Brynäs IF

727743 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs - SSK

« · 1282918 Till forumet

Sv: Brynäs - SSK
henke1: "monn vill jag se att svedberg håller tätt och att det blir en del mål framåt :)"

Jag också!!!

10-0 tror jag
Kommentera

imonn vill jag se att svedberg håller tätt och att det blir en del mål framåt :)

Tipset: 5-1
Rödin
Somervorui
Clarke
Nordquist
Rensfeldt (?)
Kommentera

Peja:
"Den enda startsträckan som finns på elitnivå är försäsongen"

Så du tror att även om man varit - opererad- skadad- pga ålder lite trögstartad eller spelar med nyss värvade spelare - eller annan formsvacka så får man 3-4 omg därefter får man byta spelaromgivning?

Jag tror nog man får ha lite mer tålamod även på elitnivå, det återstår ju minst 51 omg.
Kommentera

Tväst: Den enda startsträckan som finns på elitnivå är försäsongen.
Kommentera

Visst är det kul att spekulera om alternativa laguppställningar, men nog får NC ha lite is i magen och låta de tänkta formationerna få några chanser till.
Precis som Vuollerim påpekar så har vi ju mött mestadels svårt motstånd och det bör dröjja till omg. 10-12 innan några säkrare trender kan ses.

Jag tycker man får ha förståelse för att "gamlingarna" behöver lite längre startsträcka, att junisarna far runt som kalvar på grönbete är väl bara naturligt.
Kommentera

Pettisbif: Så har blivit befodrad tilll murvel...Nu ser ju inte jag detta som något bevis för att du besitter några som helst hockeykunskaper. Jag har mest Pucken som riktmärke som genom sina kappvändarkrönikor fått en att baxna flera gånger.

Men jag önskar dig lycka till med förhoppningar om att du gör ett strålande jobb..
Kommentera

Pettisbif:
Har dessutom jobbat som matriss under Roger´s, Gunnars och Kyrö/T.Jonsson tid som coacher.
Kommentera

Svartgulröd:

Jaaa då, jag e en läktar coach ;)
en stolt sådan, som kan otroligt mycket hockey..!
Ska snart börja på GD med speciellt uppdrag på just Brynäs Ishockey Förening!

Tjénaa!
Kommentera

FL_Freddan:

Tänk efter:
Som en extra Box Play gubbe om tex Dacke blir utvisad så kan Sandin ev. Lauritzen avlasta.
Kommentera

FL_Freddan: För att han är en läktarcoach?
Kommentera

Pettisbif:

Varför skriver du Sandin som extra om du vill ha med honom i 2a linen och i PP ? Han har väl Nr 13 såvitt ja vet...
Kommentera

Brynäs - SSK
Om inte Hansen kan spela på torsdag, så hoppas jag ivf att Kahna är med. Och kanske tom Bertil..
Då vill jag se detta lag:

Svedberg(Bjurling)

Jonsson-Andersén
Somervouri-Järnkrok-Rödin

Clarke-Sundqvist
Kahnberg-Granström-Sandin

Ekholm-Bertilsson
Dackell-Nordquist-Silfverberg

Wännström-Rensfeldt-Lauritzen

Extra:Löf,Sundström,Larsson

PP 1:
Jonsson,Järnkrok,Sandin,Silfverberg,Rödin