Brynäs IF

725320 inlägg · 7959 ämnen

Brynäs vs Djurgården

« · 170315 Till forumet


Sv: Brynäs vs Djurgården
Fan va härligt gubbar!!!!
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
P J Davydjoos: Tippar 8-0
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Lill-Nyllet!!!
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
P J Davydjoos: 2-0Nyllet
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
DanS: Det jag skulle skriva innan jag hörde att Karjalainen målat, var - är P3 skadad? stod med i laguppställningen på www.brynas.se men inte på swehockeys online-rapportering av BIF-DIF... Nån som vet?

PP för Brynäs
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
P J Davydjoos: he he, lönar sig att vara negativ! ÖKA BIF!
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Karjalainen
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Tja ha onödig utv, snart smäller det bakom RAM
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Är d nån som har nån idé om hur jag ska göra?

Jag fick precis en biljett till Brynäs - Djurgårn av en polare som inte hade tid o gå.. Men d är ju inte direkt kul o gå ensam =/.
Tror ni att dom i kassa på Gavlerinken kan fixa till d så att en annan polare o jag kan sitta bredvid varann?

MVH
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Bissett: Håller med; jag har extremt svårt för Wikegård. De andra klubbtränarna kan jag fördra, men Wikegård är en sällsynt arrogant typ. Vi är skyldiga Skansen en rejäl revsanch för senaste matchen i Globen. Hoppas laget är rejält taggat. Sista matchen före ett landslagsuppehåll brukar kunna bli rejäla urladdningar.
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Kom på en sak: fan jag gillar inte Niklas Wikegård, så det vore grymt skönt att knäppa Djurgårdarna imorrn.......speciellt efter fadäsen i Globen sist.USCH!!Det är bara full fart framåt!!!

Mitt tips: 2-1 till oss
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Tor Karlström: nee, djurgården vinner...
bif.dif 3-6
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
gordo: Vem fan är Ulrik Lind ???
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Jompe: Tror jag inte :)))
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Sylf: Då vet vi vem vi ska debitera de två poängen på. Helt otroligt. Hade Rådbjer dömt hade vi kanske haft de poängen idag.
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Sylf:
Historia nu Sylf, i morgon är det Ulrik Lindh som dömer...
Kommentera

Sv: Brynäs vs Djurgården
Enligt Aftonbladet och andra avisor så var Rehnbergs utv sista min en skänk från herr Lahti.Han letade upp den med lupp.Tack för den din dumma jävel !!!!!!!!!!
Kommentera

Brynäs vs Djurgården
Tja!
Jävligt bittert att förlora tre säkra poäng när 26 sekunder återstår av matchen!!!

Ny match imorgon mot Djurgården , vi ska ta tre poäng inget snack om saken!!!
Jag tycker att Joakim Lundström ska få stå i matchen .

Jag vill att Gavlerinken ska fyllas till bristningsgränsen och ståplats visar att Brynäs har hemmaplan , de är inte så svårt att skrika och stödja laget!!!

Jag tror att Brynäs vinner med 4-2 .

Brynäs IF ÄR DOM BÄSTA!!!

M.V.H Tor!
Kommentera

« · 170315