1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

731391 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs vs AIK

« · 257476 Till forumet

Brynäs vs AIK
Tja!
Imorgon är de ny match, då hemma mot AIK.
Jag vill se att man trycker på och anfaller från start, inget skönspel. Ta bara poäng, men fega inte från början är min melodi.
100% inställning och RIKTIGA KÄMPARTAG!!!

Spelare i AIK att se upp med:

Anderas Jämtin ung forward i AIK, 25 mål och 21 assists gjorda i(norra allsvenskan,Superallsvenskan och Kvalserien) de här säsongen. Han har nummer 13.

Yared Hagos ung forward precis som Jämtin, 10 mål och 22 assists gjorda de här säsongen(norra allsvenskan,Superallsvenskan och kvalserien inräknat).
Hagos har nummer 16.

Mattias Beck forward ung, 15 mål och 21 assists gjorda de här säsongen. Har nummer 22.

Stefan"Myran"Gustavsson, rutinerad gammal räv, forward. Sparkad från Linköpnig under uppmärksam former. 3 mål och 13 assists gjorda de här säsongen. Har nummer 77.

Jan Huokko, back som spelat i Elitserien med både AIK och Leksand. 10 mål och 11 assists de här säsongen. Har nummer 15.

Ola Möllerstedt back utlånad från Södertälje SK, 4 mål och 13 assists de här säsongen.Har nummer 30.

En f.d Brynäsare spelar i AIK, nämligen Anders Gozzi. Anders spelade i Brynäs åren 90 till 94. Bildade då den nästan legendariska "Smurfkedjan" med Ove Molin och Peter Larsson. Gozzi var med och vann SM-Guld med Brynäs 1993.
Anders har nummer 9 och är spelande sportchef i AIK.
Jag tycker att vi ska välkommna Anders när kommer med sitt AIK imorgon.

Jag tror på en svår match men Brynäs vinner tillslut med 5-2.
Hoppas att Niklas Danielsson får göra sitt första mål i A-laget imorgondagens match.

Alla sanna Brynäsare slut upp och GÅ PÅ MATCHEN!!!

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

« · 257476