Brynäs IF

728834 inlägg · 7961 ämnen

Brynäs vs Luleå

« · 28827 Till forumet

Sv: Brynäs vs Luleå
Soton> håller med, än så länge är det absolut ingen fara. Ikväll,tja, ska vi tippa 5-2?
Kommentera

Kolla TIK hopplöst avsågade men inget tal om att sparka PEO.
Vi har för h-e inte haft fullt lag på träningarna på hela säsongen.
Med det i minne så kan man inte klaga på laget.
Melin o Gunnar gör ett bra jobb efter resurserna...
Kommentera

munkas:
Dom spelade jävligt bra, mot ett annat gäng eller med mer flyt så hade dom vunnit. Är du en såndär som sitter framför radion och är en sk expert som aldrig ser en match live?
Kommentera

ÄSCH
Ikväll blir det mål på alla chanser, sorry Luleå. Det är väl det bästa sättet att tysta alla gnällspikar. LAGET har haft EXTREMT massa skador- comprende??
Kommentera

Jag tycker det är ganska märkligt att andra elitserielag värvar spelare mitt i säsongen utan att direkt ha någon kris i spelartruppen. Undra vad som krävs för att brynäs ska värva en ny spelare i dagsläget? En spelare som har elitklass och ingen man har grävt upp ifrån kyrkogården. Men å andra sidan kanske man inte är så angelägen, då man för tillfället spelar en så bländande ishockey att man bara förlorar med 4-2 på hemmaplan mot djurgården. 1-7 mot Färjestad var kanske inte så illa det heller?????
Kommentera

Tack munkas äntligen någon som tycker som jag,det är ett jävla flummeri runt hur bra dom spelar trots att dom torskar i parti o minut, det är kris i Brynäs och något måste göras jävligt snabbt för annars får vi och Leksand byta serie.Brynäs sportkommite måste nog vara ibland de sämsta i Sverige när det gäller värvningar, hur fan kan man värva Williams på hörsägen och Pekkala på video? Wågström är ju inte heller någon lysande värvning, Soling och Danielsson däremot är helt OK! Vad tycker du?
Kommentera

Jag blir så förbannat trött på alla som höjer brynäs till skyarna efter matchen mot Djurgården. En match som man faktiskt förlorade!!!! Det låter ungefär som om man ställde upp med ett paralympicslag och bara förlorar med 4-2. Det säger en hel del om brynäs spelstandard denna säsong om man är nöjd med en förlust. Att kicka Williams kanske är rätt OM man har tänkt att ersätta honom med någon.En back kanske???? Om vi har riktigt tur kanske det bara blir uddamålsförlust mot Luleå ikväll. Tänk vad bra det skulla vara.....
Kommentera

Bäckström och hans maffia är för okunniga för att sitta i en sportkommite. Jag skulle gärna se Inge Hammarström och Willy Lindström i sportkommiten snarast för dom har ruskigt många kontakter runt om i världen + att dom har jättebra koll på spelare i Tjeckien, Slovakien och Finland.Dom har tippsat Bäckström om spelare förut ex ersättare till Tuulola men Häckström tackade nej, han ville sköta det själv och det vet ju alla hur det gick, åt helvete!
Kommentera

Tuvok:
Det är nog inte så Melin tänker. Han har antagligen sett lam ut på träning inte pga at han har varit skadad-
Kommentera

Jamen det är ju klart att det är en säkerhets tanke bakom att Molin inte ska vara med från start. Han har ju inte tränat spelsituationer på ett bra tag nu.(Jag vet jag har nämligen sett alla is-träningar sedan torsdag.)

Ett tips till alla BESSERWISSRAR gå och kolla på ett par träningar

5-2 till Brynäs ikväll
Kommentera

Brynäs vs Luleå
Ove Molin börjar på bänken i kvällens match. Säkert har Melin Oves skada i åtanke. Speedkulans resurser är nog tänkta att fungera som en katalysator när han slängs in i matchen i mitten av andra perioden. Då orkar Luleå helt enkelt inte stå emot. Måhända ett smart drag.

Kom igen nu Brynäs! Nya friska tag! Bit ihop! Slit! Ge järnet! Öka! Mot Luleå blir det tre pinnar!

Och så ser Bäckström till att ringa Marko Tuulola ikväll...
Kommentera

« · 28827