Brynäs IF

724339 inlägg · 7957 ämnen

Brynäs testar 26-åring

« · 613409 · » Till forumet


Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Gella var klar redan när dom gick ut med provspelet!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Av Skoog återstår endast ett kalhygge och ett rivet kontrakt...

Niklas Andersson lär komma tillbaka OM Sundlöv inte hittar ännu en "stjärnback".

"Gella" tror jag blir kvar. Han var bland de piggare på dagens träning. I och för sig vore det konstigt annars. Han måste ju visa vad han går för.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Tror ni Sundlöv försöker med Anders Eriksson? Han har väl ingen klubb just nu, eller?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Fråga Huge, han brukar ju veta, tror han!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Frågan är ju vad Sunklöv har i bakfickan nu förutom sin sin oranga kam:-)
Blir det en ny back eller??
Blir Niklas A kvar?
Gellerstedt kvar?

Har Skoogen ngn tvillingbrorsa som är ännu sämre?
Är Custemo aktuell??
Elias?Munkas??

Ja vi lär väl få se vad som händer!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Det är inge roligt å gnälla på honom... Hans dagar är ju räknade ändå..
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Då kan du ju ringa o trösta honom,eller varför inte bjussa på
en Kebab!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Sundlöv ligger ju rätt bra till :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Ja vem fan ska man hacka på nu *skratt*
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
wap.hockeysnack.com
Jag tycker det är synd.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Att Bom-Bom skulle komma till oss igen skulle vara årets skräll, då han lämnade oss för att han ville vinna titlar vilket vi har en bit kvar innan vi gör.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: ja det skulle inte var helt fel om Brynäs värvad Andreas Johansson
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Velourhockey, är d det som Brynäs spelar :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: Ja det skulle verkligen vara en FÖRSTÄRKNING ;)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Är det tillåtet att drömma (länk)?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Hong Kong: Intressant debatt i pausen där Wikegård och garpen går till attack mot de alltför många spelare som inte gör sitt jobb.Spelare av idag vet inte hur man gör när man kämpar till blodet sprutar ur käften,undantaget Ölvestad,Ledin och nåra till.En sån som Ölvestad tex,kan vända en match ensam med sitt slit och uppoffrande spel.Inte en enda av den typen finns i Brynäs.Malmström försöker men har inte kunnandet.DÄR måste Sundlöv ut och ragga.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Peja: Målgöraren BomBom hade inte varit fel.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Om NA återvänder till Almtuna i detta fönster eller ej beror nog på om Sundlöv hittar någon ny back i detta fönster... får hoppas att han fixar någon rejäl förstärkning som Boumedienne eller annan back av Karjala-cup klass.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Selander,du måste ju åka förbi till Hede då! hahah!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: i pappersversion av UNT som fanns utanför min dörr imorse svarar ND på frågan: om Djurgården vill ha kvar dig så säger du..? "att det är Almtuna som gäller för mig. Jag har ingen klausul som gör att jag kan flytta nu, desutom trivs jag väldigt bra i Almtuna."
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: Klassback från NHL säger du..får väl se om du siade rätt då!
Ha det bra uppe i Vemdalen.!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander: du får väl ha det så trevligt då uppe i Vemdalen i helgen, själv åker jag hem till Ånge i morgon
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Jag spådde i mina kebabrester och det kommer en klassback från NHL i morgon.

Nej nu får ni fortsätte bråka för nu avgår transporten upp till Vemdalen och internet via modem :-))
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: ND tycker jag fick sina chanser mer än nog.Boorken hade ju honom i AIS också så han borde ju veta vad han går för.Adam däremot var en riktig miss.Han hade tycker jag lite oflyt som kom fram under en jobbig tid när varken den ena eller den andra tränaren vågade lotsa in junisar.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: Fattar inte varför vi inte bara lånade ut honom till Almtuna sitället för att överlåta honom helt och hållet. Har alltid gillat den killen. Kan förstå om han varit sur för att han inte fått mycket speltid i Brynäs, men nu när klubbnen kör den blågula linjen--och han dessutom utvecklats klart positivt i Almtuna--hade det varit kul att se honom tillbaka. Samma med Adam Andersson.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Jompe: Skansen!! BIF är ett avslutat kapitel och DIF har ju samma avtal med AIS som Brynäs.Sorry !
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Om Nicklas Danielsson lämnar Almtuna, är han på väg tillbaka till Brynäs eller ska han till, Gud förbjude, Skansen? Nån som vet? Nån som hört något?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Bissett19: Snudd på:-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
sylf: En slips i ribban:-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Å vem hade DIF i kasen när dom slog HV?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Vad gäller DIF så är det lite svårt att veta. Visst har de vunnit mot topplagen, men samtliga har kört med sin backup målis...

