Brynäs IF

724799 inlägg · 7958 ämnen

Brynäs - TPS Åbo

« · 413467 Till forumet


Sv: Brynäs - TPS Åbo
Jag vill ha Miettinen som ytterforward.
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Nu när "Walle" är borta pga sina ljumskar så vore det rätt att ta med C-J Eriksson som fjärdecenter. Han kommer ju säkert att behöva lånas in under säsongen när "Molle" får sina migränattacker.

Det ska bli härligt att se "Honken" ikväll.
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Laget i kväll!

Laget:
Målvakt: Johan Holmqvist (Markus Korhonen)

1:a: Tommy Sjödin, Mattias Karlsson, Mikko Luovi, Tommi Miettinen, Vesa Viitakoski

2:a Daniel Johansson, Mikko Kuparinen, Björn Danielsson, Micke Lind, Andreas Dackell

3:e Niklas Andersson, Daniel Casselståhl, Nicklas Danielsson, Ove Molin, Henrik Malmström

4:e Johan Wackfelt, Jakob Johansson, Jonas Soling


Ser ut som Björkman är tillbaka i Pastejstaden!
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
70Igor: Det ska bli intressant att se hur Bif uppträder ikväll. Viktigt att vi visar rätt inställning. Det var lika förra säsongen, vi vann ett par matcher och tyckte att vi blev så bra att vi inte behövde ta i nästa match. Ödmjukhet inför uppgiften.
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Falken87: Det blir t.o.m. TPS fjärde match på lika många dagar varför dom borde vara rätt sega i benen. En klar Brynässeger vore väl anständigt med tanke på debaclet senast.
TPS resultat hittills: 5/9 LHC-TPS 5-2, 6/9 Hammarby-TPS 3-4, 7/9 HV-TPS 1-1, 8/9 Brynäs-TPS 5-2!
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Falken87: Vi kan ju hoppas hårdträningen inte längre sitter i benen och hjärnorna. Jag tror/hoppas det är orsaken till det dåliga spelet i helgen som var. Är man fysiskt slutkörd så blir man lätt irriterad. Men vi får se.
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
65Selander: Jo, det är sant. Vi får allt hoppas att spelarna vill revenschera sig efter fiaskot i SCA-cupen.
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Falken87: I morgon hänger det på två viktiga saker!

1. Att T.J har rutit i att det behövs skärpa och laganda hela matchen
2. Att Junisarna inte är alltför trötta efter sin resa med landslaget!
Kommentera

Sv: Brynäs - TPS Åbo
Boström: Blir riktigt tufft! TPS Åbo spelade 1-1 mot HV71 idag och sedan förut förlorade dom över LHC med 5-2. Fast matchen från idag kan nog sitta i benen imorgon. Jag tror i alla fall att Brynäs sansar sig och vinner med 4-2.
Kommentera

Brynäs - TPS Åbo
Hur kommer det gå för kära Brynäs mot TPS då tro.. vinst tror jag men det verkar oroligt.
Jonsson verkade inte glad efter SCA-cupen, får hoppas på bättre matcher fram över då.

mitt tips : 4-3.
Kommentera

« · 413467