gb om du tycker att det är så jobbigt att läsa mina inlägg. Du kanske inte förstår att många av inläggen är med glimten i ögat??
Kommentera

Nu ska jag svära i kyrkan: Jag måste tillstå att jag beundrar Mora IK mer och mer denna höst. De leder nu också.
Kommentera

70 Rodrigues: Huge har rätt bra koll hur det förhåller det sig. Din negativism är fantastisk. Men men, du fyller säkert din funktion.
Kommentera

sylf: En timeout skulle vara på sin plats o samla ihop trupperna, det måste ju vara förjävligt att vara coach i en sådan här match!!
Kommentera

70 Rodrigues:
Du om ng borde väl veta att man inte kommenterar en kvinnas (min) ålder..:(((..
Jag är i eran GB så mycket jag vill!!!
Kommentera

Nääeee...4-5..typiskt!
Kommentera

Huge: Jag skulle ju klaga, hur ska du ha det?? :-) 4-5!!
Kommentera

Nääeee...4-5..typiskt!
Kommentera

Nääeee...4-5..typiskt!
Kommentera

Huge: Jag skulle ju klaga, hur ska du ha det?? :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Brynäs sprattlar,bjuds in i matchen av SSK´s backar.Se till att göra nåra pyttsar nu.

Och då kommer 4-5................
Kommentera

Nääeee...4-5..typiskt!
Kommentera

70 Rodrigues: Låter lugnande. Jag vill nämligen ha dej med på andra sidan årsskiftet också så att vi kan fortsätta vår fleråriga tradition med att övertrumfa varann i klagovisorna över BIF...
Kommentera

Clarence: Ingen risk att ni ens kommer upp ur den naiva tunnan. Där sitter ni säkert.
Att såga proffsen efter 1 period tyder inte på speciellt mkt verklighetsuppfattning. Spelare som inte spelat match på ett halvår blir halshuggna direkt.
Man vet inte om man skall skratta eller gråta....
Kommentera

Petra: Håll dig till Timrås GB så är du snäll. 89-90 borde du väl också komma ihåg, du är ju snart 34 du med :-)
Kommentera

Huge: Nu tänker jag inte sluta att klaga, det förstår du va :-)
Kommentera

70 Rodrigues:
Hmm..jo men 89-90!!.Det är ju ett antal år sedan??
Det är nog bara till att börja träna nu då!!!:)))
Kommentera

250kg kärlek: Har blivit beordrar av Huge att vara negativ, det blir ju mål för Brynäs när jag klagar :-)
Kommentera

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!.... 4-4 Andreas Dackell BRYNÄS!!

...sådärja!..nu är vi ikapp! =)
Kommentera

Clarence: Låg 12 mån på K4 89-90, lite rutin har man väl kvar när det gäller kyla o fysisk ansträngning :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Du kommer aldrig att hamna i Gavlerinken. Så negativ som du är.
Kommentera

70 Rodrigues: Har hört att det blir minus 36 just på annandan. Har Viitakoski reducerat? Ja, men då kanske..! Eller faller man i den naiva tunnan nu igen....?
Kommentera

Clarence: Härligt, då får man väl börja träna då :-)
Kommentera

« · 456361 · »