Det får visa sig längre fram...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Det där med DIF och slutspel får vi allt vänta lite med. men jag måste erkänna att 08-orna sett otäckt pigga ut på slutet....
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Självklart, så jävla skönt o ha rätt eller vad säger du Lasse :-) o snart så är ju DIF ett slutspelslag också!!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Det kan du allt hoppa upp å klappa dig i arslamentet på... ;)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Nu är ni allt nöjda, pojkar. ;-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: ja det är så sant...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Eller inte spelat :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Ja sannerligen skön läsning. Det enda rätta att göra med tanke på hur han spelat....
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
JanT: Saxat från Almtunas hemsida:

"När det gäller Niklas Andersson finns idag inga besked huruvida han kommer att återkomma till Almtuna. "

Inget klart alltså...
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Underbar läsning gällande Skoog!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Gusten: Enligt en insändare på Kebs sida så skall det tydligen ha stått i Nya Upsala Tidning att N.A inte skulle komma tillbaka till Almtuna.

Det är givetvis inte bekräftat på brynas.se men det lär väl komma ut nåt så snart det är klart om Skoog lånas ut till Rögle.

Huge: Tempot på träningarna blir inte bättre av att man kallar in mer spelare och kör träningarna med fem femmor... Men visst är det intressanta namn man ser på träningarna. Strid, Sunna, Götz, Sebban för att nämna några.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Gusten: Jag tror nog att vi får nöja oss med N.A. Men visst det finns en öppning för en toppvärvning. Skoog ser jag helst som ett avslutat kapital inom BIF. Sundlöv talar ju till och med om att det är OK att Skoog river kontraktet.

Han är en rackare på att riva kontrakt, den gode Simon!!!
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Makkan: Det här borgar väl för att antingen N.A stannar eller att en riktig sjuhelvetes till superduperback är på väg. För nog vill Boorken fortsätta att köra på 4 backpar?
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
MJ:

Det tror jag är bäst för alla parter, det finns ju ingen anledning för honom att hålla sig kvar i Brynäs om han ändå inte får spela. Det känns som att det kommer att lösa sig, och att det blir Rögle för Skoogen, speciellt som han inte var med på dagens träning enligt Gävlelasse eller om det var 70 Rodrigues som skrev det.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: "Det är mycket juniorer med på Brynäs träningar under uppehållet, frågan är varför. Ännu en "breddning"?

Kanske för att få upp lite tempo på träningarna.
Och för att junisarna ska få känna på lite tuffare motstånd. Bl.a...
Obs! Detta var ingen ursäkt, utan ett försök till förklaring.
Lätt att blanda ihop de två sakerna har jag märkt.... :-)
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
70 Rodrigues: Brynäs lånar ut Skoog

Simon Skoog har haft en motig säsong i Brynäs hittills. Nu ser det ut som han får chansen att ta nya tag i en lägre serie. En utlåning till Rögle i allsvenskan ligger nära til hands.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
Makkan: De har redan Götz i träning. Sen hade de ett par till som jag inte känner igen.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
65selander:

Här är dom kvarvarande transfer fönstren.

7-11 november
12-16 december
23-31 januari
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse:

Visst f-n, det hade jag glömt.
Ta någon annan talangfull junisback då.
Kommentera

Sv: Brynäs testar 26-åring
GävleLasse: Ja, jag tror att Linköping/HV71/Frölunda är tuffare motstånd än MoDo/LHF/TIK. Därmed inte sagt att de kommande matcherna inom derbygruppen kommer att bli lätta. Det blir som du säger stentufft och hemmamatcherna måste vinnas!
Kommentera

« · 613409 · »